پلاک اسم طلا

  • پلاک اسم طلا هایی که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتریان می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (10 طرح ارسال میشود)
  • برای استعلام قیمت روز و ارتباط راحت‌تر در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم.
ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد.
برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

مزیت سفارش پلاک اسم طلا از گالری طلا لیلیوم
محبوب‌ترین دسته‌بندی‌ ها

نمونه مدل‌های پلاک اسم طلا

جذابیت و اصالت با پلاک اسم طلا

پلاک اسم طلا

پلاک اسم طلا یک نوع زیورآلات شخصی سازی شده است که از جنس طلا ساخته شده است. این نوع زیورآلات یک هدیه خاص و ماندگار برای عزیزان شما است. پلاک اسم طلا می تواند در طرح و مدل های مختلف به سلیقه شما، از طلای 18 عیار ساخته می شود. همچنین می توانید از مدل های مختلف پلاک، مانند پلاک طلا ساده، پلاک طلا فانتزی و پلاک طلا انگلیسی استفاده کنید.

پلاک اسم طلا یک هدیه مناسب برای تمام مناسبت ها است، از جمله تولد، سالگرد ازدواج و روز مادر. این هدیه نشان دهنده عشق، دوستی و احترام است و می تواند برای همیشه یادآور خاطرات شیرین شما باشد.

ویژگی ها و مزایای پلاک اسم طلا:

  • شخصی سازی: شما می توانید پلاک اسم طلا را با هر نامی که می خواهید یا برای کسی که عاشقش هستید تهیه کنید. این هدیه یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن احساسات و ارادت خود است.
  • ماندگاری: پلاک اسم طلا از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است که زنگ نمی زند و رنگش پریده نمی شود. این پلاک همیشه درخشان و زیبا خواهد ماند.
  • سرمایه‌گذاری ارزشمند: پلاک اسم طلا یک انتخاب هوشمندانه برای سرمایه گذاری است که باعث افزایش ارزش آن می شود. این پلاک یک دارایی قابل انتقال و قابل معامله است که می توانید از آن بهره ببرید.
  • هدیه‌ای منحصر به فرد: پلاک اسم طلا یک هدیه مناسب برای مناسبت های خاص و عزیزان شما است. شما می توانید با انتخاب نام دلخواه، به کسی که دوست دارید نشانه ای از عشق و احترام بدهید. پلاک اسم طلا یک هدیه ای است که همیشه به یادگار می ماند.
  • تنوع طرح و سبک: شما می توانید از میان طرح ها و سبک های مختلفی که برای پلاک اسم طلا وجود دارد، مدلی را انتخاب کنید که با سلیقه و استایل خود هماهنگ باشد. شما می توانید پلاک اسم طلا را با زنجیرهای متفاوت، با رنگ های مختلف طلا، با فونت های متنوع و با طرح های خلاقانه ترکیب کنید. شما می توانید پلاک اسم طلا را به شکل دل، ستاره، گل، حیوان و یا هر چیز دیگری که دوست دارید طراحی کنید.
پلاک اسم طلا چیست؟
احتیاج به مشاوره دارید؟

برای راهنمائی ،برآورد قیمت و ثبت سفارش می‌توانید در واتس‌اپ یا تلگرام پیغام بدید یا در ساعات کاری با شماره تلفن ما تماس بگیرید تا همکارانمون در اسرع وقت راهنمائیتون کنند.

انواع پلاک اسم طلا:

انواع پلاک اسم طلا

  • پلاک اسم طلا ساده: این نوع پلاک اسم طلا چند طرح به صورت ساده و خوانا برای شما طراحی و ساخته می‌شود و فقط حروف اسم شخص را روی پلاک نشان می‌دهد.
  • پلاک اسم طلا طرح دار: این نوع پلاک اسم طلا با استفاده از فونت‌های نوآورانه و خلاقانه حروف اسم شخص را روی پلاک می‌آورد. برای مثال، می‌توانید پلاک اسم طلا با فونت دست‌نوشته، فونت گرافیکی، فونت عربی و … سفارش دهید. این نوع پلاک اسم طلا مناسب کسانی است که دوست دارند جواهرات خود را با سلیقه و شخصیت خود هماهنگ کنند.
  • پلاک اسم طلا فانتزی: این نوع پلاک اسم طلا علاوه بر حروف اسم شخص، دارای طرح‌های مختلفی است که روی پلاک قرار می‌گیرد. برای مثال، می‌توانید پلاک اسم طلا با طرح گل، قلب، ستاره، خط معبر و … سفارش دهید. این نوع پلاک اسم طلا مناسب کسانی است که دوست دارند یک لمسه خاص و شخصی به جواهرات خود بدهند.
  • پلاک اسم طلا انگلیسی: این نوع پلاک اسم طلا با استفاده از حروف الفبای انگلیسی، اسم شخص را روی پلاک مینویسد. برای مثال، می‌توانید پلاک اسم طلا با نام Sara, Ali, Maryam و … سفارش دهید. این نوع پلاک اسم طلا مناسب کسانی است که دوست دارند یک جلوه بین‌المللی به جواهرات خود بدهند.
  • پلاک دو اسم طلا: این نوع پلاک اسم طلا با استفاده از دو حروف جداگانه، دو نام را روی پلاک مینشاند. برای مثال، می‌توانید پلاک دو اسم طلا با نام‌های امیر و سارا , احسان و مریم و … سفارش دهید. این نوع پلاک اسم طلا مناسب کسانی است که دوست دارند عشق و ارتباط خود را با جواهرات نشان دهند.
  • گردنبند اسم طلا: این نوع پلاک اسم طلا با استفاده از یک زنجیره طلا، اسم شخص را روی گردن شما می‌آویزد. برای مثال، می‌توانید گردنبند اسم طلا با نام مهدی، فاطمه، رضا و … سفارش دهید. این نوع پلاک اسم طلا مناسب کسانی است که دوست دارند یک جواهری ساده و شیک داشته باشند.
  • دستبند چرم و طلا اسم: این نوع پلاک اسم طلا با استفاده از یک دستبند چرمی، اسم شخص را روی دست شما می‌نشاند. برای مثال، می‌توانید دستبند چرم و طلا اسم با نام حسین، زهرا، محمد و … سفارش دهید. این نوع پلاک اسم طلا مناسب کسانی است که دوست دارند یک جواهری مدرن و جوان پسند داشته باشند.

جنس پلاک اسم طلا

جنس پلاک اسم طلا: طلای 18 عیار

پلاک های اسم از طلای زرد ۱۸ عیار ساخته می‌شوند.همچنین می توانید نوع آبکاری پلاک را انتخاب کنید. ما انواع آبکاری های مختلفی را در دسترس شما قرار می دهیم، با این روش، شما می توانید پلاک اسم طلا را با رنگ مورد علاقه خود یا سلیقه گیرنده هدیه تطبیق دهید.

انواع آبکاری پلاک اسم طلا:

  • آبکاری طلای سفید: این نوع آبکاری با استفاده از فلزات سفید رنگ مانند نقره، پالادیوم، رودیوم و یا پلاتین انجام می‌شود. این آبکاری باعث می‌شود که پلاک اسم طلا رنگ سفید و درخشان داشته باشد. این رنگ برای کسانی مناسب است که به رنگ‌های سرد علاقه دارند.
  • آبکاری طلای رزگلد: این نوع آبکاری با استفاده از ترکیب فلزات قرمز رنگ مانند مس و یا برنج انجام می‌شود. این آبکاری باعث می‌شود که پلاک اسم طلا رنگ صورتی-قرمز داشته باشد. این رنگ برای کسانی مناسب است که به رنگ‌های گرم و شاد علاقه دارند.
  • آبکاری طلای زرد: این نوع آبکاری با استفاده از ترکیب فلزات زرد رنگ مانند نیکل، روی و یا قلع انجام می‌شود. این آبکاری باعث می‌شود که پلاک اسم طلا رنگ زرد و براق داشته باشد. این رنگ برای کسانی مناسب است که به رنگ‌های کلاسیک و سنتی علاقه دارند.

قیمت پلاک اسم طلا: عوامل موثر بر قیمت پلاک اسم طلا

قیمت پلاک اسم طلا

پلاک اسم طلا یکی از محبوب ترین و شیک ترین جواهرات است که می توانید به عزیزان خود هدیه دهید. اما چه عواملی بر قیمت پلاک اسم طلا تاثیر می گذارند؟ در این مقاله به بررسی این عوامل می پردازیم.

1- طراحی پلاک اسم طلا

طراحی پلاک اسم طلا یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت آن است. بسته به خصوصیات زیر، قیمت پلاک اسم طلا متفاوت خواهد بود:

  • ابعاد پلاک: پلاک های بزرگ تر و گسترده تر، نیاز به مقدار بیشتری طلا دارند و در نتیجه قیمت بالاتری خواهند داشت.
  • زبان پلاک (انگلیسی یا فارسی): پلاک های انگلیسی معمولا به صورت افقی طراحی و از دو طرف به زنجیر وصل می‌شوند. و پلاک‌های فارسی قابلیت طراحی متنوع‌تری دارند و به صورت عمودی (آویز) هم قالبیت اجرا دارند. از این‌رو اگر بدنبال پلاک تک بدون زنجیر هستید طراحی فارسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
  • نوع فونت: فونت های با شکل های ساده تر، خوانا و با پهنای خطهای متعادل (نه پهن و نه نازک) وزن و سایز متناسب تری به نسبت طراحی های فانتزی و پیچیده دارند.
  • سایز حروف: حروف بزرگ تر، نیاز به مقدار بیشتری طلا دارند و در نتیجه قیمت بالاتری خواهند داشت. حروف کوچک تر، نیاز به مقدار کمتری طلا دارند و در نتیجه قیمت پایین تری خواهند داشت.

2- ضخامت طلا در پلاک طلا اسم

ضخامت طلا در پلاک طلا اسم، یک عامل دیگر در تعیین قیمت آن است. هر چه ضخامت طلا بالاتر باشد، وزن پلاک اسم طلا بالاتر خواهد بود و در نتیجه قیمت بالاتر خواهد شد. هر چه ضخامت طلا کمتر باشد، وزن پلاک اسم طلا کمتر خواهد بود و در نتیجه قیمت کمتر خواهد شد.

ما در گالری لیلیوم امکان ساخت پلاک اسم طلا با ضخامت های مختلف را داریم. طبق تجربه چندین ساله ما در ساخت پلاک اسم طلا، توصیه ما به شما این است که حداقل ضخامت استاندارد پلاک ها حفظ شود تا پلاک اسم شما استحکام لازم را داشته باشد و یک قطعه ماندگار و جاودانه به دست شما برسد. در صورت تمایل همکاران ما آماده راهنمایی و پاسخ به سوالات شما عزیزان در این زمینه هستند.

3- اجرت ساخت پلاک اسم طلا

ما در گالری لیلیوم امکان ساخت پلاک اسم طلا با ضخامت های مختلف را داریم. طبق تجربه چندین ساله ما در ساخت پلاک اسم طلا، توصیه ما به شما این است که حداقل ضخامت استاندارد پلاک ها حفظ شود تا پلاک اسم شما استحکام لازم را داشته باشد و یک قطعه ماندگار و جاودانه به دست شما برسد. در صورت تمایل همکاران ما آماده راهنمایی و پاسخ به سوالات شما عزیزان در این زمینه هستند.

  1. پلاک اسم طلا در گالری لیلیوم با استفاده از جدیدترین و بروزترین دستگاه های لیزر و… ساخته می‌شود که از دقت و قدرت بالایی برخوردار هستند.
  2. بعد از انتخاب طرح توسط شما، این دستگاه ها طرح مورد نظر را دقیقا طبق عکس ارسال شده برای شما از روی ورق های طلا که با ضخامت های مختلف در کارگاه می‌باشد برش داده و پلاک اسم طلا را آماده می‌کند.
  3. حال نوبت به استادکاران چیره دست گالری لیلیوم می‌باشد که این پلاک ها را با نهایت دقت و ظرافت سوهان‌کاری، بسابکاری، پرداخت و جلا دهند تا در نهایت پلاک اسم ساخته شده با بالاترین کیفیت ممکن تقدیم شما عزیزان گردد.
  4. از آنجایی که همواره سعی کردیم بالاترین کیفیت ممکن را در کارهای خود لحاظ کنیم، بدلیل تعداد بالای سفارشات همیشه سعی ما بر این بوده که اجرت ساخت بسیار مناسب برای کارهای سفارشی در نظر بگیریم تا مشتریان ما هم از لحاظ کیفیت و هم از بابت قیمت نهایی با خیالی آسوده سفارشات خود را ثبت کنند.

4- مواد اولیه برای ساخت پلاک طلا اسم

پلاک طلا اسم، فقط از طلا ساخته نمی شود. بلکه نیاز به مواد اولیه دیگری هم دارد که بر قیمت آن تاثیر می گذارند. این مواد عبارتند از:

  • زنجیر طلا: زنجیر طلا، بخشی است که پلاک را به گردن شما متصل می کند. زنجیر های طلا، معمولا با ضخامت ها و اندازه های مختلف ساخته می شوند. 
  • دستبند چرم، بخشی است که پلاک را به دست شما متصل می کند. دستبند های چرم، با جنس های مختلف چرم ساخته می شوند. جنس چرم، نشان دهنده کیفیت و ماندگاری چرم است. تمام چرم های استفاده شده در گالری لیلیوم از چرم طبیعی‌ و با بالاترین کیفیت می‌باشد.

با توجه به عوامل فوق، قیمت پلاک اسم طلا می تواند بین تفاوت قیمت داشته باشد. بنابراین، قبل از خرید پلاک اسم طلا، بهتر است به این عوامل توجه کنید و با تعادل بین کیفیت و قیمت، بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید.

احتیاج به مشاوره دارید؟

برای راهنمائی ،برآورد قیمت و ثبت سفارش می‌توانید در واتس‌اپ یا تلگرام پیغام بدید یا در ساعات کاری با شماره تلفن ما تماس بگیرید تا همکارانمون در اسرع وقت راهنمائیتون کنند.

خرید پلاک اسم طلا

خرید پلاک اسم طلا: نکات مهم در خرید پلاک اسم طلا

خرید پلاک اسم طلا یکی از محبوب‌ترین هدایایی است که می‌توان به عزیزان خود ارائه داد. پلاک اسم طلا نه تنها یک جواهر زیبا و با ارزش است، بلکه یک نشانه از احترام و علاقه به شخصیت و هویت فرد مورد نظر نیز محسوب می‌شود. اما خرید پلاک اسم طلا نیاز به توجه به برخی نکات مهم دارد که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم.

نکات مهم در خرید پلاک اسم طلا:

  • انتخاب فروشگاه معتبر: برای خرید پلاک اسم طلا باید از فروشگاه‌های معتبر و مجاز استفاده کرد که دارای گواهینامه و مجوز رسمی باشند. این کار به شما کمک می‌کند تا از کیفیت و قیمت مناسب پلاک اطمینان حاصل کنید و از خرید کالای تقلبی و غیر استاندارد جلوگیری کنید.
  • انتخاب طرح مناسب: پلاک اسم طلا در طرح‌ها و سبک‌های مختلفی ساخته می‌شود که باید با سلیقه و شخصیت فرد هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده سازگار باشد. برخی از طرح‌های رایج پلاک اسم طلا عبارتند از: پلاک ساده، پلاک با حروف برجسته، پلاک با حروف چین، پلاک با حروف لاتین، پلاک با حروف دست‌نوشته، پلاک با حروف سنگ‌دار، پلاک با حروف گل‌دار، پلاک با حروف قلب‌دار و … .
  • انتخاب رنگ مناسب: پلاک اسم طلا در رنگ‌های مختلفی نظیر زرد، سفید، قرمز و … عرضه می‌شود که باید با رنگ پوست و لباس فرد هدیه‌گیرنده هماهنگ باشد. بطور کلی، رنگ زرد برای پوست‌های گندمی و لباس‌های رنگارنگ مناسب است، رنگ سفید برای پوست‌های سفید و لباس‌های ساده مناسب است و رنگ قرمز برای پوست‌های تیره و لباس‌های شاداب مناسب است.
  • انتخاب سایز مناسب: سایز پلاک اسم طلا باید با قامت و گردن فرد هدیه‌گیرنده مطابقت داشته باشد. بطور کلی، پلاک‌های بزرگ برای قامت‌های بلند و گردن‌های دراز مناسب هستند و پلاک‌های کوچک برای قامت‌های کوتاه و گردن‌های کوتاه مناسب هستند. همچنین باید توجه داشت که پلاک‌های بزرگ بیشتر جلب توجه می‌کنند و پلاک‌های کوچک بیشتر ظریف و زیبا به نظر می‌رسند.
  • انتخاب زنجیر مناسب: زنجیر پلاک اسم طلا باید با طرح و رنگ پلاک همخوانی داشته باشد و از جنس طلا باشد. برای پلاک اسم معمولا از زنجیر های ساده تر(مانند زنجیر فلامینگو) استفاده می‌شود تا طرح پلاک بیشتر نمایان باشد. همچنین باید توجه داشت که طول زنجیر باید با اندازه گردن فرد هماهنگ باشد و نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد.

خدمات فروشگاه اینترنتی لیلیوم گالری

مزایای خرید آنلاین از گالری طلا لیلیوم:

  • امکان سفارشی سازی پلاک اسم طلا: شما می توانید طرح و مدل پلاک اسم طلای خود را به صورت سفارشی انتخاب کنید. این امکان به شما کمک می کند تا پلاک اسم طلایی را که کاملاً مطابق با سلیقه شما باشد، سفارش دهید.
  • ارسال رایگان پلاک اسم طلا: فروشگاه اینترنتی لیلیوم گالری ارسال رایگان (با پست پیشتاز) پلاک اسم طلا را برای تمامی سفارشات ارائه می دهد. این امکان باعث می شود تا شما بتوانید پلاک اسم طلای خود را بدون پرداخت هزینه اضافی دریافت کنید.
  • تحویل حضوری و غیر حضوری پلاک اسم طلا: فروشگاه اینترنتی لیلیوم گالری امکان تحویل حضوری و غیر حضوری پلاک اسم طلا را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می توانید با توجه به شرایط خود، یکی از این روش ها را انتخاب کنید.
  • فاکتور رسمی طلا و ضمانت نامه طلا: تمامی پلاک های اسم طلای فروشگاه اینترنتی لیلیوم گالری دارای فاکتور رسمی طلا و ضمانت نامه طلا هستند. این امر نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این فروشگاه است.
  • مشاوره رایگان: فروشگاه اینترنتی لیلیوم گالری مشاوره رایگان را برای مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید قبل از سفارش پلاک اسم طلا با کارشناسان این فروشگاه مشورت کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مراحل ساخت پلاک اسم طلا

مراحل سفارش ساخت پلاک اسم طلا

اگر مایلید که پلاک اسم طلا منحصر به فرد و متناسب با سلیقه شما باشد می‌توانید طرح دلخواه خود را به لیلیوم گالری بفرستید تا زیباترین و خاص ترین پلاک اسم طلا را برای شما آماده کنیم. در این قسمت به‌طور جامع مراحل ثبت سفارش و ساخت پلاک اسم طلا بیان شده است تا با اطمینان کامل سفارش ساخت پلاک اسم طلا خودتان را ثبت نمایید.

1- مشاوره رایگان در Whatsapp

برای انتخاب پلاک اسم طلا مناسب، ما شما را راهنمایی  می‌کنیم. ما پلاک طلا را بر اساس ذوق و بودجه شما طراحی و تولید می‌کنیم. برای ثبت سفارش، در واتساپ با ما در تماس باشید و ازاگر مدل یا فونت خاصی مدنظرتون هست قبل از طراحی برای ما ارسال کنید. مشاوره رایگان در Whatsapp

2- طراحی پلاک اسم طلا مورد نظر شما

ما می توانیم اسم شما را با چندین روش مختلف به فارسی یا انگلیسی طراحی کنیم و نمونه های آن را برای شما ارسال کنیم. ما از فونت ها و طرح های متنوعی استفاده می کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

3- برآور هزینه ساخت پلاک اسم طلا

بعد از انتخاب و تایید طرح توسط شما سایز و ابعاد مختلف پلاک اسم طلا به همراه ملحقات مانند زنجیر یا چرم ، سنگ و... برای شما ارسال می‌شود تا قبل از ساخت از همه موارد مانند سایز، قیمت و... اطلاع داشته باشید. و در نهایت کار آماده شده مطابق سلیقه و بودجه مدنظر شما باشد.

4- ساخت پلاک اسم طلا

پلاک اسم طلا با استفاده از دستگاه های برش لیزری طلا ساخته می شود. این دستگاه ها مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و دقت بالایی در برش دارند.

5- ارسال یا تحویل پلاک اسم طلا

ما در مرحله نهایی طراحی پلاک اسم طلا شما هستیم و بعد از تایید شما، ساخت و ارسال آن را شروع می‌کنیم. لطفا توجه داشته باشید که پس از تایید نهایی، قابلیت تغییر مدل وجود نخواهد داشت. اگر مایل به داشتن پلاک اسم طلا منحصر به فرد هستید، با ما در ارتباط باشید. همچنین برای تحویل میتونین به صورت حضوری تشریف بیارین یا با هماهنگی براتون ارسال میشه.

جمع‌بندی: پلاک اسم طلا، درخشش ابدی

پلاک اسم طلا یک جواهری است که با نام شما یا کسی که دوست دارید ساخته می شود. این جواهری زیبا و ارزشمند، نشانه ای از هویت، شخصیت و عشق شما است. شما می توانید از میان طرح ها و سبک های متنوعی که برای پلاک اسم طلا وجود دارد، مدلی را انتخاب کنید که با سلیقه و استایل خود هماهنگ باشد. پلاک اسم طلا یک هدیه منحصر به فرد برای مناسبت های خاص و عزیزان شما است. پلاک اسم طلا یک سرمایه گذاری ارزشمند است که می تواند ارزش خود را در طول زمان حفظ کند. پس از این فرصت را از دست ندهید و همین حالا پلاک اسم طلا خود را سفارش دهید و از درخشش و اصالت آن لذت ببرید.

سوالات متداول

ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

اندازه متعارف پلاک اسم چه مقدار است؟

استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد.
برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید.

پلاک‌های اسم طلا با چه عیار طلایی ساخته می‌شود؟

تمام محصولات گالری لیلیوم با طلای ۱۸ عیار(یا همان عیار۷۵۰) ساخته می‌شود.

پلاک‌های اسم طلا با فاکتور ارائه می‌شود؟

بله، تمام محصولات گالری لیلیوم با فاکتور رسمی تقدیمتون می‌شود.

امکان مراجعه حضوری برای تحویل سفارشات پلاک اسم می‌باشد؟

بله بعد از اینکه کار شما ساخته شد همکاران ما به شما اطلاع می‌دهند تا در صورت تمایل برای تحویل سفارش خود به صورت حضوری به مکان گالری مراجعه بفرمائید.

امکان ثبت سفارش پلاک اسم طلا از شهرستان می‌باشد؟

بله همکاران ما در واتس اپ و تلگرام آماده راهنمایی و پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان می‌باشند و بعد از ساخت سفارش، عکس محصول برای شما ارسال شده، هماهنگی ها با شما انجام می‌شود. و بعد از تسویه، سفارش شما به صورت رایگان با پست پیشتاز برای شما ارسال می‌شود‌.

امکان مراجعه حضوری برای ثبت سفارش پلاک اسم هست؟

سفارش پلاک اسم فقط از طریق واتس اپ و تلگرام انجام می‌شود. همکاران ما در واتس اپ و تلگرام آماده راهنمایی و پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان می‌باشند و همه جزئیات رو با شما هماهنگ میکنند تا در نهایت سفارش شما به سلیقه شما ثبت و ساخته شود.
بعد از ساخت برای تحویل سفارش به صورت حضوری یا غیرحضوری در خدمتتون هستیم.

فرمول محاسبه قیمت پلاک اسم طلا به چه شکل است؟

(قیمت طلا×وزن طلا) +اجرت ساخت+۷٪ سود+۹٪مالیات از اجرت و سود(طبق قانون جدید اتحادیه)

امکان ثبت سفارش پلاک اسم طلا با طرح خودمون هست؟

بله حتما. شما می‌توانید طرح خود را از طریق واتس اپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند‌.

نمونه کارهای ساخته شده را کجا می‌توانیم مشاهده کنیم؟

از آنجایی که پلاک‌های اسم بر اساس سلیقه شما عزیزان ساخته می‌شود، بعد از ساخت تحویل مشتریان می‌گردد.
شما می‌توانید برای مشاهده نمونه کارهای ساخته شده به صفحه نمونه کارها داخل سایت یا پیج اینستا مراجعه بفرمایید.

از هر اسم چند مدل طراحی انجام می‌شود؟

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می‌شود.
در طراحی ها از چند نوع فونت و طراحی استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

چه زمانی گردنبندهای پلاک اسم محبوبیت پیدا کردند؟

گردنبندهای پلاک اسم از گذشته های دور وجود داشته اند. اما این گردنبندها در دهه 1980 میلادی به محبوبیت زیادی دست یافتند. در آن زمان، افراد شروع به استفاده از گردنبندهای پلاک اسم برای بیان هویت و شخصیت خود کردند.

چگونه یک گردنبند پلاک اسم طلا بپوشیم؟

گردنبندهای پلاک اسم را می توان به صورت تکی یا با سایر زیورآلات مانند گوشواره و دستبند ست کرد. برای پوشیدن یک گردنبند پلاک اسم طلا، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • گردنبند را روی یک تکه لباس ساده بپوشید تا جلوه بیشتری داشته باشد.
  • اگر گردنبندی با آویز بزرگ دارید، آن را در مرکز گردن خود بپوشید.
  • اگر گردنبندی با آویز کوچک دارید، آن را در قسمت بالای سینه خود بپوشید.

آیا روکش طلا کدر می شود؟

بله، روکش طلا ممکن است کدر شود. این امر به دلیل تماس روکش با هوا و سایر مواد شیمیایی است. برای جلوگیری از کدر شدن روکش طلا، باید از آن در برابر آب، عرق، و مواد شیمیایی محافظت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *