سفارش ساخت طلا

آیا به دنبال یک قطعه جواهر منحصربه فرد و خاص هستید که نشان دهنده سلیقه و شخصیت واقعی شما باشد؟ یک قطعه که همچون شما، یکتا و درخشان باشد؟

در اینجا، ما متخصصان هنر طلاسازی آماده ایم تا رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کنیم. با سفارش ساخت طلا، شما می توانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و جواهری کاملا منطبق با سلیقه خود داشته باشید. متریال با کیفیت، طراحی خلاقانه و کار حرفه ای هنرمندان ما، تضمینی برای خلق یک شاهکار زیبا و ماندگار است.

چه به دنبال یک انگشتر نامزدی رویایی، گردنبندی چشم نواز یا گوشواره ای شیک و مدرن باشید، تخصص ما در زمینه طلاسازی، نویدبخش لحظاتی خاطره انگیز در کنار عزیزانتان با جواهراتی بی نظیر است. پس همین امروز با ما تماس بگیرید و گام اول را برای تحقق رویاهایتان بردارید.

در دنیای امروز که همه چیز تکراری و قالب‌بندی شده است، داشتن یک قطعه طلا و جواهر منحصربه‌فرد می‌تواند دنیای متفاوتی را برای شما رقم بزند. با سفارش ساخت طلا، شما دیگر محدود به طرح‌های از پیش ساخته نخواهید بود؛ بلکه می‌توانید ایده‌های خلاقانه خود را به واقعیت تبدیل کنید.

سفارش ساخت طلا، راهی برای خلق جواهراتی متناسب با سلیقه و شخصیت شماست.

ما با سالها تجربه در زمینه طلاسازی، مفتخریم که زیباترین رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کنیم.

Previous slide
Next slide

مراحل سفارش ساخت طلا

اگر به دنبال یک مدل طلا منحصر به فرد و متناسب با سلیقه خود هستید، لیلیوم گالری آماده است تا طرح دلخواه شما را به واقعیت تبدیل کند. ما با استفاده از بهترین مواد اولیه و دقت بالایی که در ساخت طلا داریم، می‌توانیم زیباترین و خاص ترین مدل طلا را برای شما ارائه دهیم. برای ثبت سفارش ساخت طلا، کافی است از مراحل زیر پیروی کنید:

01.

مشاوره رایگان در Whatsapp

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا مدل طلا‌هایی را پیدا کنید که با سلیقه و بودجه شما همخوانی دارند. ما طلا‌های شما را با دقت و خلاقیت طراحی و ساخته می‌شوند. برای شروع فرآیند سفارش، لطفا با ما از طریق واتساپ ارتباط برقرار کنید و تصاویری از مدل طلا های دلخواه خودتان را برای ما ارسال کنید

> مشاوره رایگان در Whatsapp

02.

طراحی طلای مورد نظر شما

با استفاده از نرم‌افزار یا کاغذ و مداد، طرح طلا را به صورت سه‌بعدی طراحی می‌کنیم و نظر شما را درباره آن می‌پرسیم. اگر خواستید، می‌توانید تغییراتی را پیشنهاد دهید تا طرح سفارشی طلا شما به دقت مطابق با طرح دلخواه شما باشد.

03.

برآورد هزینه سفارش ساخت طلا

از آن جایی که هر سفارش ساخت طلا متناسب با نیاز و سلیقه مشتری طراحی و اجرا می شود، قیمت ثابتی برای آن وجود ندارد. عوامل مختلفی مانند زمان ساخت، وزن طلا و نوع سنگ های مورد استفاده در قیمت گذاری تاثیر دارند. بنابراین، برای دانستن قیمت دقیق سفارش ساخت طلا با ایده ای که در ذهن دارید، بهتر است با تیم حرفه ای گالری لیلیوم تماس بگیرید و ایده خود را به آن ها بسپارید.

04.

ساخت و ارسال طلا مورد نظر شما

ما در حال اتمام کار طراحی و ساخت طلا شما هستیم و به محض دریافت تایید شما، فرآیند ساخت و ارسال آن را آغاز می‌کنیم. لطفا در نظر داشته باشید که پس از تایید نهایی، امکان تغییر مدل طلا وجود ندارد. اگر علاقه‌مند به داشتن طلا اختصاصی هستید، با ما تماس بگیرید تا طرح طلای دلخواه شما را پیاده‌سازی کنیم.

فهرست مطالب نمایش
مزایای سفارش ساخت طلا

چرا طلای سفارشی؟ مزایای بی نظیری که انتظارتان را برآورده می کند

توی این دنیای پر از تکرار و کلیشه، یه تیکه طلای خاص و منحصر به فرد می تونه حسابی زندگیتون رو متحول کنه و یه دنیای جدید رو به روتون باز کنه. با ساخت طلای سفارشی، دیگه خبری از طرح های تکراری و از پیش ساخته نیست! می تونید ایده های خلاقانه خودتون رو پیاده کنید و یه طلای خاص و بی نظیر داشته باشید که هیچ کس دیگه ای مثلش رو نداره.

ایده‌های خلاقانه خود را به طلا تبدیل کنید

با ساخت طلای سفارشی، دیگه خبری از طرح‌های تکراری و از پیش ساخته نیست! می‌تونید ایده‌های خلاقانه خودتون رو پیاده کنید و یه طلای خاص و بی‌نظیر داشته باشید که هیچ کس دیگه‌ای مثلش رو نداره.

جواهراتی با کیفیت و ظرافت بی‌نظیر، متناسب با بودجه شما

اینجا، ما تضمین می‌کنیم که از بهترین متریال‌ها و با ظرافت و دقت بی‌نظیر، هر قطعه طلا رو با مهارت بسازیم. همچنین می‌تونید بودجه مورد نظرتون رو مشخص کنید تا ما براتون یه طلای ایده‌آل و متناسب با همون بودجه بسازیم. چرا باید پول زیادی خرج کنید برای چیزی که دلتون نمی‌خواد؟

هدیه‌ای به یادماندنی و ارزشمند برای عزیزانتان

زیورآلات شخصی‌سازی شده، واقعاً هدیه‌ای به یادموندنی و ویژه برای عزیزانتونه. چی می‌تونه از یه چیزی که تموم سلیقه و احساساتتون توش نهفته شده، با ارزش‌تر باشه؟

طلای سفارشی: تجربه‌ای دلنشین از زیبایی و تناسب

در نهایت، با سفارش ساخت طلای سفارشی، شما می‌تونید یه زیور کاملاً متناسب با اندازه و سلیقه خودتون داشته باشید که تجربه‌ای دلنشین و خوشگل از زیبایی رو براتون رقم می‌زنه.

با ما همراه شید و گامی بزرگ به سوی زیبایی و تحقق رویاهاتون بردارید. زنگ بزنید تا در مورد ایده‌های خاص و منحصربه‌فرد شما برای سفارش ساخت طلا حرف بزنیم.

گارانتی کیفیت و خدمات پس از فروش

راستی راستی، قبل از اینکه یادم بره باید بهتون در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش ما هم بگم. اینجا کار جدی پیش میره!

قبل از شروع ساخت طلای سفارشی شما، کاملا با شما در ارتباط هستیم تا طرح مورد نظرتون رو با جزئیات کامل ببینید و اندازه و وزن دقیق مدنظرتون رو چک کنیم.

بعد از اتمام کار هم، قبل از تحویل، چندین کارشناس متخصص جواهرات رو از نظر فنی کاملا بررسی می‌کنند تا مطمئن بشیم هیچ ایرادی نداره. اگر هم که خدای ناکرده ایرادی از چشم ما پنهان مونده باشه، ما موظفیم براتون کار رو برطرف کنیم یا حتی یه کار جدید براتون تولید کنیم.

در آخر هم، یه فاکتور رسمی طلا با تمام مشخصات کامل براتون صادر می‌کنیم تا اصالت جواهر برای همیشه ثابت بمونه.

پس نگران هیچی نباشید و با خیال راحت از ما سفارش بدید. ما پشتتون هستیم!

نکات کلیدی برای سفارش ساخت طلا

رازهای سفارش ساخت طلای دلخواهتان: راهنمای گالری لیلیوم

سفر خود را به دنیای طلای منحصر به فرد با انتخاب طرح دلخواهتان آغاز کنید.

همه چیز از یک ایده شروع می‌شود. تصور کنید، خلق کنید، بدرخشید. پس کافیست تصویری از طرح دلخواه خود را با ما در میان بگذارید یا از تجربیات طراحان حرفه‌ای ما الهام بگیرید. آنها آماده‌اند تا با مشورت با شما، ایده شما را به واقعیتی درخشان تبدیل کنند.

انتخاب رنگ طلا: انعکاسی از سلیقه شما

رنگ طلا یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که باید انجام دهید. آیا ترجیح می‌دهید که طلای شما زرد و گرم باشد؟ یا شاید سفید و خنک؟ یا حتی رز گونه و شاداب؟ متخصصان ما با لحاظ کردن سلیقه و پوست شما، بهترین رنگ را پیشنهاد خواهند کرد.

با درخشش سنگ‌های قیمتی، طلای خود را به یک اثر هنری بدل کنید.

اگر می‌خواهید طلای شما با سنگ‌های قیمتی جلوه‌ای خیره‌کننده داشته باشد، کارشناسان ما آماده‌اند تا بهترین گزینه‌ها را از الماس، یاقوت، زمرد و… به شما پیشنهاد دهند. همچنین درباره معانی نمادین و ویژگی‌های هر سنگ با شما صحبت خواهند کرد.

ضمانت و گارانتی: اطمینان از اصالت و کیفیت

ما به کیفیت و اصالت طلای شما تضمین می‌دهیم. شما فاکتور رسمی طلا را دریافت خواهید کرد که نشان‌دهنده تعهد ما به رضایت کامل شماست.

زمان تحویل: برآورده شدن نیازهای شما در زمان مناسب

ما به تعهدات خود پایبندیم: طلای شما در زمان مقرر تحویل داده خواهد شد. طلاسازان ما با شما همکاری می‌کنند تا کار در زمان مقرر و دقیقا مطابق با نیازهای شما تحویل شود. چه برای یک رویداد خاص باشد یا صرفا میل به داشتن آن در اسرع وقت.

با در نظر گرفتن این نکات کلیدی، می‌توانید مطمئن باشید که سفارش ساخت طلای شما یک تجربه لذت‌بخش و کامل خواهد بود. گالری لیلیوم با افتخار در کنار شماست تا رویاهای شما را به واقعیت زیبایی تبدیل کند. همین امروز با ما تماس بگیرید و طلای رویایی خود را سفارش دهید.

سفارش ساخت طلا در بازار تهران

همه چیز در مورد سفارش ساخت طلا در لیلیوم گالری

ثبت سفارش ساخت طلا

بازار طلا و جواهرات همان طور که می دانید سرشار از تنوع و فراوانی است. از مدل های گوناگون دستبند و گردنبند و … گرفته تا مواد اولیه به کار رفته در هر کدام از آن ها که باعث تفاوت قیمت و کیفیت این محصولات می شود. اما گاهی اتفاق می افتد که از بین این همه محصول متنوع در این بازار، نمی توانید طرح مورد نظر خود را پیدا کنید و یا اگر هم پیدا کنید، ترجیح می دهید که تغییراتی در مدل داشته باشید تا کاملا مناسب سلیقه شما باشد. در این مواقع است که سفارش ساخت طلا به گزینه ای جذاب و مناسب تبدیل می شود و به شما امکان می دهد تا دقیقا همان طرح مورد نظر خود را با تمام جزئیاتی که مطابق با سلیقه شما هستند بسازید.

در ثبت سفارش ساخت طلا سفارشی، شما می توانید از طریق واتس اپ طرح و یا حتی ایده مورد نظر خود را با گالری لیلیوم در میان بگذارید و سپس با وارد کردن اطلاعات مربوط به ابعاد و سایز قطعه، وزن تقریبی مورد نظر و یا انواع سنگ ها (سنگ های قیمتی، نیمه قیمتی یا اتمی) خیلی راحت فرایند ساخت طلا سفارشی را آغاز کنید. سپس اطلاعات محصول مورد نظر شما توسط تیم طراحین گالری مورد بررسی قرار می گیرد در صورتی که امکان ساخت مدل باشد برآرورد قیمت و راهنمائی های لازم انجام می گردد. این جزئیات شامل برآوردی از هزینه های ساخت و در صورت نیاز تغییرات لازم در طرح اولیه می شوند. سپس با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و البته با بالاترین کیفیت، اثر دلخواه شما ساخته می شود و می توانید آن را با پرداخت هزینه ای متناسب با بودجه خود در مقایسه با محصولات مشابه در بازار خریداری نمایید.

روش های ساخت طلا

به طور کلی طراحی و ساخت طلا سفارشی به دو روش انجام می شود:

  • ساخت طلا با لیزر

ساخت طلا با لیزر عموما برای ساخت قطعاتی استفاده می شود که طرح آن ها اصطلاحا دو بعدی است. منظور از طرح های دو بعدی، طرح هایی است که دارای حجم و برجستگی خاصی نیستند. مثل پلاک های اسم که طرح آن ها فقط طول و عرض دارد و دارای ارتفاع نیست. به همین دلیل به آن ها طرح های دو بعدی یا طرح های تخت می گویند. بعد از طراحی و مدل سازی طرح های دو بعدی، با استفاده از دستگاه های مدرن و تخصصی ساخت طلا که از تکنولوژی برش لیزری استفاده می کنند، کار ساخت انجام می شود. نحوه کار در این روش به این گونه است که ورقه طلا ۱۸ عیار درون دستگاه قرار می گیرد و سپس دستگاه طبق همان طرح مورد نظر، کار برش را روی ورقه طلا انجام می دهد. ضخامت ورقه طلا بستگی به ترجیح مشتری دارد و این که می خواهد تا چه میزانی برای ساخت قطعه هزینه کند. هر چقدر ضخامت ورقه طلا بیشتر باشد، طبیعتا محصول نهایی وزن بیشتری خواهد داشت و ارزشمند تر خواهد بود.

  • طراحی و ساخت طلا با کامپیوتر

روش بعدی که در جواهرسازی برای طراحی طلا و جواهر استفاده می شود، استفاده از کامپیوتر و نرم افزار های مخصوص طراحی است. امروزه کامپیوتر در همه عرصه های زندگی به دستیاری کارآمد برای انسان تبدیل شده و طراحی طلا و جواهر نیز یکی از همین زمینه ها است. طبیعتا طراحی با کامپیوتر از دقت بالاتری برخوردار است و طراح به امکانات زیادی دسترسی دارد که از طریق طراحی دستی ممکن نیست. در طراحی و ساخت طلا با کامپیوتر، از نرم افزار های ۳ بعدی استفاده می شود. پس از انجام طراحی و مدل سازی که به آن ساخت مجازی طلا و جواهر هم می گویند، محصول توسط پرینتر ۳ بعدی چاپ می شود و به همین راحتی مدل اولیه از اثر نهایی در اختیار سازنده قرار می گیرد. بعد از بررسی و انجام تغییرات لازم روی مدل، مراحل بعدی ساخت طلا سفارشی یعنی ریخته گری شروع می شود.

خرید طلا سفارشی با قیمت مناسب

طبیعی است که همه ما وقتی قصد خرید یک محصول را داریم، به دنبال گزینه های ارزان تر در بازار بگردیم. این امر در خصوص خرید طلا و جواهر نیز صادق است. اما برای خرید طلا و جواهر سفارشی، باید در نظر داشته باشید که محصولات سفارشی فرایند ساخت و تولید متفاوتی دارند که باعث می شود نحوه قیمت گذاری آن با محصولات موجود در بازار متفاوت باشد. اگر چه شما می توانید با ایجاد تغییراتی در طراحی و یا استفاده از سنگ های ارزان قیمت نسبت به سنگ های قیمتی و نایاب، قیمت محصول نهایی را تا حدی کاهش دهید؛ اما در هر صورت ساخت یک محصول سفارشی با کیفیت و استاندارد هزینه های خاص خودش را دارد.

 بر خلاف محصولات موجود در بازار که از یک قالب و مدل صدها و حتی شاید هزاران نسخه ساخته می شود و به فروش می رسد، قالب محصولات سفارشی یک بار مصرف هستند. یعنی طراح و سازنده طلا و جواهر سفارشی، طرح طلا و جواهر مورد نظر شما را به شکل اختصاصی فقط برای خود شما و مطابق با سلیقه شما مدل سازی می کنند. سپس از روی آن مدل نیز فقط یک نسخه برای شما ساخته می شود و دیگر هرگز از آن مدل برای دیگر مشتری ها استفاده نمی شود. این ویژگی باعث می شود محصولات سفارشی جذابیت خاصی داشته باشند و از ارزش مادی و معنوی بسیار بالایی نسبت به محصولات بازاری برخوردار باشند.

به طور کلی برای طراحی و ساخت یک محصول سفارشی مطابق با اصول طراحی طلا و جواهر، نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی است. به همین دلیل بخش مهمی از هزینه های مربوط به ساخت طلا و جواهر سفارشی، مربوط به اجرت ساخت آن است. چرا که تیمی از طراحان و سازندگان حرفه ای و باتجربه طلا و جواهر تمام وقت و تمرکز خود را طرف ساخت تنها یک اثر سفارشی می کنند. اما با این حال باز هم راهکار هایی وجود دارد که به وسیله آن می توانید هزینه نهایی را مطابق با بودجه خود کنترل کنید. به عنوان مثال می توانید در ساخت گردنبند طلا سفارشی از ضخامت پلاک کم کنید تا از طلای کمتری استفاده شود و قیمت آن پایین بیاید. یا در ساخت انگشتر طلا سفارشی می توانید از بین صد ها نوع سنگ قیمتی و نیمه قیمتی برای نگین استفاده کنید تا قیمت نهایی را در حد بودجه خود نگه دارید. البته همه این تغییرات با مشورت طراح متخصص انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که این تغییرات آسیبی به زیبایی و کیفیت طرح نمی رسانند.

برای درک بهتر از فرایند قیمت گذاری سفارش ساخت طلا در یک گالری تولیدی مانند لیلیوم، خوب است نگاهی بیندازیم به عوامل موثر در تعیین قیمت نهایی قطعه:

  • نوع نگین

در واقع می شود گفت این مهم ترین عامل در تعیین قیمت ساخت طلا سفارشی می باشد. هنگام ثبت سفارش ساخت طلا شما تعیین خواهید کرد که می خواهید در جواهر شما از چه نوع نگینی استفاده شود. از گرانترین نگین ها می شود به الماس در برش های مختلف (برلیان، مارکیز، پرنس کات و …) اشاره کرد.

  • قابل ذکر هست که شما می توانید انواع تخمه های جواهر اصلی با شناسنامه معتبر GIA را از طریق گالری لیلیوم با تخفیف های بسیار مناسب زیر قیمت جهانی تهیه کنید.

  • وزن سنگ

طبیعتا هر چقدر وزن سنگ یا نگین شما بیشتر باشد باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید. اکثر هزینه ای که بابت جواهرات پرداخت می شود بابت سنگ های درشت آن می باشد و سنگ های ریز تر که در اطراف قرار دارند به نسبت قیمت مناسب تری دارند. بسته به مدل شما این امکان وجود دارد که به جای قطعه جواهر درشت اصلی از سنگ های جایگزین با کیفیت مانند مونزانایت، زیرکونیا، یاقوت های بهسازی شده و … در کنار برلیان های اصل استفاده کرد که با توجه به اختلاف قیمت قابل ملاحظه حداقل اختلاف بصری را با سنگهای جواهر اصلی دارند.

  • وزن طلای مدل سفارشی

علاوه بر میزان طلای استفاده شده در طراحی طلا سفارشی، وزن و عیار آن نیز عامل تعیین کننده ای بر قیمت نهایی است. هر چقدر وزن و عیار بالاتر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد بود و برعکس. تمام تولیدات گالری لیلیوم مطابق قانون فقط طلای عیار ۱۸ یا ۷۵۰ می باشند.

  • نوع طراحی ساخت طلا

طرحی که برای سفارش ساخت طلا انتخاب می کنید نیز عامل مهمی در قیمت سفارش ساخت طلا دارد. هر چقدر که یک طرح پیچیده تر باشد و طراحی آن نیاز به ظرافت بیشتری داشته باشد، مدل سازی آن نیز دشوار تر و طولانی تر خواهد بود و به همین دلیل قیمت آن نیز افزایش می یابد.ساخت طلا با طرح دلخواه

این ها مهم ترین عواملی هستند که باعث افزایش یا کاهش قیمت طرح پیشنهادی شما جهت سفارش ساخت طلا می شوند. حالا در ادامه می بینیم که شما چگونه می توانید قیمت نهایی را در کنترل خود نگه دارید و در عین حال از کیفیت و زیبایی اثر نکاهید.

طراحی طلا سفارشی با سلیقه خودتان

وقتی شما یک طرح و یا ایده را به تیم طراحی گالری لیلیوم ارائه می کنید، آن ها این طرح را بررسی می کنند و با تکیه به دانش و تجربه خود در صنعت جواهرسازی، نظر و برآورد خود را از طرح شما اعلام می کنند. توجه داشته باشید که در گالری لیلیوم، مشاوره قبل از ساخت کاملا رایگان می باشد و شما بابت آن هیچ پولی پرداخت نخواهید کرد.  شما می توانید با توجه به نظر کارشناسان طراحی، سلیقه خود را روی طرح اعمال کنید و تعیین کنید که می خواهید از چه نوع سنگ یا نگین و چه میزان طلا در کار استفاده شود.

اما از آن جایی که کار طراحی و ساخت جواهرات و طلا یک کار تخصصی و حرفه ای است، طبیعی است که اکثر افرادی که قصد سفارش ساخت طلا را دارند به اندازه یک جواهرساز حرفه ای از طراحی طلا و جواهر سر رشته نداشته باشند. در نتیجه بسیار مهم است که از مشورت یک طراح و مدلساز حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید اثر خود را مطابق با اصول جواهرسازی خلق کنید.

به عنوان مثال، ممکن است شما طرح اولیه ای از یک نمونه از طلا و جواهر داشته باشید و بخواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید. اما باید توجه داشته باشید که کوچک ترین جزئیات در طراحی طلا و جواهر تاثیر مهمی بر زیبایی و کیفیت نهایی محصول می گذارند و باید برای حفظ کیفیت و جذابی اثر، مطابق با استانداردهای طراحی و زیبایی شناختی طلا و جواهر عمل کرد. مثال دیگری که در این زمینه می شود به آن اشاره کرد، انتخاب سنگ ها برای یک قطعه جواهر است. ممکن است شما تمایل به استفاده از سنگ هایی داشته باشید که اصولا در کنار هم از نظر بصری جلوه جذابی ندارند و یا حتی ممکن است ساخت چنین محصولی با سنگ های مورد نظر شما، از نظر فنی غیر ممکن باشد. در نتیجه هرگونه تغییری باید مطابق با اصول طراحی طلا و جواهر انجام گیرد و کارشناسان گالری لیلیوم به شما در این زمینه کمک خواهند کرد. 

حکاکی اسم یا متن روی طلا و نقره

هنگام سفارش انگشتر طلا سفارشی یا دستبند طلا سفارشی و یا حتی گردنبند طلا سفارشی، یکی از پر طرفدار ترین ایده ها بین مردم ایده حکاکی اسم یا متن روی آن اثر است. دلیل این امر این است که نوشته ها باعث می شوند تا آن اثر کاملا منحصر به فرد و ویژه شود و ارزش معنوی بیشتری داشته باشد. مثلا می توانید روی حلقه نامزدی طلا، اسم و تاریخ نامزدی را بنویسید یا روی پلاک گردنبند یک حرف کوتاه ثبت کنید یا برای کادویی که به مناسبت تاریخ تولد گرفته اید، تاریخ آن را بنویسید و یا هر ایده دیگری که در سر خود دارید.

با این کار هدیه شما تبدیل به هدیه ای می شود که به معنای واقعی کلمه بی نظیر است. پیامی که با این روش روی اثر حک می کنید، باعث می شود تا کادوی شما یک نشانه منحصر به فرد داشته باشد که تا همیشه یادآور خاطرات خوب و دلنشین است. در لیلیوم گالری شما می توانید هر اسم یا تاریخ یا علامتی که می خواهید را هنگام سفارش ساخت طلا اعلام کنید تا روی اثر حک شود و به همین راحتی آن را به اثری منحصر به فرد تبدیل کنید. حتی می توانید نوشته را در هر قسمتی از محصول که می خواهید قرار دهید تا همه چیز مطابق به خواست و سلیقه خود شما باشد.

قیمت سفارش ساخت طلا

از آن جایی که هر کدام از سفارش های ساخت طلا دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند، نمی شود قیمت یکسانی برای همه سفارش ها در نظر گرفت و گفت که قیمت سفارش ساخت طلا در این طیف قرار دارد. از مدت زمان ساخت تا وزن طلا و سنگ ها همگی در تعیین قیمت سفارش ساخت طلا موثر هستند و هر سفارش شرایط خاص خودش را دارد. برای آگاه شدن از ساخت طلا سفارشی با ایده ای که در ذهن دارید، می توانید ایده خود را با تیم طراحی گالری لیلیوم در میان بگذارید تا آن ها برآورد قیمت دقیقی نسبت به طرح شما ارائه کنند.

این برآورد قیمت با توجه به طرح و خواسته شما انجام می شود. مثلا این که طرح شما چقدر پیچیده است، می خواهید از چه نوع سنگ هایی در آن استفاده کنید، اندازه و ابعاد آن چقدر باشد و غیره. توجه داشته باشید که در جواهر سازی تنوع مواد اولیه بسیار زیاد است و این خبر خوبی برای کسانی است که می خواهند طلا و جواهرات سفارشی را با قیمت مناسب تهیه کنند. چرا که شما می توانید از بین بیش از صد ها نوع سنگ متنوع و با قیمت های مختلف، چندین گزینه ایده آل برای جواهر خود پیدا کنید و با توجه به قیمت هر کدام یکی از آن ها را روی کار استفاده کنید.

مثلا سنگ های نیمه قیمتی،‌ یکی از گزینه های پیش روی شما است که به شما امکان می دهد با قیمتی نسبتا کمتر در مقایسه با سنگ های قیمتی، یک جواهر جذاب و با کیفیت داشته باشید. در نهایت و وقتی که اثر شما به شکل کامل ساخته و آماده شد، در یک فاکتور رسمی تمام موارد مربوط به اثر که در هزینه آن موثر بودند ذکر می شوند و شما می توانید ببینید که دقیقا برای چه موردی چقدر پول پرداخت کرده اید. از نوع و وزن سنگ های استفاده شده گرفته تا وزن و عیار طلا یا نقره ای که به عنوان پایه کار استفاده شده اند.

مدت زمان ساخت طلا سفارشی

این که ساخت یک قطعه طلا سفارشی چقدر طول می کشد هم باز بستگی به شرایط خاص هر سفارش دارد. طبیعتا هر چقدر یک سفارش پیچیده تر باشد و نیاز به ظریف کاری بیشتری داشته باشد، مدت زمان بیشتری برای ساخت آن نیاز است. از طرف دیگر سفارش های ساده و طرح هایی که جزئیات دشواری ندارند با سرعت بیشتری آماده می شوند. به طور میانگین می شود گفت که از زمان ثبت سفارش ساخت طلا تا آماده سازی و تحویل آن حدود ۱۴ تا ۲۰ روز کاری طول می کشد.ساخت طلا

در طول این دو هفته، مراحل مختلف جواهرسازی طی می شوند که شامل طراحی ۳ بعدی با کامپیوتر، پرینت ۳ بعدی و مدل سازی، ریخته گری، سوهان کشی و بساب کاری، جواهر نگاری یا همان مخراج کاری و در نهایت پرداخت و جلا و آبکاری می شوند. در گالری لیلیوم همه این مراحل توسط تیم طراحی حرفه ای و با تجربه و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته ای انجام می شود که به شما تضمین می دهند که طلا سفارشی شما از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار خواهد بود و دقیقا همان طرحی خواهد بود که در ابتدا سفارش داده اید

سوالات متداول

برای راهنمائی ، برآورد قیمت و ثبت سفارش می‌توانید در واتس‌اپ یا تلگرام عکس مدل مورد نظر خود را به همراه توضیحات کامل در واتس اپ ارسال کنید یا در ساعات کاری با شماره تلفن ما تماس بگیرید تا همکارانمون در اسرع وقت راهنمائیتون کنند.

برای مدل‌های تخت(مانند پلاک اسم) که با لیزر انجام می‌شوند معمولا ۳ تا ۷ روز کاری ؛ و برای مدلهای دیگر (مانند انواع انگشتر، آویز و … دارای سنگ یا حجم دار) که نیاز به طراحی ۳ بعدی و ریختگی دارند ۱۰ تا ۲۰ روز کاری زمان لازم است.

بعد از اتمام مراحل ساخت برای شما عکس محصول ارسال می‌شود و شما می‌توانید به صورت حضوری برای دریافت سفارش اقدام کنید یا با هماهنگی قبلی بعد از تسویه حساب با گالری سفارشتون برای شما ارسال می‌شود.
سفارشات تهران با پیک یا پست پیشتاز و سفارشات شهرستان با پست پیشتاز ارسال می‌شود.

اجرت ساخت بستگی به طرح و مدل دارد و برای اطلاع از قیمت‌ها و برآورد قیمت می‌توانید از طریق واتس اپ عکس محصول خود را با اطلاعات کامل ارسال کنید تا همکارانمون در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و برآورد قیمت می‌توانید از طریق واتس اپ عکس محصول خود را با اطلاعات کامل ارسال کنید تا همکارانمون در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

در ساخت هر مدل از طلا و جواهر یک تکنیک و روش متفاوت انجام می‌شود ولی به شکل کلی مراحل ساخت طلا به ترتیب زیر انجام می‌شود:
1- طراحی 3 بعدی
2- پرینت 3 بعدی
3- ریخته گری
4- بسابکاری و پرداخت
5-جواهرنگاری ( مخراجی)
6- آبکاری

در اینستاگرام ما را دنبال کنید

4.6/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *