قیمت روز طلا:
۳,۲۷۵,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۲۷۵,۰۰۰
ساخت طلا با طرح دلخواه

ساخت طلا با طرح دلخواه

طلا همواره در طول تاریخ، نماد زیبایی، ثروت و جاودانگی بوده است. این فلز گرانبها با درخشندگی و جلای خاص خود، همیشه مورد توجه انسان‌ها قرار داشته و آنها را به سمت خود جذب کرده است. اما آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که چه لذتی بالاتر از داشتن یک قطعه طلای منحصربفرد و دست‌ساز خواهد بود؟ گالری طلا لیلیوم با ارائه خدمات طراحی و ساخت طلا با طرح دلخواه، این فرصت را به شما می‌دهد تا رویای داشتن جواهری خاص و بی‌نظیر را برآورده سازید.

در ادامه این مطلب، شما را به سفری کوتاه اما جذاب در دنیای ساخت طلا با طرح دلخواه دعوت می‌کنیم. با ما همراه شوید تا با جزئیات بیشتری از مزایا، فرایند کاری، انواع محصولات و نحوه قیمت‌گذاری این خدمات ارزشمند آشنا شوید. آیا شما نیز یکی از آن دسته از افراد هستید که به دنبال تحقق بخشیدن به رویای داشتن یک قطعه طلای واقعاً منحصربفرد هستید؟ در این صورت، ادامه مطلب را از دست ندهید.

مزایای ساخت طلا با طرح دلخواه

ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که اصلا چرا باید به دنبال ساخت طلا سفارشی و با طرح دلخواه باشیم؟ به خصوص وقتی که می بینیم بازار طلا و جواهرات سرشار از طرح ها و مدل های متنوعی است که تقریبا همه سلیقه ها را پوشش می دهند.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اصولا ساخت طلا با طرح دلخواه برای افرادی که می خواهند جواهرات آن ها خاص و منحصر به فرد باشد گزینه بسیار جذاب و پر طرفداری است. اکثر محصولاتی که در بازار طلا و جواهرات وجود دارند، به شکل انبوه و در مقیاس صنعتی تولید می شوند که باعث می شود از هر کدام از آن ها، ده ها یا حتی صد ها نمونه دیگر نیز وجود داشته باشد.

ساخت طلا با طرح دلخواه

البته خاص و بی نظیر بودن تنها دلیل محبوبیت خرید طلا سفارشی نیست. به طور کلی طلا و جواهرات سفارشی از کیفیت بیشتری نیز برخوردار هستند. این که چرا محصولات سفارشی کیفیت و زیبایی بیشتری نسبت به محصولات بازاری دارند، به نحوه ساخت آن ها بر می گردد.

برای ساخت محصولات سفارشی حساسیت بسیار بالایی از سوی تیم طراحی و ساخت طلا و جواهر وجود دارد. دلیل این حساسیت بالا این است که محصولات سفارشی به شکل محدود و فقط برای یک مشتری خاص طراحی و تولید می شوند پس طبیعی است که نسبت به محصولات غیر سفارشی، از ظرافت بیشتری برخوردار باشند چرا که تیم طراحی و ساخت تمام تمرکز و حواس خود را معطوف به ساخت همان قطعه به خصوص می کند.

اما یکی از مهم ترین مزیت های خرید و ساخت طلا سفارشی این است که شما می توانید همه چیز را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. این امر باعث می شود تا بتوانید قطعه مورد نظر خود را نه فقط از نظر ظاهری، بلکه از لحاظ کیفیت و قیمت نیز مطابق با نظر خودتان سفارش دهید و بسازید.

به عنوان مثال شما می توانید ضخامت طلای به کار رفته در یک محصول را تا جایی که باعث ضعیف و شکننده شدن قطعه نشود کاهش دهید تا قیمت ساخت آن کمتر شود. یا از طرف دیگر، برای این که قطعه نهایی یک قطعه خاص و فوق العاده ارزشمند باشد، می توانید از طلای ضخیم در کنار سنگ های تزئینی وارداتی و شناسنامه دار استفاده کنید که نمونه مشابهی از آن ها وجود نداشته باشد.

طراحی طلا و جواهر

دلیل دیگری که باعث می شود عده زیادی از مردم خرید طلا با طرح دلخواه را ترجیح بدهند، این است که می خواهند برای یک مناسبت خاص، کادو و یادگاری ویژه و ارزشمندی را خریداری کنند. ساخت طلا با طرح دلخواه این مزیت را دارد که شما می توانید نشانه یا علامت مخصوصی را روی طلا و جواهر خود حکاکی کنید به شکلی که تا همیشه آن قطعه یادآور مناسبتی خاص و ویژه برای شما و عزیزانتان باشد.

به عنوان مثال، یکی از پرطرفدار ترین انواع ساخت طلا با طرح دلخواه، ساخت حلقه های نامزدی است که در آن ها تاریخ ازدواج و یا اسم زوج روی حلقه ها حکاکی می شود. این کار را می شود با تقریبا هر مدل دیگری از انواع طلا و جواهری که به شکل سفارشی ساخته می شوند انجام داد. در ادامه این مطلب، با جزئیات ساخت طلا با طرح دلخواه و امکاناتی که در اختیار شما در این زمینه قرار دارد بیشتر آشنا می شویم.

انواع طلا و جواهر با طرح دلخواه

یکی از مهمترین مزایای سفارش طلا با طرح دلخواه این است که شما تقریبا هیچ محدودیتی ندارید. از انواع حلقه نامزدی و ازدواج گرفته تا دستبند طلا، گردنبند طلا، گوشواره طلا، پلاک اسم طلا و غیره. در اینجا به طور مختصر به انواع طلا و جواهری که می توانید با طرح دلخواه سفارش دهید می پردازیم:

انواع انگشتر و حلقه طلا با طرح دلخواه

همانطور که اشاره شد، حلقه های نامزدی و ازدواج با طرح دلخواه یکی از پرفروش ترین انواع طلا و جواهرات سفارشی هستند. بسیاری از زوج ها ترجیح می دهند به جای خرید حلقه و انگشتر آماده و پیش ساخته از بازار، با سلیقه و نظر شخصی خودشان حلقه نامزدی یا ازدواج خود را سفارش دهند. چرا که این حلقه تا همیشه یادآور یکی از مهم ترین روز های زندگی آن ها خواهد بود پس چه بهتر که مطمئن شوند حلقه ای که قرار است در دست کنند، دقیقا همان چیزی است که همیشه تصورش را می کردند.

حلقه طلا با طرح دلخواه می تواند یک حلقه ساده باشد که در قسمت داخلی آن تاریخ ازدواج یا مخفف اسم زوج حکاکی شده است. این که ضخامت این حلقه چقدر باشد، کاملا بستگی به ترجیح شخصی خود خریدار دارد. علاوه بر حلقه ساده، بسیاری از زوج ها هستند که از سنگ های قیمتی برای تزئین حلقه ازدواج خود استفاده می کنند.

در ساخت طلا با طرح دلخواه انتخاب سنگ های قیمتی برای تزئین نیز بر عهده مشتری می باشد و شما می توانید از بین صد ها نوع مختلف از سنگ های قیمتی و حتی نیمه قیمتی، آنهایی را که به سلیقه شما نزدیک تر هستند را انتخاب کنید.

در ساخت طلا با طرح دلخواه، انواع انگشتر مردانه و زنانه نیز از سفارش های پر تکرار و محبوب هستند. انگشتر های حجم دار که در آن ها از سنگ های زینتی و جذاب استفاده می شود هم برای آقایان و هم برای خانم ها به شکل اختصاصی طراحی و ساخته می شوند.

تفاوت اصلی انگشتر با حلقه در همین نوع سنگ هایی است که برای تزئین آن ها به کار می رود. انگشتر ها معمولا از سنگ هایی که ابعاد بزرگی دارند استفاده می کنند در حالی که برای ساخت حلقه طلا، از نگین های ریز و ظریف تری استفاده می شود.

سفارش ساخت انگشتر طلا

انواع دستبند طلا با طرح دلخواه

دستبند های طلا که بین زنان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، انواع مختلفی دارند. معروف ترین انواع دستبند طلا زنانه شامل دستبند تک قفلی، دستنبند های زنجیری، دستنبند ماری، دستبند بافته و دستبندهای چند ردیفه هستند.

سفارش ساخت دستبند طلا

برای ساخت دستبند با طرح دلخواه نیز می شود از سنگ های قیمتی یا نیمه قیمتی استفاده کرد و نگین های ریز و درشت را به دستبند طلا افزود. در ساخت طلا با طرح دلخواه، ساخت دستبندی که روی آن پلاک اسم سفارشی نصب شده باشد نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است. البته این نوع دستبند ها می توانند از نوع چرم طبیعی نیز باشند که فقط قسمت پلاک اسم آن از طلا ساخته شده است.

انواع گوشواره طلا با طرح دلخواه

مانند دیگر انواع جواهرات، برای ساخت انواع گوشواره طلا با طرح دلخواه نیز هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید تقریبا هر مدل و نوعی از گوشواره را که می پسندید سفارش دهید تا به شکل سفارشی و اختصاصی و مطابق با سلیقه شما ساخته شود.

از انواع گوشواره های میخی گرفته تا گوشواره های بخیه ای، حلقه ای، آویزی، لوستری و غیره. معمولا گوشواره های سفارشی در کنار گردنبند سفارشی به عنوان یک ست یا نیم ست ساخته می شوند اما با این حال شما می توانید انواع گوشواره طلا با طرح دلخواه را به تنهایی نیز سفارش دهید و از آن استفاده کنید.

انواع گردنبند طلا با طرح دلخواه

گردنبند طلا نیز مانند اکثر جواهرات از جنس طلا هم بین آقایان و هم بین خانم ها محبوب هستند؛ اما همانطور که میدانید، گردنبندهای طلا زنانه از انواع مردانه آن تنوع و ظرافت بسیار بیشتری دارند. برای ساخت گردنبند طلا با طرح دلخواه، شما می توانید تمام جزئیات مربوط به گردنبند را تعیین کنید. از نوع، رنگ و وزن زنجیر گرفته تا ویژگی های مربوط به پلاک.

ساخت گردنبند پلاک اسم طلا یکی از پرفروش ترین انواع گردنبند های سفارشی است چرا که همه افراد از پلاک اسم خوششان می آید و گزینه ای فوق العاده برای کادو و هدیه است. دیگر انواع گردنبند زنانه ای که می توانید به شکل سفارشی و با طرح دلخواه تهیه کنید شامل مدل های نگلیژی، لاکت، آویزی و زنجیری می شوند.

ساخت گردنبند طلا با طرح دلخواه

شرایط سفارش طلا با طرح دلخواه

ممکن است تصور کنید که سفارش طلا با طرح دلخواه نسبت به خرید طلای آماده از بازار کار سخت تری است و نیاز به صرف وقت و انرژی بالایی دارد؛ اما امروزه به لطف تکنولوژی و تکامل صنعت طراحی و ساخت طلا و جواهرات سفارشی، فرایند سفارش طلا با طرح دلخواه و خرید طلا سفارشی بسیار راحت و سریع شده است.

در واقع تمام کاری که شما باید بکنید این است که خصوصیات مورد نظر خود را برای ساخت طلا با طرح دلخواه به تیم طراحی گالری لیلیوم انتقال دهید و از آن جا به بعد گالری لیلیوم تمام کار های لازم را مطابق با نظر و سلیقه شما انجام خواهد داد.

در واقع حتی می شود گفت خرید طلا سفارشی نسبت به خرید طلا از بازار کار راحت تری است. چرا که هنگام خرید از بازار، در بسیاری از موارد پیش می آید که شما باید چندین روز به دنبال قطعه ایده آل خود بگردید و حتی ممکن است که هرگز آن را پیدا نکنید و به جواهرات مشابه راضی شوید؛ اما برای سفارش طلا با طرح دلخواه، حتی لازم نیست که از منزل خود خارج شوید.

تنها کافی است با کارشناسان گالری لیلیوم از طریق واتساپ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید تا کار طراحی شروع شود. بعد از آن طرح پیشنهادی از سوی گالری لیلیوم برای شما ارسال می شود و در صورت رضایت و تایید نهایی از سوی شما، ساخت طلا با طرح دلخواه شروع می شود و در عرض کمتر از چند هفته کاری، محصول نهایی همراه با فاکتور رسمی به دست شما می رسد.

اگر می خواهید با فرایند طراحی طلا با طرح دلخواه و این که چگونه قیمت ساخت طلا با طرح دلخواه تعیین می شود بیشتر آشنا شوید، از شما دعوت می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

طراحی طلا با طرح دلخواه

طراحی طلا و جواهرات اصولا یک کار حرفه ای است که برای انجام آن به شکل اصولی و درست، باید دوره های تخصصی را در این زمینه گذراند و مهارت و تجربه لازم را کسب کرد. اولین و مهمترین مرحله از ساخت طلا سفارشی، طراحی آن است.

در واقع چیزی که باعث می شود خرید طلا سفارشی از طلا بازاری طرفدار بیشتری داشته باشد این است که طراحی طلا سفارشی دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است که در دیگر محصولات یافت نمی شود. برای آن که یک قطعه جواهر این ویژگی ها را در خود داشته باشد، باید کار طراحی آن در چارچوب اصول و قواعد طراحی طلا و جواهر انجام شود.

طبیعی است که اکثر مشتریان خرید طلا سفارشی، با این اصول و قواعد آشنایی نداشته باشند و صرفا یک طرح و ایده کلی از طلا و جواهر ایده آل خود در سر داشته باشند. این همان جایی است که تیم طراحی حرفه ای و مجرب گالری لیلیوم وارد عمل می شود و به شما کمک می کند تا طرح نهایی را برای خرید طلا سفارشی پیدا کنید.

برای راحتی کار، توصیه می شود که یک عکس یا تصویر از نمونه مشابهی که به سلیقه شما نزدیک تر است را تهیه کنید و از تیم طراحی بخواهید تا کار طراحی طلا با طرح دلخواه را مطابق با آن تصویر انجام دهد و تغییرات مورد نظر شما را در آن اعمال کند. برای درک بهتر از فرایند طراحی طلا با طرح دلخواه، خوب است که با انواع طراحی طلا و جواهرات آشنا شویم:

طراحی طلا دو بعدی

این نوع از طراحی برای کار هایی انجام می شود که در آن ها قطعه مورد نظر حجم خاصی ندارد. مثل پلاک های اسم که فقط طول و عرض دارند و در آن ها از سنگ های برجسته و بزرگ استفاده نمی شود. برای ساخت طلا با طرح دلخواه که در آن ها از طراحی دو بعدی استفاده شده است، از تکنولوژی برش لیزری استفاده می شود. چرا که در طرح های دو بعدی فقط کافی است روی ورقه ای از طلا، مطابق با طرح دلخواه برش انجام شود و قطعه مورد نظر را از دل ورقه طلا خارج کرد.

طراحی و ساخت طلا دو بعدی

طراحی طلا سه بعدی

طراحی طلا سه بعدی که نوع پیچیده تر از طراحی طلا است، برای محصولات حجم دار کاربرد دارد که در آن ها از سنگ های زینتی در ابعاد مختلف استفاده شده است. تقریبا تمام انواع گوشواره، دستبند، انگشتر، حلقه و گردنبند های سفارشی با استفاده از طراحی طلا سه بعدی ساخته می شوند.

برای این نوع از طراحی، از نرم افزار های کامپیوتری استفاده می شود و پس از تکمیل طراحی، یک مدل سه بعدی از آن به وسیله چاپگر های سه بعدی چاپ می شود. طراحی طلا سه بعدی نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد و نسبت به طراحی دو بعدی، باید وقت و انرژی بیشتری برای خلق آن صرف کرد.

طراحی و ساخت طلا سه بعدی

قیمت ساخت طلا با طرح دلخواه

برای خرید هر محصولی قیمت و هزینه یک عامل تعیین کننده و مهم است. این امر در زمینه خرید طلا سفارشی نیز صادق است و نقش مهمی در تصمیم افراد برای ساخت طلا با طرح دلخواه دارد. نکته ای که باید در خصوص قیمت ساخت طلا با طرح دلخواه ذکر شود این است که برای تعیین قیمت و ارزش گذاری یک قطعه سفارشی، قبل از هر چیز باید طرح مورد نظر شما مورد بررسی قرار بگیرد.

تنها در این صورت می شود تخمین مناسبی از قیمت ساخت طلا با طرح دلخواه ارائه کرد. دلیل این امر این است که ارزش گذاری طلا و جواهرات سفارشی به موارد گوناگونی بستگی دارد و طرح اولیه روی همه این موارد تاثیر می گذارد. پس نمی شود بدون داشتن ایده از طرح اولیه، قیمت یک محصول سفارشی را حتی به شکل تخمینی حدس زد.

سفارش ساخت طلا

عوامل زیر از جمله مواردی هستند که روی ارزش گذاری و قیمت ساخت طلا با طرح دلخواه موثر هستند:

طراحی: همانطور که تاکید شد، طراحی مهم ترین عامل در تعیین قیمت طلا سفارشی است. در واقع با توجه به طراحی می شود مواد اولیه را مشخص کرد و سپس ایده روشنی از قیمت نهایی محصول داشت. البته طبیعتا خود طراحی نیز هزینه جداگانه ای دارد که در ابتدای کار باید پرداخت شود. به خصوص طرح های سه بعدی که نیاز به صرف وقت و انرژی فراوانی دارند.

انتخاب مواد اولیه: بعد از تایید طرح نهایی، نوبت تعیین ویژگی های مواد اولیه می شود. طبیعتا طلا به عنوان بخش اصلی بسیاری از جواهرات، عامل اصلی تعیین قیمت در این زمینه است. شما می توانید با مشورت با تیم طراحی گالری لیلیوم، ضخامت طلا را مطابق با بودجه خود کاهش یا افزایش دهید تا هزینه ها را کنترل کنید.

همچنین در صورت استفاده از سنگ های تزئینی، گزینه های متنوعی پیش روی شما قرار دارد که هر کدام طیف قیمتی خاص خود را دارند. از سنگ های نیمه قیمتی و با کیفیت گرفته تا سنگ های خاص و وارداتی که علاوه بر کیفیت بالا،‌ زیبایی و جذابیتی مثال زدنی دارند.

اجرت ساخت: در کنار طراحی و مواد اولیه، اجرت ساخت نیز از موارد مهم در ساخت طلا با طرح دلخواه است. کار ساخت محصولات سفارشی به تمرکز و ظرافت بسیار بالایی نیاز دارد و به همین دلیل است که در بعضی از موارد، اجرت ساخت محصولات سفارشی نسبت به محصولات بازاری بیشتر است. البته فراموش نکنید که دلیل این قیمت بیشتر، کیفیت و ظرافت بیشتر محصولات سفارشی است پس می توانیم بگوییم که پرداخت مبلغ بیشتر برای ساخت محصولات سفارشی کاملا ارزشش را دارد.

برای اطلاعات بیشتر و یا این که اگر طرحی در نظر دارید و می خواهید ببینید که هزینه ساخت آن به شکل سفارشی چقدر می شود، تنها کافی است با گالری لیلیوم از طریق واتساپ ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این خصوص بپرسید.

سوالات متداول

آیا می‌توانم هر نوع طرح و مدلی را برای ساخت طلا سفارش دهم؟

بله، شما در گالری لیلیوم محدودیتی برای انتخاب طرح و مدل ندارید. از انواع حلقه‌های نامزدی و ازدواج گرفته تا گردنبند، گوشواره، دستبند و پلاک اسم طلا، می‌توانید هر طرحی را که مد نظر دارید سفارش دهید.

چگونه می‌توانم طرح مورد نظرم را به گالری لیلیوم ارسال کنم؟

می‌توانید یک تصویر یا عکس از طرح مورد نظرتان را از طریق واتساپ برای کارشناسان ما ارسال کنید.
همچنین امکان ارسال فایل‌های طراحی سه بعدی نیز وجود دارد.
در صورت نداشتن تصویر، کارشناسان ما آماده هستند تا با شنیدن توضیحات شما، ایده‌ی مد نظرتان را به تصویر بکشند.

فرایند ساخت طلا با طرح دلخواه چگونه است؟

فرایند ساخت طلا با طرح دلخواه در گالری لیلیوم شامل مراحل زیر است:
1- ارسال طرح و ایده توسط مشتری
2- بررسی و طراحی اولیه توسط تیم طراحی حرفه‌ای
3- ارائه طرح پیشنهادی و تایید نهایی از سوی مشتری
4- انتخاب مواد اولیه از جمله نوع و عیار طلا، سنگ‌های تزئینی و غیره
5- ساخت قطعه طلا توسط متخصصین مجرب و زبردست
6- کنترل کیفیت نهایی و ارسال محصول به همراه فاکتور رسمی

آیا می‌توانم بر روی طلای سفارشی خود حکاکی انجام دهم؟

بله، یکی از مزیت‌های بزرگ ساخت طلا با طرح دلخواه این است که می‌توانید هر نوع نوشته، تاریخ، نام یا نشان خاصی را بر روی آن حکاکی کنید. این امر باعث می‌شود که قطعه طلای شما به یک یادگاری ویژه و خاطره‌انگیز تبدیل شود.

آیا برای ساخت طلا با طرح دلخواه هزینه بیشتری باید پرداخت کرد؟

هزینه ساخت طلا سفارشی در گالری لیلیوم بستگی به میزان بودجه و سلیقه شما عزیزان دارد. ما در گالری لیلیوم سعی داریم با ارائه گزینه‌های مختلف از جمله انتخاب عیار و ضخامت طلا، نوع سنگ‌های تزئینی و … امکان ساخت قطعات طلا با طرح دلخواه را برای تمامی بودجه‌ها فراهم کنیم.

4.2/5 - (5 امتیاز)
سبد خرید
تخفیف مخصوص عید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من
0 علاقه مندی