قیمت روز طلا:
۳,۸۵۴,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۸۵۴,۰۰۰
سفارش ساخت دستبند چرم و طلا

سفارش ساخت دستبند چرم و طلا

جواهرات و زیورآلات بخش مهمی از پوشش ما هستند که استایل و تیپ ما را شکل می دهند. یکی از جذاب ترین و چشم نواز ترین انواع زیورآلات، دستبند های چرم و طلا است که هم برای مردان و هم برای زنان تولید می شوند. در این مطلب ضمن معرفی انواع دستبند چرم و طلا، شرایط سفارش دستبند با طرح دلخواه را نیز مرور خواهیم کرد. اگر به دنبال خرید دستبند چرم سفارشی و یا سفارش ساخت دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه هستید، این مطلب می تواند به شما کمک کند تا دستبند سفارشی چرم و طلای خود را با بهترین کیفیت ممکن تهیه کنید.

ترکیب چرم و طلا برای ساخت جواهر و زیورآلات در طول تاریخ همیشه مورد علاقه و استقبال قرار گرفته است. رنگ زرد درخشان و منحصر به فرد طلا در کنار بافت خاص چرم طبیعی ترکیبی ایده آل را شکل می دهند که برای هر تیپ و سلیقه ای مناسب است.

به همین دلیل است که حتی تا امروز سفارش ساخت دستبند چرم و طلا برای زنان و مردان رواج دارد و بسیاری از افراد به دنبال خرید دستبند طلا با طرح دلخواه هستند. ساخت دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه مزایای زیادی دارد که در ادامه آن ها را معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

خرید دستبند چرم و طلا سفارشی با بهترین کیفیت

دستبند چرم و طلا جزو زیورآلاتی است که می شود آن ها را هم در مراسم رسمی و هم به شکل روزانه پوشید؛ بنابراین اگر به دنبال کادویی زیبا و جذاب هستید تا به عزیزان خود هدیه دهید، خرید دستبند چرم سفارشی یکی از آن گزینه هایی است که می توانید مطمئن باشید که مورد پسند طرف مقابل شما قرار خواهد گرفت. ساخت دستبند با استفاده از مواد اولیه مختلفی انجام می شود و همانطور که حتما در بازار جواهرات و زیورآلات دیده اید، علاوه بر چرم طبیعی و طلا دستبند هایی که از مواد اولیه نسبتا ارزان تر مثل استیل و یا چرم طبیعی نیز ساخته شده اند وجود دارند.

اما این دسته از دستبند ها ماندگاری و کیفیت بالایی ندارند و بعد از مدتی زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. حتی بعضی از انواع استیل و یا چرم های مصنوعی، ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی شوند و قابل استفاده نباشند. به همین دلیل اگر می خواهید دستبندی با کیفیت داشته باشید که تا سالیان سال زیبایی روز اول خود را داشته باشد، خرید دستبند چرم و طلا سفارشی همان چیزی است که به دنبالش هستید.

منظور از دستبند چرم و طلا سفارشی، ساخت دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه خود شما است. اگر چه شما می توانید در بازار دستبند های چرم و طلا با کیفیت قابل قبول را پیدا کنید، اما خرید دستبند چرم و طلا سفارشی به شما این امکان را می دهد تا جزئیات مورد نظر خود را برای ساخت دستبند چرم و طلا روی اثر نهایی اجرا کنید و حتی در صورت لزوم، قیمت نهایی محصول را نیز افزایش یا کاهش دهید.

برای آن که بدانید چرا خرید دستبند چرم و طلا سفارشی این روز ها بیش از هر زمان دیگری طرفدار دارد، در ادامه مزایای سفارش ساخت دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه را مرور کرده ایم.

مزایای ساخت دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه

ساخت دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه مانند ساخت دیگر انواع زیورآلات سفارشی، امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مطمئن شوید محصولی که برای خرید آن پول پرداخت می کنید دقیقا همان چیزی است که می خواهید و مطابق با سلیقه شما ساخته شده است. این که چرا با وجود بیش از صد ها مدل و نوع مختلف از دستبند چرم و طلا در بازار باز هم افراد ترجیح می دهند دستبند چرم و طلای خود را به شکل سفارشی و اختصاصی خریداری کنند دلایل گوناگونی دارد که در اینجا به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

اولین مزیت و ویژگی ساخت دستبند چرم و طلا سفارشی این است که به شما امکان شخصی سازی دستبند را می دهد؛ یعنی اگر دستبند را برای فرد خاص یا مناسبت ویژه ای خریداری می کنید، می توانید تغییراتی را در آن ایجاد کنید که نشان دهنده اهمیت آن فرد یا مناسبت برای شما باشد.

به عنوان مثال، اگر می خواهید برای دوست صمیمی خود یک کادوی تولد خاص و به یاد ماندنی تهیه کنید، می توانید حروف اسم او را با استفاده از طلا روی یک دستبند چرم طبیعی طراحی کنید. یا اگر می خواهید برای سالگرد ازدواج به همسر خود یک یادگاری ارزشمند و همیشگی بدهید، می توانید تاریخ ازدواج خود را روی دستبند حکاکی کنید و آن را به یک کادوی منحصر به فرد تبدیل کنید.

سفارش دستبند اسم

یکی دیگر از فرصت هایی که سفارش ساخت دستبند چرم و طلا در اختیار شما قرار می دهد، این است که می توانید مدل و طرح مورد نظر خود را با مواد اولیه دلخواه خود سفارش دهید. به عنوان مثال حتما پیش آمده است که در فیلم و سریال و یا در جست و جو در شبکه های اجتماعی، یک مدل از دستبند چرم و طلا چشم شما را گرفته و از آن خوشتان آمده است. یا حتی ممکن است در بازار دستبندی که به سلیقه شما نزدیک است را پیدا کنید اما به دلیل کیفیت پایین ساخت آن یا جزئیاتی در طراحی آن مایل به خرید دستبند مورد نظر نباشید.

در هر صورت،‌ شما می توانید از دستبند مورد نظر خود عکس یا اسکرین شات بگیرید و تصویر آن را برای کارشناسان طراحی طلا و جواهر در گالری لیلیوم ارسال کنید. سپس با توجه به جزئیاتی که مد نظر شما است، دستبند سفارشی دقیقا مثل تصویر ارسالی شما و یا مطابق با تغییراتی که می خواهید طراحی و تولید خواهد شد. از جمله تغییراتی که می توانید در سفارش ساخت دستبند چرم و طلا اعمال کنید شامل وزن طلای به کار رفته در دستبند، رنگ چرم، سایز دستبند، نوع قفل و غیره می شود.

سفارش دستبند چرم و پلاک اسم طلا

علاوه بر سفارش دستبند با طرح دلخواه، شما می توانید پلاک اسم طلا نیز سفارش دهید و آن را به دستبند چرم خود اضافه کنید. پلاک اسم طلا یک هدیه ی منحصر به فرد و شخصی است که می توانید به خودتان یا عزیزانتان هدیه دهید. برای سفارش پلاک اسم طلا، می توانید از طرح های موجود در وب سایت ما استفاده کنید و یا طرح دلخواه خود را برای ما ارسال کنید.

ما پلاک اسم طلا را در جنس ها و عیارهای مختلف طلا و با بهترین کیفیت برای شما می سازیم. برای سفارش پلاک اسم طلا و یا کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در اینجا چند نمونه از ایده های استفاده از پلاک اسم طلا روی دستبند چرم آورده شده است:

  • می توانید پلاک اسم خود را به تنهایی روی دستبند چرم ببندید.
  • می توانید پلاک اسم خود را به همراه پلاک های دیگر مانند پلاک ماه تولد یا پلاک حروف اول اسم و فامیل خود ببندید.
  • می توانید پلاک اسم خود را به همراه یک آویز مانند قلب یا ستاره ببندید.

استفاده از پلاک اسم طلا روی دستبند چرم، یک راه عالی برای نشان دادن شخصیت و سلیقه ی خودتان است.

همین حالا سفارش خود را برای دستبند چرم و پلاک اسم طلا ثبت کنید و از زیبایی و ظرافت آن لذت ببرید!

انواع چرم برای سفارش ساخت دستبند چرم و طلا

برای ساخت دستبند چرم و طلا، از انواع متنوعی از چرم طبیعی استفاده می شود. به شکلی که می شود گفت تقریبا تنوع برای انتخاب چرم و نوع بافت آن تقریبا بی نهایت است؛ بنابراین معرفی انواع دستبند چرم و طلا را در ابتدا با معرفی انواع چرم هایی که برای ساخت جواهرات و زیورآلات مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می گیرند شروع می کنیم.

چرم گرد

چرم گرد یا رشته ای یکی از پرکاربرد ترین انواع چرم برای ساخت دستبند چرم و طلا و دیگر انواع جواهراتی است که در ان ها از چرم استفاده می شود. مثل گردنبند آویزی چرم و یا جواهرات چند رشته ای. انعطاف چرم های گرد بسیار بالا است که آن را به گزینه ای ایده آل برای وصل کردن پلاک های طلا یا دیگر انواع نگین و سنگ های قیمتی تبدیل می کند.

سفارش دستبند چرم و طلا

چرم صاف

چرم های صاف در عرض و ضخامت های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن ها برای ساخت مدل های مختلف جواهرات و زیورآلات استفاده می شود. چرم های نازک گزینه ای مناسب برای طرح و مدل های بافتنی هستند و چرم های کلفت تر برای ساخت دستبند چرم و طلا و یا حتی گردنبند چوکر به کار می روند. از آن جایی که چرم طبیعی صاف از تنوع بالایی برخوردار است، شما می توانید به راحتی از بین چندین نوع بافت مختلف چرم مورد علاقه خود را انتخاب کنید. از بافت پوست ماری گرفته تا بافت های مخمل مانند.

چرم جیر

چرم جیر یکی دیگر از انواع چرم طبیعی است که برای سفارش ساخت دستبند چرم و طلا استفاده می شوند. این چرم از خیلی از جهات شبیه به همان چرم صاف است اما معمولا در عرض نازک تری تولید می شود و برای ساخت دستبند های بافته شده یا طرح های چند قلو استفاده می شود.

چرم بافته شده

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین انواع چرم طبیعی برای ساخت جواهرات، چرم بافته شده است. همانطور که از نام آن مشخص است، این چرم از رشته های در هم تنیده ای تشکیل شده که در نهایت به شکل بافت در می آیند. چرم بافته شده به خصوص در سفارش ساخت دستبند چرم و طلا مردانه بسیار محبوب و پر طرفدار هستند و علاوه بر سادگی، زیبایی منحصر به فردی نیز در خود به همراه دارند.

انواع دستبند چرم و طلا

انواع دستبند چرم و طلا

در سال های اخیر استفاده از دستبند چرم و تزئین آن با طلا یا سنگ های قیمتی به یکی از مد های پر طرفدار تبدیل شده و به نظر می رسد که در سال های آینده نیز این سبک از دستبند ها همچنان مشتریان پروپا قرص خود را داشته باشند. سال ها قبل، معمولا دستبند های چرم توسط خوانندگان راک و یا موتورسوار های هارلی مورد استفاده قرار می گرفت؛ اما امروزه این دستبند ها بین تقریبا تمام اقشار جامعه به خصوص مردان جوان محبوب شده اند و چه در تیپ های رسمی و چه اسپرت مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از دلایل محبوبیت انواع دستبند چرم و طلا، خاصیت طبیعی و ارگانیک بودن مواد تشکیل دهنده آن است. هم چرم طبیعی و هم طلا جزو موادی هستند که از دل طبیعت استخراج می شوند و همین ویژگی باعث می شود جذابیت خاصی برای ما داشته باشند. در ادامه با سه مورد از محبوب ترین انواع دستبند چرم و طلا آشنا می شویم.

دستبند چرم پهن

دستبند های چرم پهن همانطور که در عکس زیر می بینید، عرض خیلی زیادی دارند و مساحت زیادی از مچ دست را می پوشانند. مزیت استفاده از این نوع از دستبند ها این است که شما فضای زیادی برای تزئین آن با پلاک طلا یا نقره دارید و می توانید طرح مورد نظر خود را به راحتی روی آن سوار کنید. این پلاک می تواند یک پلاک اسم باشد و یا هر طرح خلاقانه دیگری که به ذهن خودتان می رسد. دستبند چرم پهن حتی در هنگام ورزش نیز می تواند مفید باشد. به خصوص برای ورزش هایی مثل تنیس که مچ دست در آن بسیار فعال است، استفاده از این نوع از دستبند ها می تواند از بسیاری از مصدومیت ها جلوگیری کند.

دستبند سفارشی

دستبند چرم بندی

این نوع از دستبند های چرم نسبت به دستبند پهن ظریف تر هستند و به همین دلیل امکان استفاده آن ها در مراسم مختلف وجود دارد. حتی می توانید این دستبند ظریف و شیک را همزمان با ساعت مچی خود به دستتان ببندید و توجه ها را به سمت خود جلب نمایید. نکته جالب در مورد دستبند های چرم و طلای ظریف این است که در عین حال که به شکل افراطی جلب توجه نمی کنند، اما وقتی چشم بیننده به آن می خورد دیگر به سختی می تواند از آن چشم بردارد. سفارش ساخت دستبند چرم و طلا بندی در مدل های مختلفی در گالری لیلیوم ارائه می شود. شما می توانید دستبند را به شکل تک بند و یا به شکل چند بند گره خورده به هم که با استفاده از یک پلاک و قفل طلا تزئین شده اند سفارش دهید.

سفارش دستبند با طرح دلخواه

دستبند چرم طنابی

دستبند های طنابی یا ریسمانی، از رشته های در هم تنیده ای ساخته می شوند که شکل یک طناب را دارند و نسبت به دیگر انواع دستبند چرم طبیعی، ظاهری اسپرت تر دارند. اگر چه با استفاده از پلاک های طلای مناسب برای تزئين دستبند چرم طنابی، می توانید عنصر شیک و رسمی بودن را نیز به آن اضافه کنید و سپس در هر مراسمی که دوست دارید آن را به دست خود ببندید. امروزه این سبک از دستبند بین جوانانی که در دهه دوم و سوم زندگی خود هستند بسیار محبوب شده چرا که در عین حال که ظاهری جوانانه و باحال دارد، از وقار و ظرافت زیبایی نیز برخوردار است.

هزینه سفارش ساخت دستبند چرم و طلا

هزینه سفارش دستبند با طرح دلخواه

چه بخواهید سفارش ساخت دستبند چرم و طلا را برای خودتان ثبت کنید و چه قصد استفاده از آن به عنوان یک کادو را داشته باشید، در هر دو صورت هزینه و قیمت نهایی که برای ساخت دستبند چرم و طلا باید بپردازید یکی از موارد تاثیر گذار در تصمیم شما برای خرید است. در اینجا مواردی را که در هزینه سفارش ساخت دستبند چرم و طلا موثر هستند بررسی می کنیم.

طراحی دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه

اولین و شاید بشود گفت مهم ترین عاملی که مشخص خواهد کرد در نهایت چقدر باید برای تولید و ساخت دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه هزینه کنید، طراحی آن است. طرح ها و مدل های مختلف دستبند های چرم و طلا ظرفیت های متفاوتی دارند و پروسه ساخت آن ها نیز منحصر به فرد است. به همین دلیل طرحی که سفارش می دهید، بیش از هر عامل دیگری در هزینه سفارش ساخت دستبند چرم و طلا موثر است.

هر چقدر که یک طرح پیچیده تر باشد و جزئیات زیادی داشته باشد، برای طراحی و ساخت آن نیاز به صرف انرژی و ظرافت بیشتری از سوی تیم گالری لیلیوم خواهد بود. در نتیجه هزینه آن نیز افزایش خواهد یافت.

طراحی دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه کاملا با نظر و سلیقه شما صورت می گیرد؛ یعنی این شما هستید که ایده اولیه را به تیم طراحی گالری لیلیوم منتقل می کنید و یا اگر تصویری از دستبند مورد پسند خود دارید آن را ارسال می کنید تا کار طراحی با توجه به سلیقه و نظر شما آغاز شود. پس از مدتی کوتاه، طرح و مدل نهایی برای شما ارسال می گردد تا آن را برای ساخت تایید کنید.

طراحی دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه در گالری لیلیوم با استفاده از نرم افزار سه بعدی و از طریق کامپیوتر انجام می گیرد و سپس کار مدل سازی با کمک پرینتر سه بعدی صورت می پذیرد.

مواد اولیه و اجرت ساخت

در گالری لیلیوم برای ساخت همه انواع جواهرات و زیور آلات از جمله ساخت دستبند چرم و طلا، از طلای ۱۸ عیار و مواد اولیه مرغوب استفاده می شود. تمامی چرم هایی که برای ساخت دستبند در این گالری مورد استفاده قرار می گیرند، چرم کاملا طبیعی هستند که در شکل ها و رنگ های مختلف در اختیار شما قرار دارند تا مدل مورد علاقه خود را با آن ها سفارش دهید.

طبیعتا برای ساخت دستبند چرم و طلا، حجم طلای مورد استفاده در دستبند بخش بزرگی از هزینه های نهایی را شامل می شود. شما این امکان را دارید که ضخامت و وزن طلای به کار رفته در دستبند را تغییر دهید تا با بودجه شما تناسب پیدا کند. البته کارشناسان گالری لیلیوم به شما در این زمینه کمک خواهند کرد تا این تغییرات آسیبی به طرح نهایی و کیفیت دستبند وارد نکند؛ مانند هر تولیدی جواهر دیگری، در گالری لیلیوم نیز بخشی از هزینه سفارش ساخت دستبند چرم و طلا مربوط به اجرت ساخت می شود.

در نهایت و بعد از حداکثر سه هفته، شما می توانید دستبند چرم و طلا سفارشی خود را همراه با فاکتور رسمی گالری لیلیوم تحویل بگیرید. اگر مشتاق هستید تا بدانید که ساخت دستبند چرم و طلا با طرح دلخواه شما چقدر هزینه دارد، کافی است همین حالا با کارشناسان گالری لیلیوم از طریق واتس اپ ارتباط برقرار کرده و جزئیات طرح سفارشی خود را با آن ها در میان بگذارید. سپس تخمین قیمتی از مبلغ نهایی طراحی و ساخت در اختیار شما قرار می گیرد و بعد از آن می توانید ساخت دستبند سفارشی خود را شروع کنید.

سوالات متداول سفارش دستبند با طرح دلخواه

چگونه می توانم دستبند با طرح دلخواه سفارش دهم؟

برای سفارش دستبند با طرح دلخواه خود می توانید طرح مورد نظر خود را در واتس اپ برای ما ارسال کنید تا طراحان ما مشاوره رایگان و تمامی مراحل طراحی و ساخت را برای شما شرح دهند.

چه نوع طرح هایی برای دستبند سفارشی می توانم انتخاب کنم؟

شما می توانید هر طرحی را که می خواهید برای دستبند خود انتخاب کنید. این طرح می تواند شامل عکس، اسم، نوشته، طرح های فانتزی و یا هر چیز دیگری باشد.

قیمت ساخت دستبند چرم و طلا چقدر است؟

قیمت دستبند سفارشی به جنس، طرح و ابعاد آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان گالری لیلیوم تماس گرفته و طرح مورد نظر خود را برای آنها ارسال کنید.

چه مدت طول می کشد تا دستبند سفارشی من آماده شود؟

زمان آماده شدن دستبند سفارشی به طور میانگین 7 تا 10 روز کاری است.

چه جنس هایی برای دستبند سفارشی موجود است؟

دستبندهای سفارشی در جنس های مختلف طلا، چرم و استیل قابل سفارش هستند. برای اطلاعات بیشتر کافی است در واتساپ به ما پیام دهید

4.4/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی