قیمت روز طلا:
۳,۸۵۴,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۸۵۴,۰۰۰
ستاره فلکی خرداد,نماد خرداد,سمبل متولد ماه خرداد, هدیه,سنگ تولد

بهترین هدیه برای متولدین خرداد

بهترین هدیه برای متولدین خرداد,نماد خرداد,متولدین خردادماه

برای پیدا کردن بهترین هدیه برای متولدین خرداد کافیست با خصوصیات کلی این افراد آشنا بشوید تا بدانید برای مردان یا زنان خرداد ماهی بهترین کادو چه می توان تهیه کنید.

برج فلکی خردادماه برج جوزا (دوپیکر)

است که سومین برج فلکی از دایرةالبروج است. نماد برج خرداد، دو پیکره نامیده می‌شود.[۱]

در گاه‌شماری رسمی ایران نام این ماه از نام ماه سوم گاه‌شماری اوستایی نو برگرفته شده‌است. در گاه‌شماری [زرتشتی] ششمین روز هر برج خرداد روز نام دارد و در خردادروز از خردادماه، جشن خردادگان برگزار می‌شود. «خرداد» در اوستا«هـَئوروَتات» و در پهلوی «خُردات» یا «هُردات» نام یکی از امشاسپندان است.

خصوصیات کلی متولدین خرداد ماه

اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سریع الانتقال، متلّون المزاج، غیر پایدار، عاشق کارهای فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصیّت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی کند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر به هوا، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، پی به اسرار می برد، نا آرام، واقعاْ با سلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد، آدم شناس، عاشق برنامه های کوتاه مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپیوتر، از کار طولانی خسته می شود، عاشق شطرنج، زود جوش، در یک جا بند نمی شود، نرم و غیرمستقیم حرف می زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم، رنگارنگ، دارای قوّه تخیّل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل معاشرت، رویائی، بی قرار، اصلاْ رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز، عاشق غذاهای تند.

خصوصیات مرد متولد خرداد

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش بیزار است.

متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند. اینان اغلب افرادی صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را می‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ می‎شوند. معمولاً به یاد خدا هستند و از پدر و مادر خیر و نفع می‎برند. اینان اغلب در سینه، پشت یا چهره نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

خصوصیات زن متولد خرداد

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می ایستند.

متولدین زن این ماه عموماً سفید و سرخرو و خوش قد و بالا و شوهر دوست می‎باشند. اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زودرنج می‎باشند. این زنان اغلب میک اندیش بوده و بهدوستان و خویشان نکی می‎کنند. از حرافی و شوخی‎های بی‎مورد پرهیز می‎کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‎باشند .

بهترین هدیه برای متولدین خرداد

با توجه به خصوصیات ماه خرداد که مطالعه کردید می توانیم حالا یک هدیه مناسب برای متولدین خرداد انتخاب کنیم.

از چند فاکتور می توانیم استفاده کنیم در تهیه هدیه :

  1. ساخت گردنبند ستاره فلکی
  2. استفاده از نماد این ماه در ساخت طلا
  3. استفاده از سنگ مخصوص خرداد که مروارید میباشد.

ما معتقد هستیم که کادویی از جنس طلا و جواهر بهترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به عزیزانمان کادو دهیم زیرا با هدیه دادن طلا و جواهر شما در واقع به همان میزان پولی که هزینه می‌کنید، سرمایه‌ای به شخص مورد نظرتان دادید که همیشه ارزش آن رو به افزایش است و حتی در هر زمانی می‌توانید به پول تبدیل کنند.

1-ستاره های فلکی خرداد

Gemini یکی از ستارگان زودیاک است.

این تصویر یکی از قدیمی ترین صور فلکی به دست آمده می باشد.

2-نماد و سمبل ماه خرداد

سمبل متولدین خرداد دوقلو ها هستند، با نشان کودک طبیعت و شعار من فکر میکنم. و در زبان یونانی Gemini نامیده می شود.

افسانه ای و سریع ، Gemini نشاندهنده 2 شخصیت متفاوت در یک نفر است و شما هرگز مطمئن نخواهید شد که با کدام شخصیت مواجه خواهید شد. متولدین خرداد دوستانه، ارتباطی و آماده برای سرگرمی هستند. که به صورت ناگهانی جدی ، متفکر و بی سروصدا میشوند.

3- سنگ متولد ماه خرداد

مروارید, بهترین هدیه برای متولدین خرداد, سنگ تولد, نماد خرداد

اصلی‌ترین سنگ خرداد، مروارید یا pearl می‌باشد. مروارید سمبل پاکی و پاکدامنی و همچنین نماد ازدواج کامیاب است. و باعث جلوگیری از استرس و نگرانی و تغییرات روحی و اخلاقی ناگهانی می‌شود. به همراه داشتن این گوهر زیبا و ارزشمند قوت ابتکار و همچنین خلاقیت را افزایش می‌دهد. از دیگر سنگهای متولدین خرداد ماه می‌توان به عقیق خزه‌ای، عقیق سیاه، زیرجد، کریستال کوارتز، کوارتز دودی، آکوامارین، سیترین و چشم ببر اشاره کرد.

شما هر طرحی از طلا چه انگشتر، گردنبند و دستبند داشته باشید می‌توانید از مروارید استفاده کنید.

نتیجه گیری تهیه بهترین هدیه برای متولدین خرداد

همانطور که در این مطلب خواندید بهترین هدیه برای متولدین خرداد ماه می‌تواند یک گردنبند یا دستبند با مدل ستاره فلکی این ماه باشید که بسیار خاص و تک می‌باشد و در بازار کم نظیر هست، همچنین متوجه زمانی می‌شوند که برای تهیه این کادو مناسب صرف کرده‌اید. پس اگر به دنبال بهترین هدیه برای متولدین خرداد ماه هستید آویز ستاره‌های فلکی می‌تواند هدیه‌ای منحصر به فرد، خاص و زیبا برای متولدین این ماه باشد.

سوالی دارید ؟ از ما بپرسید

تلفن :  02188198704 – پشتیبان تلگرام : @Liliumgallerysales

2.5/5 - (41 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی