قیمت روز طلا:
۳,۳۰۵,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۳۰۵,۰۰۰
ستاره فلکی,نماد مرداد,بهترین هدیه برای متولدین مرداد

بهترین هدیه برای متولدین مرداد

بهترین هدیه برای متولدین مرداد,کادو برای متولدین مرداد,هدیه مناسب برای متولدین مرداد,نماد تیر ماه

برای پیدا کردن بهترین هدیه برای متولدین مرداد کافیست با خصوصیات کلی این افراد آشنا بشوید تا بدانید برای مردان یا زنان مرداد ماهی بهترین کادو چی می توانید تهیه کنید. در گاه‌شماری رسمی ایران نام این ماه از نام ماه پنجم گاه‌شماری اوستایی نو برگرفته شده‌است. در گاه‌شماری زرتشتی هفتمین روز هر برج نیز امردادروز نام دارد و در امردادروز از امردادماه، جشن امردادگان برگزار می‌شود. ایزد این ماهامشاسپندبانواَمِرتات است. امرتات، در اسطوره‌های ایرانی و زرتشتی، ششمین امشاسپند و نگهبان گیاهان و رستنی‌هاست و نماد پایندگی و بی‌مرگی است.

خصوصیات کلی متولدین مرداد ماه

پر محبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می‌خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی می‌شود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

خصوصیات مرد متولد مرداد

یک شیر ژیان و سر کش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی کند دل او از آئینه پاکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدمهای کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کارهای منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام می‌دهند.

خصوصیات زن متولد مرداد

باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو، در دوستان تاثیر بسیار مطلوب بر جای می‌گذارد. مادری مهربان و صمیمی که می‌کوشدفرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار بیاورد. با توجه به خصوصیات ماه مرداد که مطالعه کردین می توانیم حالا یک هدیه مناسب برای متولدین مرداد انتخاب کنیم.

از چند فاکتور می توانیم استفاده کنیم در تهیه هدیه :

  1. ساخت گردنبند ستاره فلکی
  2. استفاده از نماد این ماه در ساخت طلا
  3. استفاده از سنگ مخصوص مرداد که زبرجد میباشد.

ما معتقد هستیم که کادوی طلا بهترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به عزیزانمان کادو دهیم زیرا با هدیه دادن طلا و جواهر شما در واقع به همان میزان پولی که هزینه می‌کنید، سرمایه‌ای به شخص مورد نظرتان دادید که همیشه ارزش آن رو به افزایش است و حتی هر زمانی می‌توانید تبدیل به پول بکنند.

1-ستاره های فلکی مرداد

2-نماد و سمبل ماه مرداد

نماد متولدین مرداد شیر و معروف به جوان طبیعت با شعار من اراده میکنم می باشد. که در زبان یونانی Leo و یا در واقع همان اسد نامیده می شود.

افرادی که تحت نشانه leoمتولد شده‌اند رهبران طبیعی هستند. آن‌ها دراماتیک، خلاق، دارای اعتماد به نفس و مغرور و همچنین مقاومت کردن در برابر آنها کار بسیار دشواری است. متولدین ماه مرداد قادرند به هر چیزی که به آن متعهد هستند به آن دست یابند. خلاق، با ابمان و محبوب است.

که شما می‌توانید یا این نماد گردنبند یا دستبند مورد نظرتون را سفارش دهید، ساخت طلا با نماد متولدین مرداد ماه یکی از بهترین کادو برای این ماه می‌باشد.

3- سنگ متولد ماه مرداد

پریدوت,زبرجد,مرداد,سنگ تولد,سنگ ماه مرداد

اصلی‌ترین سنگ مرداد، زبرجد یا Peridot  می‌باشد. زبرجد در واقع نماد و سمبل خورشید و نشانه شکوه و آرامش است. و همچنین باعث جلوگیری از توهم، خشم و کابوس‌های شبانه می‌شود. رنگ این گوهر زیبا سبز زیتونی و شفاف است. و درخششی روغنی و شیشه‌ای دارد. از دیگر سنگ‌های متولدین مرداد می‌توان به چشم ببر، عقیق قرمز، عقیق سیاه، یاقوت کبود، رزکوارتز، یشم، آونتورین، گارنت، کهربا و مالاکیت اشاره کرد. شما هر طرحی از طلا چه انگشتر، گردنبند و دستبند داشته باشید می‌توانید از این سنگ زبرجد استفاده کنید.

نتیجه گیری تهیه بهترین هدیه برای متولدین مرداد

همانطور که در این مطلب خواندید بهترین هدیه برای متولدین مرداد ماه می‌تواند یک گردنبند یا دستبند با مدل ستاره فلکی این ماه باشید که بسیار خاص و تک می‌باشد و در بازار کم نظیر هست، همچنین متوجه زمانی می‌شوند که برای تهیه این کادو مناسب صرف کرده‌اید. پس اگر به دنبال بهترین هدیه برای متولدین مرداد ماه هستید آویز ستاره‌های فلکی می‌تواند هدیه‌ای منحصر به فرد، خاص و زیبا برای متولدین این ماه باشد.

سوالی دارید ؟ از ما بپرسید

تلفن :  02188198704 – پشتیبان تلگرام : @Liliumgallerysales

4/5 - (17 امتیاز)
سبد خرید
اطلاعیه
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من
0 علاقه مندی