گالری طلا لیلیوم,اندرزگو

درباره گالری طلا لیلیوم

طلا و جواهرات زینتی در طول تاریخ همیشه مورد توجه و ستایش بشر بوده اند و بخش مهمی از پوشش زنان و مردان به حساب می آیند. زیورآلات در موقعیت های مختلفی پوشیده می شوند و برای هر فردی می توانند معنا و مفهوم متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند که جواهراتی را خریداری نمایند که دقیقا مطابق سلیقه آن ها ساخته شده باشد و این همان کاری است که ما در گالری لیلیوم انجام می دهیم. در لیلیوم گالری ساخت دستبند، ساخت گردنبند، ساخت انگشتر و ساخت هر نوع دیگری از جواهرات سفارشی دقیقا مطابق با نظر، سلیقه و البته بودجه شما انجام خواهد شد و می توانید به راحتی زیورآلات منحصر به فرد و اختصاصی خود را تهیه نمایید.

تقریبا از همان زمانی که بشر شروع به پوشیدن لباس کرد، از زیورآلات و سنگ های ناب و زیبا نیز برای تکمیل پوشش خود استفاده کرد. در طول تاریخ و در مناطق مختلف جهان، استفاده از جواهرات، طلا و نقره با اهداف مختلفی انجام می شد. استفاده و ساخت جواهر فقط از نظر معنوی و زیبایی شناسی اهمیت نداشته. بلکه از نظر مادی نیز جواهرات می توانند پیام های مهمی را منتقل کنند. در بسیاری از جوامع انسانی، جواهرات در واقع نشانه و علامتی از طبقه اجتماعی فردی بود که آن ها را می پوشید. حتی امروزه نیز این امر صادق است و می بینیم که خیلی از افراد برای نشان دادن قدرت و ثروت خود از زیورآلات گران قیمت و خاص استفاده می کنند.

 

 

همه این موارد در کنار هم ثابت می کند که جواهرات و زیورآلات با فرهنگ بشری در چهارگوشه جهان گره خورده و علاقه ما به استفاده و ساخت جواهر، یک علاقه ذاتی و غریزی است. همه ما نه تنها از خرید جواهر و پوشیدن یا هدیه دادن آن ها لذت می بریم، بلکه حتی تمایل داریم تا جواهرات خود را خودمان طراحی کنیم. لیلیوم گالری این امکان را فراهم کرده است تا شما فرصت ساخت جواهر سفارشی را برای خود داشته باشید و بتوانید به راحتی همان چیزی را که در ذهن دارید بسازید. در لیلیوم گالری با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و کادر مدیریتی حرفه ای و مجرب، خواهید توانست که همه جزئیات جواهر مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمتی متناسب خریداری نمایید. برای آشنایی بیشتر با خدمات و دستاورد های لیلیوم گالری، از شما دعوت می کنیم تا ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

مراحل ساخت جواهر سفارشی در لیلیوم گالری

حتما پیش آمده که در شبکه های اجتماعی یا در فیلم و سریال های تلویزیونی جواهر یا زیورآلات خاصی نظر شما را جلب کرده است. از آن جایی که تنوع در بازار زیورآلات تقریبا هیچ حد و مرزی ندارد، پیدا کردن یک نوع خاص و کمیاب از جواهرات می تواند کار بسیار سخت و حتی غیر ممکنی باشد. حتی اگر فرض کنیم که بعد از مدت ها گشت و گذار توانستید نمونه مشابهی از جواهر مورد نظر خود را پیدا کنید، ممکن است جزئیات آن مطابق تصور و انتظار شما نباشد. رنگ طلا و سنگ ها، وزن، سایز مدل… و از همه مهم تر قیمت آن ممکن است برای شما چندان مطلوب نباشد.

یکی یا چند مورد از این عوامل باعث می شوند تا نتوانید دقیقا همان چیزی را که در نظر داشتید خریداری کنید و جست و جوی شما برای یافتن زیورآلات ایده آل خودتان با شکست مواجه شود؛ اما هنوز برای ناامیدی زود است. در لیلیوم گالری ما می توانیم دقیقا همان جواهری را که شما می خواهید طراحی کنیم و بسازیم. حتی فراتر از آن، می توانیم تغییرات مورد نظر شما را نیز در آن اعمال کنیم تا همه جزئیات دقیقا مطابق با سلیقه و میل شما باشند. شما می توانید با انتخاب از انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، تغییر در ضخامت طلا و سایز سنگ‌ها، قیمت نهایی محصول را کاهش دهید و مطابق با بودجه خود جواهر ایده آل خود را خریداری نمایید.

اما نحوه ساخت جواهر سفارشی در لیلیوم گالری به چه شکل است؟ در اینجا به شکل مفید و مختصر آن را توضیح می دهیم. همه چیز از ارسال طرح، مدل یا ایده مورد نظر شما برای لیلیوم گالری شروع می شود. از اونجایی که تنوع طرح و مدل در صنعت طلا و جواهر سازی فوق العاده زیاد هست بهتره که عکس مدل مورد پسندتون رو با توضیحات برای ما در واتس اپ ارسال کنید تا طراحان حرفه ای و مجرب لیلیوم گالری در ارائه و رسم طرح اولیه به شما کمک کنند. به عنوان مثال ممکن است بخواهید یک پلاک گردنبند یا دستبند که طرح اسم باشد تهیه کنید. شما می توانید با کمک تیم طراحی گالری لیلیوم، طرح های مختلف را برای اسم مورد نظر ارزیابی کنید و در نهایت یکی از آن ها را انتخاب کنید یا اگر مدلی دارید که می خواهید کاملا مشابه اون کار براتون انجام بشه بهتره که عکس مدل رو برای ما ارسال کنید تا در صورت امکان ساخت براتون برآورد قیمت کنیم.

توجه داشته باشید که در لیلیوم گالری کار مشاوره در خصوص ارائه طرح اولیه و یا در حین مراحل ساخت جواهر، کاملا رایگان انجام می شود و شما قرار نیست بابت مشاوره و دریافت راهنمایی از متخصصین لیلیوم گالری هزینه ای را پرداخت کنید. بعد از ارائه طرح و مشخص شدن کلیات جواهر مورد نظر، برآورد قیمت توسط لیلیوم گالری انجام می شود. این برآورد قیمت باعث می شود تا بدانید که حدودا کمترین هزینه و همینطور بیشترین هزینه ای که برای تولید جواهر سفارشی مورد نظر خود باید بپردازید چقدر است.

همانطور که اشاره شد، در لیلیوم گالری برای ساخت هر نوع از جواهر و زیورآلاتی شما گزینه های متنوعی پیش رو دارید. این تنوع شامل انواع سنگ های قیمتی، نیمه قیمتی، تغییر در ضخامت طلا، سایز مدل و … می شود. تنوع در ساخت جواهر نه تنها باعث می شود تا بتوانید محصول نهایی را تا حد ممکن به سلیقه خود نزدیک تر کنید، بلکه این امکان را فراهم می آورد تا قیمت محصول را نیز با بودجه خود هماهنگ کنید تا جایی که از زیبایی و جذابیت آن کاسته نشود. به همین دلیل است که برای ساخت جواهرات سفارشی در لیلیوم گالری از نظر هزینه انعطاف پذیری بالایی وجود دارد.

بعد از تعیین طرح اولیه و تایید آن توسط مشتری، کار ساخت با استفاده از تجهیزات دقیق و پیشرفته شروع می شود. طراحی و ساخت قالب در لیلیوم با استفاده از نرم افزارهای دقیق کامپیوتری و پرینتر سه بعدی قابل انجام است. بعد از طراحی و ساخت قالب و قبل از شروع ساخت جواهرات سفارشی، طرح پیشنهادی لیلیوم برای مشتری فرستاده می شود تا تایید نهایی را دریافت کند. در این مرحله چند عکس از زوایای گوناگون و همچنین اطلاعات تقریبی مانند وزن طلا، وزن سنگ و سایز مدل به شما اطلاع داده می‌شود.

بعد از تعیین این جزئيات کار ساخت شروع می شود و در کمترین زمان ممکن با استفاده از دستگاه های تخصصی جواهرسازی و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، جواهر سفارشی مورد نظر شما ساخته می شود و آماده تحویل می باشد. از آن جایی که بخش عمده فعالیت گالری لیلیوم مربوط به ساخت جواهرات سفارشی می شود، این گالری تجربه و مهارت بالایی در تولید این گونه محصولات به دست آورده است. برای ساخت محصولات سفارشی، تیم طراحی و ساخت تمام تمرکز و توجه خود را معطوف به ساخت اثر مورد نظر شما می کند.

 این امر باعث می شود تا محصولات سفارشی، نسبت به محصولات موجود در بازار از کیفیت و ظرافت بیشتری برخوردار باشند. چرا که محصولات موجود در بازار در تیراژ بالا و با استفاده از قالب های یکسان ساخته می شوند اما برای تولید جواهرات سفارشی گالری لیلیوم از قالب و مدل اختصاصی که برای سفارش شما طراحی شده استفاده می شود که از کیفیت و جذابیت بیشتری برخوردار هستند. در نهایت و بعد از تکمیل ساخت، شما می توانید محصول خود را همراه با فاکتور رسمی که حاوی تمام جزئیات مربوط به قطعه مورد نظر است تحویل بگیرید.

مزایای کار با لیلیوم گالری

همانطور که می دانید، کارگاه ها و تولیدی های زیادی در بازار هستند که کار تولید جواهرات سفارشی را انجام می دهند و خدماتی مشابه با خدمات لیلیوم گالری ارائه می کنند؛ اما چه چیزی باعث می شود که لیلیوم گالری از سایر تولیدی های مشابه متمایز باشد؟ در اینجا به شکل مختصر مزایای کار با لیلیوم گالری را معرفی می کنیم تا ببینیم چرا کار کردن با لیلیوم گزینه ایده آلی برای ساخت جواهر سفارشی و خرید جواهرات با کیفیت است.

  1. اولین مزیت لیلیوم گالری، شرایط ویژه فروش و قیمت گذاری محصولات در آن است. لیلیوم یک واحد تولیدی است و این به آن معنا است که شامل معافیت مالیاتی ۹ درصدی می شود که تاثیر مهمی روی قیمت نهایی محصولات آن می گذارد؛ به عبارت دیگر شما برای خرید محصولات لیلیوم، فقط کافی است اجرت ساخت جواهر و ۷ درصد سود رسمی که برای ساخت جواهرات در نظر گرفته شده است را پرداخت کنید. معاف بودن از مالیات و همچنین ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مشتری باعث می شود تا هزینه محصولات ساخته شده در لیلیوم گالری نسبت به محصولات موجود در بازار به شکل معناداری کمتر باشد.
  2. مزیت بعدی همکاری با لیلیوم امکان نظارت بر روند ساخت جواهر در تمام مراحل است. شما می توانید از همان مراحل ابتدایی و ارائه طرح اولیه پیش از ساخت جواهر در مورد جزئیات طرح نظر بدهید و شکل، وزن و سنگ های مورد استفاده در آن را انتخاب کنید. این کار باعث می شود تا محصول نهایی بدون کم و کاست همان چیزی باشد که در ذهن خود در نظر داشتید و از هرگونه اشکال و ایرادی پیشگیری شود.
  3. صدور فاکتور رسمی که شامل جزئیات کامل و دقیق محصول می شود یکی دیگر از مزایایی است که همکاری با لیلیوم به همراه دارد. در این فاکتور همه جزئیات از جمله وزن و عیار طلای به کار رفته در محصول، وزن و جنس و نوع سنگ های استفاده شده، اجرت ساخت و هر مورد دیگری که بر هزینه نهایی تاثیر گذار بوده است به شکل دقیق ذکر می شوند و شما خواهید دانست که دقیقا برای چه مواردی پول پرداخت می کنید.
  4. تنوع در انتخاب سنگ، نگین، طلا و دیگر اجزاء تشکیل دهنده جواهر یکی از مهم ترین مزایای لیلیوم در مقایسه با تولیدی های مشابه است. هم از لحاظ زیبایی شناسی و هم از لحاظ تنظیم قیمت نهایی جواهر دست شما کاملا باز است تا دقیقا گزینه های ایده آل خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید به جای سنگ های کمیاب و قیمتی از سنگ های نیمه قیمتی، یا سایز کوچکتر استفاده کنید که در عین زیبایی، قیمت کمتری دارند و مقرون به صرفه تر هستند.
  5. در لیلیوم گالری ارائه مشاوره به شکل کاملا رایگان انجام می شود و این برای ساخت جواهر سفارشی یک مزیت مهم به شمار می رود. در تمام مراحل قبل از ساخت جواهر، شما می توانید به شکل کاملا رایگان با متخصصین حرفه ای و با تجربه لیلیوم ارتباط برقرار کنید و نظر تخصصی آن ها را در خصوص جنبه های مختلف جواهرات مورد نظرتان جویا شوید.

درباره تیم لیلیوم گالری

تیم موسسین لیلیوم گالری شامل سولماز تقی لو و اشکان اژدری می شود که در اینجا با آن ها بیشتر آشنا می شویم.

اشکان اژدری

اشکان اژدری

ایده پرداز ، طراح و صاحب برند لیلیوم گالری
سلماز تقی لو

سلماز تقی لو

ایده پرداز ، طراح و صاحب برند لیلیوم گالری

سولماز تقی لو یکی از طراحان و صاحبین برند لیلیوم گالری می باشد که تحصیلات تکمیلی خود را در انگلستان گذرانده است. او مدرک فوق لیسانس طراحی صنعتی را با گرایش طلا و جواهر از انگلستان اخذ کرده و از سال 1390 با شرکت در دوره های تخصصی مختلف در خصوص ساخت و طراحی طلا و جواهر به شکل حرفه ای در این صنعت مشغول شده است.

اشکان اژدری دیگر طراح و صاحب برند لیلیوم گالری است در رشته عمران تحصیل کرده و دارای مدرک لیسانس عمران است؛ اما به دلیل علاقه شخصی به صنعت ساخت جواهرات روی آورده و مانند خانم تقی لو از سال 1390 به شکل جدی شرکت در دوره های آموزش حرفه ای ساخت و طراحی طلا و جواهر را شروع کرد. از جمله دوره های تخصصی که تیم طراحی گالری لیلیوم گذرانده و مهارت هایی که به واسطه سال ها آموزش کسب کرده اند می شود به این موارد اشاره کرد:

  • طراحی و ساخت جواهرات دست ساز
  • طراحی و ساخت جواهرات پیشرفته
  • ساخت قالب با استفاده از وکس به شکل دست ساز
  • ریختگی و تولید فلزات قیمتی
  • مخراج کاری و مرصع کاری
  • تشخیص و شناسایی انواع سنگ های قیمتی
  • طراحی و مدل سازی طلا و جواهر با کامپیوتر

اگرچه گالری لیلیوم تجربه ساخت جواهر و زیورآلات به شکل دستی را نیز در کارنامه خود دارد، اما امروزه این گالری تمرکز خود را روی طراحی و ساخت جواهر با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری و تجهیزات تخصصی و مدرن جواهرسازی گذاشته است.

سابقه و دستاورد های گالری لیلیوم

لیلیوم گالری کار خود را به شکل رسمی از سال 1392 شروع کرد. از همان ابتدای فعالیت گالری لیلیوم هم به شکل حضوری، هم از طریق شبکه های اجتماعی و هم روی وب سایت خود خدمات متنوع خود را به مشتریانش ارائه داده است. از همان روز های ابتدایی گالری لیلیوم توانست جای خود را در بازار پیدا کند و همواره مورد توجه و استقبال مردم برای ساخت انواع جواهر سفارشی قرار داشته است. از محبوب ترین خدمات گالری لیلیوم می شود به ساخت دستبند زنانه و مردانه، ساخت گردنبند زنانه و مردانه، ساخت انگشتر زنانه و مردانه و همگی به شکل سفارشی با طرح های دلخواه اشاره کرد.

لیلیوم گالری در طول سال های فعالیت خود، تجربه شرکت در سه دوره نمایشگاه های معتبر را نیز داشته است که توانسته در آن ها مورد توجه و تقدیر قرار بگیرد. از مهم ترین نمایشگاه هایی که گالری لیلیوم در آن ها شرکت داشته می شود به این موارد اشاره کرد:

  • شرکت در نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر در سال 1395 – در این نمایشگاه از گالری لیلیوم توسط رئیس اتحادیه طلا و جواهر تقدیر به عمل آمد
  • شرکت در نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر در سال 1396 – در این دوره نیز مانند دوره قبل از لیلیوم گالری توسط رئیس اتحادیه مرکزی تقدیر شد
  • شرکت در نمایشگاه طلا و جواهر منطقه ۱ تهران، شمیرانات – در این نمایشگاه نیز برای بار سوم لیلیوم گالری توسط رییس اتحادیه شمیرانات مورد تقدیر واقع شد

همچنین مجله «ایده آل» در یکی از شماره های خود لیلیوم گالری را به عنوان سوژه گزارش ویژه برگزید و گزارش مفصلی همراه با مصاحبه و عکاسی از محصولات گالری در این مجله چاپ کرد.

مواد اولیه مورد استفاده در لیلیوم گالری

همانطور که در طول این مطلب اشاره شد، یکی از مزایای لیلیوم گالری استفاده از انواع مختلف مواد اولیه با کیفیت مرغوب و کم نظیر است. در این جا نگاهی می اندازیم به مهم ترین سنگ ها و عناصری که برای تولید جواهر سفارشی در لیلیوم گالری مورد استفاده قرار می گیرند.

شمش طلا

  • طلا: طبیعتا یکی از ملزومات اصلی برای تولید جواهر طلا است. طلا به دلیل رنگ و درخشندگی زیبا و همیشگی و البته کمیاب بودنش، به شکل تاریخی یکی از محبوب ترین فلزات برای ساخت جواهر بوده است. همچنین طلا به دلیل خاصیت بالای چکش خواری شکل پذیری که دارد در ساخت جواهرات بسیار انعطاف پذیر است و کار با آن راحت است. از دیگر مزایای طلا می شود به مقاومت بالای آن در برابر کدر شدن اشاره کرد. به شکلی که طلای خالص هرگز کدر نخواهد شد اما هر چقدر که عیار طلا پایین تر باشد، احتمال کدر شدن بیشتر می شود. البته حتی در عیار های پایین نیز تا سال های سال طول می کشد تا کدری طلا به چشم بیاید. لازم به ذکر است که مطابق قانون، گالری لیلیوم فقط از طلای ۱۸ عیار برای ساخت محصولات خود استفاده می کند. اما انتخاب ضخامت و وزن طلای هر محصول، مطابق با نظر شما انجام خواهد شد.شمش نقره
  • نقره: دومین فلز ارزشمند و کمیاب بعد از طلا نقره است که در گالری لیلیوم نیز از آن برای ساخت انواع جواهر و زیورآلات استفاده می شود. نقره نیز مانند طلا بسیار انعطاف پذیر است و برای طراحی جواهر سفارشی گزینه ای ایده آل محسوب می شود. ماندگاری و دوام نقره نیز بسیار بالا است و همچنین خواص آنتی باکتریالی نیز دارد. همه این ها در حالی است که نسبت به طلا از قیمت پایین تری برخوردار است و باعث صرفه جویی در هزینه ساخت جواهرات سفارشی می شود. جالب است بدانید که گالری لیلیوم یک فروشگاه مستقل و اختصاصی برای محصولات نقره نیز تدارک دیده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به آن از بین محصولات متنوع و با کیفیت نقره، زیورآلات ایده آل خود را پیدا کنید. بخشی از این محصولات تولیدی خود لیلیوم گالری هستند و بخشی دیگر نیز محصولات وارداتی از برند های مطرح و معتبر ترکیه ای و ایتالیایی هستند.سنگ جواهر
  • سنگ ها: سنگ ها خود دارای دسته بندی های متنوع و پر شماری هستند و به همین دلیل جواهرسازان حرفه ای باید دوره های تخصصی سنگ شناسی را بگذرانند. به طور کلی سنگ ها در جواهر سازی در سه دسته قیمتی، نیمه قیمتی و ارزان دسته بندی می شوند. تنوع سنگ ها و نگین هایی که در جواهر سازی مورد استفاده قرار می گیرند آنقدر زیاد است که تقریبا می شود گفت بی نهایت است. بعضی از مشهور ترین و پر طرفدار ترین سنگ ها یا نگین هایی که در لیلیوم گالری مورد استفاده قرار می گیرند عبارت هستند از الماس، زمرد، یاقوت و یاقوت کبود. سنگ ها و نگین ها می توانند معانی مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال بعضی از آن ها نماد ماه تولد هستند و یا بعضی دیگر نیز به عنوان منبع انرژی مثبت شناخته می شوند. از مزایای سنگ در جواهر سازی می شود به تنوع بی نهایت آن در جنس، رنگ و وزن اشاره کرد. همچنین شکل دهی، سوراخ کردن و پولیش کردن سنگ ها با تکنیک های مختلف کاملا امکان پذیر است.دستبند چرم و طلا
  • چرم طبیعی: چرم را می شود به عنوان یکی از مواد اولیه جانبی زیورآلات نام برد که به خصوص برای ساخت دستبند مورد استفاده قرار می گیرد. در گالری لیلیوم، از مرغوب ترین انواع چرم طبیعی در شکل ها و رنگ های مختلف استفاده می شود که به شما عزیزان این امکان را می دهد تا برای زیورآلات سفارشی خود، از همان نوع چرمی که مطابق با سلیقه شما است استفاده کنید. به عنوان مثال برای ساخت دستبند با پلاک اسم طلا سفارشی، می توانید هر کدام از انواع چرم که می پسندید را در کنار یک یا چند سنگ قیمتی به کار بگیرید تا اثری ماندگار و ارزشمند را تهیه نمایید.انواع مروارید
  • مروارید: همانطور که می دانید مروارید نیز یکی از مواد کمیاب برای تولید زیورآلات است و به همین دلیل قیمت آن نسبتا بالا است. البته انواع مختلف مروارید مانند مروارید پرورشی باعث شده اند تا تنوع قیمت برای خرید مروارید به وجود بیاید و گزینه های اقتصادی تر نیز در دسترس باشند. اورگانیک بودن مروارید باعث می شود تا استفاده از آن به عنوان جواهر بسیار جذاب و دلنشین باشد. مروارید قابلیت چسباندن به قطعات مختلف جواهر را با چسب مخصوص جواهرسازی دارد و به دلیل بافت نسبتا نرم، می شود به راحتی آن با آن ها کار کرد و شکل مطلوب را در آن ها ساخت. اگر چه مروارید قابلیت رنگ کردن را نیز دارد، اما به دلیل زیبایی خاصی که شکل طبیعی و ساده آن دارد در اکثر موارد از رنگ کردن آن پرهیز می شود. نگهداری از مراورید نیز بسیار راحت است چرا که هرگز دچار رنگ پریدگی نمی شوند و فقط کافی است هر از گاهی با واکس مخصوص آن ها را تمیز کنید.آویز مینا کاری طلا
  • مینا کاری:‌ میناکاری یکی از صنایع دستی باستانی و ارزشمند ایرانی محسوب می شود که در گالری لیلیوم نیز از آن استفاده می شود. در میناکاری با استفاده از لعاب های فلزات رنگ های جذابی تولید می شود که از آن برای ایجاد نقش و طرح روی انواع فلزات از جمله طلا و نقره استفاده می شود. میناکاری کاربردهای مختلفی دارد و در جواهرسازی برای رنگ آمیزی زیورآلات و یا ایجاد نقش و طرح های ظریف روی زیورآلات از آن استفاده می شود. طراحان و سازندگان حرفه ای گالری لیلیوم از دو روش میناکاری سرد و میناکاری گرم برای تزئین زیورآلات استفاده می کنند که در اینجا به طور مختصر آن ها را معرفی می کنیم.
    • میناکاری سرد: در این نوع میناکاری رنگ ها به شکل مایع و بدون آن که در معرض حرارت قرار بگیرند استفاده می شوند و جواهرات را رنگ آمیزی می کنند. این نوع رنگ آمیزی جواهرات نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد و به همین دلیل محصولاتی که با میناکاری رنگ آمیزی می شوند از ارزش مادی و معنوی خاصی برخوردار هستند. دوام میناکاری سرد تا حد زیادی به کیفیت مواد اولیه بستگی دارد و به همین دلیل ما در گالری لیلیوم، از بهترین نوع مواد اولیه برای تولید رنگ های میناکاری سرد استفاده می کنیم.
    • میناکاری گرم: این نوع میناکاری کمی پیچیده تر است. ابتدا نوارهای جامد رنگ آسیاب می شوند و به شکل پودر در می آیند. سپس این پودر با آب ترکیب می شود و محلولی نسبتا غلیظ را به وجود می آورد. از این محلول برای رنگ آمیزی سطح زیورآلات استفاده می شود و سپس محصول در کوره هایی با دمای نزدیک به ۱۰۰۰ قرار داده می شود. این کار آن قدر تکرار می شود تا میناکاری جلا، شفافیت و استحکام مطلوب را به دست بیاورد.

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا با گالری لیلیوم و خدمات آن بیشتر از قبل آشنا شوید. جواهرات و زیورآلات همواره جزو کالاهای گران و قیمتی محسوب می شده اند و این حق شما است که وقتی می خواهید این محصولات گران قیمت را خریداری کنید، مطمئن شوید که همه چیز مطابق با میل و سلیقه خود شما ساخته شده است. این همان کاری است که ما در گالری لیلیوم انجام می دهیم. تیم طراحی لیلیوم گالری به شما کمک خواهد کرد تا در عین حال که جواهر دلخواه خود را با سلیقه و نظر شخصی خودتان سفارش می دهید، مطمئن شوید که اصول طراحی طلا و جواهر نیز در سفارش شما به درستی رعایت می شود. همچنین با به کارگیری بهترین مواد اولیه و همچنین طراحی و ساخت جواهر و زیورآلات با استفاده از کامپیوتر و دستگاه های مدرن و پیشرفته، به شما تضمین می دهیم که محصول نهایی علاوه بر طراحی سفارشی و مدل منحصر به فرد آن، کیفیت بی نظیری نیز خواهد داشت.