قیمت روز طلا:
۳,۲۷۵,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۲۷۵,۰۰۰

شرایط و قوانین

مقدمه :
کاربر محترم با توجه به اینکه ورود شما به ‏‌سایت لیلیوم گالری و استفاده از آن به هر شکل از قبیل استفاده از خدمات و یا ثبت سفارش به معنای آگاه بودن و قبول شرایط و قوانین استفاده از سایت می باشد ، خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.
 

قوانین و مقررات عمومی :
رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده رویه و اصول لیلیوم گالری می باشد . در صورت تغییر در قوانین مندرج و رویه‏‌های لیلیوم گالری مراتب متعاقبا در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

 

خرید الکترونیکی :
خرید الکترونیکی مانند هر داد و ستدی نشان دهنده عقد یک قرارداد بین فروشنده و خریدار می باشد با این تفاوت که این نوع قرارداد میان فروشگاه و کاربر در محیط الکترونیکی منعقد می گردد.

در خرید از فروشگاه الکترونیکی کاربر پس از جستجو و انتخاب کالای مورد نظر و بررسی آن نسبت به ثبت سفارش الکترونیکی آن اقدام نموده که پس از انتخاب نحوه پرداخت وجه و واریز پیش پرداخت مراحل تولید شروع میشود ، در اتمام کار ارسال و کالا به دست کاربر می رسد .

 

ثبت سفارش :
کاربر پس از انتخاب محصول خود می بایست نسبت به ثبت سفارش آن در لیلیوم گالری اقدام نماید . ثبت سفارش به معنی اعلام تایید کالای در خواستی از سوی کاربر به لیلیوم گالری  می باشد . هنگام ثبت سفارش ، کاربر باید اطلاعات دقیق خود را از قبیل مشخصات حقیقی یا حقوقی ، نحوه پرداخت ، نحوه ارسال کالا و آدرس محل ارسال را در فرم مندرج در صفحه ثبت سفارش وارد نماید . انجام مراحل فوق برای ثبت نام در لیلیوم گالری اجباری می باشد  . لازم بذکر است ثبت نام در لیلیوم گالری علاوه بر تسهیل در عملیات ثبت سفارش مزایای دیگری مانند اطلاع از جشنواره ها و فروش های ویژه و برقرای ارتباط با فروشگاه به منظور خبر رسانی در سایر موارد را دارا می باشد .

تمامی اطلاعات وارد شده توسط کاربران در هنگام ثبت نام نزد لیلیوم گالری محفوظ می ماند در همین راستا لیلیوم گالری از خریداران خود تقاضا دارد به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و ضرر و زیان برای کاربر در هنگام ثبت سفارش ، اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند.

وزن و قیمتِ محصولی به صورت حدودی می باشد و در زمان آماده شدن محصول، وزن و قیمت دقیق محصول به شما اعلام خواهد شد. باتوجه به وزنِ محصولِ ساخته شده قیمت نیز متغیر می باشد. درصورتی که کاربر مبلغی بیشتر از مبلغ تمام شده پرداخت کرده باشد، مابه التفاوت آن عودت داده خواهد شد و اگر هزینه ی سفارش بیشتر شود توسط خریدار پرداخت می گردد.

 

دریافت سفارشات :
کلیه کالاهای سفارش شده از سوی کاربران قبل از ارسال توسط لیلیوم گالری کنترل گردیده و پس از اطمینان کامل از صحت کالا نسبت به ارسال آن اقدام می گردد . کالاها در بسته بندی های استاندارد و ایمن به مشتریان تحویل می گردد . مشتریان در هنگام تحویل کالا می بایست بسته بندی کالا را کنترل و سالم بودن آن را رسید نمایند و در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مشکل در بسته بندی کالا ( مانند پارگی و … ) که نشان از وجود مشکلات احتمالی در آن باشد ، از تحویل گرفتن کالا خودداری نمایند  و موضوع را به بخش خدمات پس از فروش سایت اطلاع داده و از همان طریق پیگیری نمایند . در غیر این صورت کاربر با امضا رسید دریافت کالا صحت مرسوله را تایید نموده و حق هرگونه ادعایی را از خود صلب می نماید.

 

روش های ارسال :

برای خرید محصولات یا پس از اتمام کار و زمانی که همکاران ما به شما اطلاع می دهند که سفارشتان حاضر شده شما می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری سفارش خود را تحویل بگیرید.

تحویل حضوری: برای تحویل حضوری سفارش خود میتوانید به فروشگاه گالری لیلیوم مراجعه و نسبت به تسویه و تحویل سفارش خود اقدام کنید.

تحویل غیر حضوری: ارسال رایگان کلیه سفارشات طلا به سراسر کشور توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران (پست پیشتاز)انجام می شود و بسته به موقعیت شما بین 24 تا 72 ساعت کاری زمان می برد.

برای کالای سفارشی بعد از ساخت همکاران ما عکس محصول سفارشتان را همراه با فاکتور برای شما ارسال می کنند و بعد از تسویه با هماهنگی قبلی بسته برای شما ارسال می گردد.

_گالری لیلیوم در راستای سرویس دهی هر چه بهتر به مشتریان خود ،امکان ارسال سفارشات تهران توسط پیک را در همان روز در اختیار کاربران قرار می دهد و سفارش کاربرانی که خارج از شهر تهران هستند طی مدت ۷۲ ساعت کاری از طریق پست ارسال می گردد.

*لازم به ذکر است هزینه ارسال توسط پیک به عهده مشتریان عزیز می باشد*

 

مدت زمان تحویل :
لیلیوم گالری در راستای سرویس دهی هر چه بهتر به مشتریان خود ،کلیه محصولات ارسالی از طریق پیک در شهر تهران را حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری در اختیار کاربران قرار می دهد و سفارش کاربرانی که خارج از تهران هستند حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت کاری برایشان پست خواهد شد.

شرایط ضمانت ۷ روزه

۱) بروز ایراد فنی

جهت رفاه حال مشتریان لیلیوم گالری ضمانت تعویض ۷ روزه کالا را در اختیار آنان قرار داده است بدین معنی که مشتریان پس از تحویل کالا ۷ روز فرصت خواهند داشت که در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، لیلیوم گالری نسبت به تعویض کالا یا استرداد وجه اقدام می نماید چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان می توانند درخواست کالای مشابه نموده یا گالری موظف است ایراد مربوطه را برطرف نماید.

 

شرایط ضمانت تعویض ۷ روزه :
۱٫ به علت اینکه طراحی به سلیقه شما شخصی سازی شده است و بعد از تایید طرح از سمت شما مراحل ساخت انجام میشود ، امکان انصراف از خرید تنها در صورتی میسر است که اجرت ساخت و طراحی آن کالا را پرداخت کنید.

۲٫ کاربران می بایست حداکثر ظرف مدت ۷ روز بعد از دریافت کالا ایراد فنی را از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی به کارشناسان لیلیوم گالری اعلام نمایند . بدیهی است پس از گذشت ۷ روز کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد .

3٫  ایراد فنی اعلام شده توسط کاربر مورد تایید کارشناسان لیلیوم گالری قرارگیرد

4٫  ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر آن و یا سایر مشکلات عمدی نباشد .

5٫  در صورتی که پس از استرداد کالا ایراد فنی اعلام شده  مورد تایید کارشناسان لیلیوم گالری نباشد هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری می باشد .

 

۲) عدم تطابق یا انصراف از خرید
واحد کنترل کیفیت لیلیوم گالری قبل از بسته بندی مرسولات ، با دقت و حساسیت بالایی آنها را بررسی نموده و  درصورت اطمینان از صحت و تطابق کالا نسبت به ارسال آن اقدام می نماید با این وجود در صورتیکه کالای سفارش داده شده مغایر با کالای تحویلی توسط مشتری باشد و یا به هر دلیلی مورد پسند مشتری نباشد با رعایت شرایط ذیل مشمول سرویس تعویض ۱ روزه می باشد .لازم به ذکر است در صورتیکه کالای مورد نظر در فروشگاه موجود نباشد به انتخاب مشتری ، با کالای مشابه دیگر تعویض و یا وجه پرداختی مسترد می گردد .

لازم به ذکر است کلیه هزینه های عودت کالا بر عهده لیلیوم گالری می باشد.

 

شرایط تعویض یا استرداد کالا :
۱٫ مشتری می بایست حداکثر تا هفت روز پس از تحویل کالا  نسبت به اعلام درخواست تعویض یا عودت کالا به کارشناسان لیلیوم گالری از طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما اقدام نماید در غیر این صورت کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد.

۲٫ استرداد کالا مستلزم جدا نشدن تگ ها از کالا میباشد و در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگ ها ، کالای خریداری شده قابل استرداد نمی باشد.

۳٫ در صورتیکه امکان تشخیص عدم تطابق کالا و یا مورد پسند نبودن آن بدون باز کردن پلمپ (آکبند)کالا مقدور باشد ، پس از خارج کردن کالا از حالت آکبند (پلمپ) امکان استفاده از این سرویس از کاربر سلب می شود.

۴٫ کالای برگشتی می بایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود توسط لیلیوم گالری دریافت شود، و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض می شود.

 

 نطرات کاربران
لیلیوم گالری برای کاربران خود فضایی ایجاد نموده است تا در آن بتوانند از نظرات یکدیگر بهره مند گردند تا انتخابی صحیح و مطمئن داشته باشند . از این رو خواهشمند است تا در ایراد نظرات شخصی خود کلیه اصول اخلاقی و قانونی را رعایت نمایید .در غیر این صورت تمامی مسولیت و عواقب قانونی آن بر عهده کاربر می باشد.

همچنین در صورت عدم رعایت کاربر در درج نظرات ، لیلیوم گالری نسبت به نشر و یا عدم نشر نظرات کاربران اختیار کامل دارد و  در صورت تشخیص مسولین سایت مجاز به جلوگیری از دسترسی مجدد کاربر به سایت و حتی در صورت لزوم تحت پیگرد قرار دادن کاربر می باشد.

۱٫ در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیراینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.
۲٫ فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.
۳٫ در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

 

 حریم خصوصی
فروشگاه لیلیوم گالری در راستای خریدی آسان تر و سریع تر و همچنین ارسال محصولات برای اشخاص حقیقی و حقوقی می بایست اطلاعاتی را نظیر نام ، آدرس ، شماره تلفن ، کد پستی و … از آنها دریافت نماید .
از دیگر مزایای ثبت نام و ارایه مشخصات مذکور عضویت در خبرنامه و سامانه اطلاع رسانی سایت می باشد که از این طریق امکان اطلاع از اضافه شدن محصولات جدید ، تخفیفات و فروش های ویژه برای کاربران فراهم می شود و که البته امکان انصراف و خروج از این خبرنامه ها و سامانه اطلاع رسانی در قسمت پروفایل شخصی مقدور می باشد.

لیلیوم گالری تمام تلاش خود را در حفظ و نگهداری اطلاعات خصوصی افراد می نماید تا خریدی امن و خاطره انگیز را برای کاربران خود مهیا سازد و البته از کاربران نیز تقاضا دارد تا در حفظ و نگهداری کلمه عبور خود نیز کوشا باشند تا از بروز خطرات ناشی از انتشار اطلاعات خصوصی جلوگیری شود.

سبد خرید
تخفیف مخصوص عید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من
0 علاقه مندی