قیمت روز طلا:
۳,۵۵۵,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۵۵,۰۰۰
پلاک اسم نقره با طرح دلخواه

قیمت پلاک نقره اسم

پلاک‌ اسم یکی از دوست داشتنی‌ترین هدایایی است که می‌توانید برای عزیزان خود تهیه کنید و در مناسبت‌های مختلف آن را هدیه دهید. برای آن که پلاک اسم علاوه بر زیبایی، ماندگاری ابدی نیز داشته باشد و هیچ وقت کیفیت خود را از دست ندهد، از طلا یا نقره برای ساخت آن استفاده می‌شود. در این صفحه، نکاتی را که راجع به قیمت پلاک نقره اسم باید بدانید مرور کرده‌ایم؛ بنابراین اگر قصد خرید پلاک اسم نقره را دارید، خواندن این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

هزینه سفارش پلاک اسم نقره با طرح دلخواه چقدر است؟

با توجه به محبوبیت بالای پلاک‌ اسم در سال‌های اخیر، امروزه در بازار می‌توانید برای تقریباً هر اسمی یک پلاک اسم طلا یا نقره پیدا کنید که برای فروش گذاشته شده‌اند؛ اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به جای خرید طرح‌های از پیش ساخته شده که مشابه آنها در بازار فراوان است، یک طرح اختصاصی و سفارشی را برای پلاک اسم خود انتخاب کنند که هیچ نمونه‌ای در بازار ندارد. بدیهی است که همه ما از این که زیورآلات منحصر به فردی داشته باشیم که فقط یک نمونه از آن ساخته شده است، بیشتر لذت می‌بریم؛ به خصوص اگر آن زیورآلات یک پلاک اسم باشد.

در نتیجه حالا که قرار است مبلغ نسبتاً زیادی را برای خرید پلاک اسم طلا یا نقره صرف کنید، طبیعی است که مایل باشید تا جواهر مورد نظر کاملاً مطابق با سلیقه و ذائقه شما طراحی شده و به معنای واقعی کاملاً یگانه و بی مانند باشد. این همان کاری است که گالری لیلیوم برای شما انجام می‌دهد. لیلیوم به مشتریان خود امکان خرید پلاک اسم نقره با طرح دلخواه را می‌دهد به نحوی که مشتری می‌تواند در تمامی جزئیات انتخاب طرح برای ساخت پلاک، نظر و سلیقه شخصی خود را اعمال کند تا محصول نهایی دقیقاً همان چیزی باشد که می‌خواهد.

خرید پلاک اسم نقره

حال اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید پلاک اسمی که برای خود یا عزیزانتان تهیه می‌کنید کاملاً منحصر به فرد و استثنایی باشد، حتماً راجع به هزینه سفارش پلاک اسم نقره با طرح دلخواه کنجکاو شده‌اید. به طور کلی، قیمت پلاک نقره اسم با طرح سفارشی را نمی‌شود در یک بازه قیمتی خاص خلاصه کرد. چرا که چندین عامل مختلف وجود دارند که روی هزینه نهایی که برای خرید پلاک اسم می‌پردازید اثر می‌گذارند.

در نتیجه هر سفارش، شرایط خاص خود را دارد و هزینه نهایی کاملاً به طرح مورد نظر مشتری بستگی دارد. به همین دلیل، برای آن که بتوانید تصویر روشنی از فرایند قیمت گذاری پلاک اسم نقره با طرح دلخواه داشته باشید، در ادامه این مطلب موارد مؤثر بر قیمت پلاک اسم نقره را با جزئیات بررسی می‌کنیم. همچنین لازم به ذکر است که تمامی سفارشاتی که در گالری لیلیوم تولید می‌شوند، با فاکتور رسمی و معتبر به مشتری ارائه می‌گردند که شامل تمامی جزئیات مربوط به هزینه ساخت جواهر مورد نظر می‌شود.

طراحی پلاک اسم نقره

ساخت یک پلاک اسم منحصر به فرد، از طراحی آن شروع می‌شود. همانطور که گفته شد، گالری لیلیوم این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید پلاک اسم را با طراحی دلخواه خود سفارش دهید. طرح دلخواه شما می‌تواند تقریباً هر چیزی باشد؛ اگر می‌خواهید می‌توانید از حروف فارسی برای طراحی پلاک استفاده کنید و یا حروف انگلیسی را به عنوان زبان پلاک انتخاب کنید. یا آن که می‌توانید از طرح‌هایی که قبلاً در گالری‌های مختلف دیده‌اید الهام بگیرید و تصویر آن را برای کارشناسان طراحی گالری لیلیوم ارسال کنید تا پلاکی را مشابه با مدل مورد نظر شما طراحی کنند.

برای طراحی هر کدام از انواع پلاک اسم، با توجه به فارسی یا انگلیسی بودن پلاک و تک اسم یا چند اسمی بودن آن، هزینه مشخصی در نظر گرفته شده است که بخشی از هزینه نهایی بابت خرید پلاک اسم نقره را شامل می‌شود. در گالری لیلیوم برای هر مشتری طرح‌های اختصاصی با توجه به سلیقه او طراحی می‌شوند و این یعنی شما می‌توانید مطمئن باشید که هرگز از طرح‌های تکراری برای پلاک اسم شما استفاده نخواهد شد و همچنین پلاک اسمی که با طرح دلخواه شما ساخته شده، هرگز برای مشتری دیگری مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و پلاک اسم شما همیشه منحصر به فرد خواهد ماند.

قیمت پلاک نقره اسم

مدل‌های پلاک اسم نقره

پلاک‌های اسم تنوع بالایی در مدل دارند که باعث می‌شود بتوانید برای مناسبت‌های مختلف از آنها استفاده کنید. طبیعتاً رایج‌ترین مدل پلاک اسم نقره و طلا، پلاک تک اسم است که در آن از یک اسم برای طراحی پلاک استفاده می‌شود. نوع بعدی پلاک‌های اسم پلاک‌های دو یا چند اسمی هستند که در طراحی آن‌ها، دو یا چند اسم را به شکلی خلاقانه و ظریف با یکدیگر ترکیب می‌کنند تا یک پلاک واحد را شکل دهند.

نوع دیگری از پلاک‌های اسم نیز هستند که اگرچه در آنها از اسم استفاده نمی‌شود، اما در صنعت طلا و جواهر در دسته بندی پلاک‌های اسم قرار می‌گیرند. در این پلاک‌ها به جای اسم، از یک جمله یا شعر کوتاه استفاده می‌شود که به شکلی هنرمندانه در ابعادی متناسب برای یک پلاک طراحی شده و زیبایی خاص خودش را دارد. بدیهی است که هزینه طراحی پلاک اسم نقره با توجه به مدل آن نیز متغیر است. به شکلی که برای طراحی پلاک تک اسم، هزینه کمتری نسبت به طراحی پلاک جمله یا شعر پرداخت خواهید کرد.

از نظر کاربری نیز پلاک‌های اسم در چند دسته بندی جای می‌گیرند. به طور معمول پلاک اسم به عنوان آویز گردنبند استفاده می‌شود که از یک زنجیر ساده با طول حدوداً 45 سانتی متر آویز می‌شود؛ اما علاوه بر گردنبند، پلاک اسم می‌تواند روی دستبند چرم نیز نصب شود. یا آن که می‌توانید پلاک را در ابعاد کوچک‌تری نیز سفارش دهید تا به عنوان گوشواره و یا حتی انگشتر از آن استفاده کنید. در نهایت همه چیز بستگی به سلیقه شما خواهد داشت.

ساخت پلاک نقره اسم با آبکاری طلا

در مرحله طراحی پلاک اسم نقره، بعد از آن که مدل مورد نظر و ویژگی‌های دلخواه خود را برای طراح مشخص کردید، گالری لیلیوم چند طرح با فونت و ابعاد مختلف را که به سلیقه شما نزدیک باشد طراحی می‌کند. از بین این طرح‌های پیشنهادی، طرح نهایی توسط شما انتخاب خواهد شد و سپس فرایند ساخت پلاک نقره اسم آغاز می‌گردد. برای ساخت پلاک‌های اسم نقره و طلا در گالری لیلیوم، از تکنولوژی برش لیزری استفاده می‌شود که با دقت و ظرافت هر چه تمام‌تر، طرح انتخابی را اجرا می‌کند.

طراحی پلاک اسم نقره

بعد از برش لیزری، پلاک برای آبکاری طلا آماده می‌شود. آبکاری طلا بخش مهمی از هزینه‌های مربوط به قیمت پلاک نقره اسم را شامل می‌شود و همانطور که می‌دانید، هر چقدر که ابعاد پلاک بزرگتر باشد هزینه آبکاری طلا نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر آبکاری طلا، شما می‌توانید پلاک اسم نقره خود را با استفاده از سنگ‌های زینتی تزئین کنید. استفاده از سنگ‌های زینتی برای تزئین پلاک در مرحله طراحی مشخص خواهد شد و شما می‌توانید از بین مجموعه‌ای عظیم از سنگ‌های زینتی در گالری لیلیوم، نگین‌های دلخواه خود را انتخاب کنید.

وزن پلاک اسم نقره

به غیر از آبکاری طلا که روی سطح پلاک انجام می‌شود، عامل مهم دیگر در هزینه پلاک اسم نقره، وزن نقره به کار رفته در آن است. در گالری لیلیوم برای ساخت تمامی جواهراتی که پایه آن‌ها نقره است، از مرغوب‌ترین شمش نقره ایتالیا که عیار 925 دارد استفاده می‌شود.

وزن پلاک اسم نقره تا حد زیادی بستگی به مدل و طرحی که برای پلاک انتخاب می‌کنید دارد؛ بنابراین تا قبل از مشخص شدن طرح دلخواه شما، نمی‌شود به طور دقیق وزن پلاک و تخمین قیمتی آن را مشخص کرد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با کارشناسان گالری لیلیوم ارتباط برقرار کرده و ضمن بهره مندی از مشاوره رایگان در خصوص فرایند طراحی و تولید پلاک اسم نقره، تخمین قیمتی نسبتاً دقیقی از هزینه نهایی به دست بیاورید.

5/5 - (5 امتیاز)
سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی