قیمت روز طلا:
۳,۲۷۵,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۲۷۵,۰۰۰
سفارش ساخت دستبند طلا

سفارش ساخت دستبند طلا

سفارش ساخت دستبند طلا با طرح دلخواه در گالری لیلیوم امکانی منحصربفرد برای داشتن یک محصول اختصاصی و مطابق با سلیقه شخصی شما را فراهم می‌آورد. محصولات سفارشی و اختصاصی علاوه بر منحصربفرد بودن، این امکان را به شما می‌دهند که کاملا متناسب با سلیقه و نیاز شخصی خود طراحی شوند. به این ترتیب، شما می‌توانید از یک محصول ایده‌آل که دقیقا مطابق با خواسته‌های شما ساخته شده، بهره‌مند شوید.

در این مطلب شرایط سفارش ساخت دستبند طلا را توضیح می دهیم و نگاهی می اندازیم به انواع دستبند طلا با طرح دلخواه. امیدواریم این مطلب به شما در خرید دستبند طلا با طرح دلخواه کمک کند و اطلاعات جدیدی را در اختیار شما قرار دهد.

مزایای خرید دستبند طلا سفارشی


احتمالا شما هم با مفهوم جواهرات سفارشی آشنا هستید. جواهرات سفارشی شامل محصولاتی می‌شوند که با طرح دلخواه و انتخاب مشتری، به شکل اختصاصی ساخته می‌شوند. همه انواع جواهرات قابلیت ساخت سفارشی را دارند و خرید دستبند طلا سفارشی، یکی از رایج‌ترین انواع آن است.

دلایل زیادی وجود دارد که خرید دستبند طلا سفارشی و سفارش ساخت دستبند طلا با طرح دلخواه، نسبت به خرید دستبند‌های آماده از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. مهم‌ترین مزایای خرید دستبند طلا با طرح دلخواه عبارتند از:

  • داشتن یک دستبند طلای کاملا منحصربفرد و متناسب با سلیقه شخصی شما
  • امکان انتخاب دقیق مواد اولیه، رنگ، سنگ‌های تزئینی و جزئیات طراحی
  • قابلیت تغییر و مناسب‌سازی ابعاد، وزن، ضخامت و سایر ویژگی‌ها براساس نیاز
  • دریافت یک محصول باکیفیت و مطابق با استانداردهای ساخت طلا
سفارش ساخت دستبند طلا

دلیل اصلی که باعث شده سفارش ساخت دستبند طلا رونق بگیرد، حس خاص و منحصربفرد بودن این نوع جواهرات است. همه ما دوست داریم وسایل و زیورآلاتی که استفاده می‌کنیم، خاص و بی‌نظیر باشد. برای خرید طلا و جواهرات، پول و وقت زیادی صرف می‌کنیم، پس طبیعی است که بخواهیم یک قطعه منحصربفرد داشته باشیم.

در سفارش ساخت دستبند طلا، شما می‌توانید همه چیز را مطابق با میل و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. از آنجایی که سلیقه هر شخص منحصربفرد است، مطمئن باشید دستبند طلای سفارشی شما نمونه مشابهی نخواهد داشت.

علاوه بر این، سفارش ساخت به شما امکان می‌دهد تا محصول را برای خودتان مناسب‌سازی کنید. مثلا اگر دستبندی را پسندیدید اما قیمت آن بالاتر از بودجه شماست یا جزئیاتی مانند نوع سنگ یا قفل را نمی‌پسندید، می‌توانید تغییرات لازم را اعمال کرده و دستبندی دقیقا متناسب با میل خود بسازید.

مراحل کار به این صورت است: ابتدا ایده و طرح خود را ارائه می‌دهید، سپس مدل سه‌بعدی برای تأیید نهایی ارسال می‌شود. پس از تأیید، فرآیند ساخت آغاز شده و معمولا ظرف کمتر از 3 هفته، محصول نهایی آماده تحویل خواهد بود. قیمت نهایی براساس هزینه طراحی، مواد اولیه، پیچیدگی کار و اجرت ساخت محاسبه می‌گردد.

مراحل ثبت سفارش ساخت دستبند طلا

مراحل ثبت سفارش ساخت دستبند طلا

گام اول برای سفارش ساخت دستبند طلا، ارائه ایده و طرح مورد نظر شما به تیم طراحی گالری لیلیوم است. بهتر است در این مرحله تا جایی که می‌توانید جزئیات کامل طرح را توضیح دهید تا محصول نهایی دقیقا مطابق با خواسته شما باشد. پس از آن، مدل سه بعدی محصول برای شما ارسال می‌شود تا تأییدیه نهایی را برای شروع فرآیند ساخت صادر کنید.

پس از تایید نهایی مدل سه بعدی، مراحل ساخت دستبند طلای سفارشی شما با استفاده از تجهیزات مدرن و دقیق آغاز می‌شود. معمولا کمتر از سه هفته پس از ثبت سفارش اولیه، محصول نهایی آماده تحویل به شما خواهد بود.

به طور کلی ثبت سفارش ساخت دستبند طلا در گالری لیلیوم فرایند سریع و راحتی است. در ابتدا پس از مشخص کردن جزئیات طرح برای تیم طراحی گالری، کار مدل سازی از دستبند شروع می شود. سپس مدل سه بعدی برای شما ارسال خواهد شد تا تایید نهایی را از طرف شما برای ساخت دریافت کند.

در صورت مورد تایید قرار گرفتن مدل ارائه شده، کار ساخت دستبند طلا با طرح دلخواه شروع می شود و ظرف مدت کمتر از سه هفته پس از ثبت سفارش اولیه، محصول نهایی آماده تحویل خواهد بود. در ادامه با جزئیات مراحل طراحی و ساخت دستبند طلا با طرح دلخواه آشنا می شویم.

طراحی دستبند طلا سفارشی

همانطور که اشاره شد طراحی گام اول و البته مهم ترین گام در روند سفارش ساخت دستبند طلا است. فراموش نکنید که این طراحی است که باعث می شود یک محصول سفارشی روح داشته باشد و حس خاص بودن را به کسی که آن را می پوشد منتقل کند.

برای طراحی دستبند طلا سفارشی، می توانید از ایده های خلاقانه ای استفاده کنید. در صورتی که ایده و طرح مورد نظر شما مطابق با قواعد طراحی و ساخت طلا و جواهرات باشد، قابلیت ساخت آن نیز وجود دارد.

به همین دلیل توصیه می شود برای ارائه ایده اولیه از یک جواهر مشابه که نزدیک به سلیقه شما است ایده بگیرید. چرا که این محصولات استاندارد های اولیه طراحی طلا و جواهر را در خود دارند و شما فقط کافی است تغییرات مورد نظر خود را روی آن ها اعمال کنید تا یک محصول اختصاصی و بی نظیر داشته باشید.

کار طراحی دستبند طلا سفارشی در گالری لیلیوم با استفاده از نرم افزار های طراحی سه بعدی در کامپیوتر انجام می گیرد. طراحی طلا و جواهر با کامپیوتر نیاز به گذراندن دوره های تخصصی و کسب مهارت و تجربه بالایی دارد. چرا که کوچکترین اشتباه در طراحی می تواند باعث آسیب پذیری قطعه نهایی شود به طوری که به راحتی تحت کوچکترین فشار فیزیکی دچار شکستگی شود.

به همین دلیل برای طراحی جواهرات سفارشی از فرمول های مشخصی پیروی می شود که در آن ها نسبت وزن به ضخامت محصول در نظر گرفته می شوند. بعد از تکمیل طراحی، مدل سازی سه بعدی به کمک پرینتر سه بعدی انجام می شود تا تایید نهایی را از مشتری دریافت کرده و فرایند ساخت آغاز گردد.

ساخت دستبند طلا سفارشی

ساخت دستبند طلا سفارشی

برای ساخت دستبند طلا سفارشی نیز از تجهیزات پیشرفته و مدرن ساخت طلا و جواهرات استفاده می شود. مهم ترین مزیت استفاده از این تجهیزات برای ساخت نسبت به ساخت با روش دستی این است که دقت و ظرافت کار این دستگاه ها بسیار بالاتر است و می تواند محصول نهایی را با حداکثر کیفیت ممکن تولید کند. در حالی که در روش های دستی، بخشی از مواد اولیه مانند طلا حین فرایند ساخت از بین می رفتند و باعث افزایش هزینه های ساخت می شدند.

طبیعتا در ساخت دستبند طلا سفارشی، طلا ماده اولیه اصلی است و بخش اعظم دستبند را تشکیل می دهد. به همین دلیل شما می توانید با اعمال تغییراتی در وزن و ضخامت طلا قیمت و ارزش محصول نهایی را افزایش یا کاهش دهید.

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستید، می توانید تا جایی ممکن از وزن و ضخامت قطعه کم کنید به نحوی که به کیفیت و زیبایی محصول نهایی لطمه ای وارد نشود. یا اگر می خواهید یک کادو و هدیه ارزشمند را به عزیزان خود هدیه دهید، می توانید از حجم بیشتری از طلا استفاده کرده و یا از سنگ های قیمتی و استثنایی برای تزئین دستبند استفاده نمایید.

سنگ های تزئینی در بسیاری از انواع دستبند طلا با طرح دلخواه به کار گرفته می شوند و باعث افزایش زیبایی و جذابیت دستبند می گردند. تنوع سنگ های قیمتی بسیار بالا است. چه از نظر رنگ گرفته و چه از نظر بافت، درخشندگی، شفافیت، اندازه و البته قیمت. هرچقدر که یک سنگ درخشندگی بیشتری داشته باشد و یا ابعاد و وزن آن بیشتر باشد، ارزشمند تر خواهد بود.

در گالری لیلیوم، شما به مجموعه عظیمی از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی دسترسی دارید که می توانید از بین آن ها سنگ ایده آل خود را انتخاب کرده تا برای تزئین دستبند سفارشی شما استفاده شوند. سنگ های قیمتی وارداتی که بدون واسطه توسط گالری لیلیوم وارد می شوند و دارای شناسنامه GIA نیز هستند، گزینه ای جذاب برای ساخت یک دستبند طلا قیمتی و چشم نواز می باشند.

قیمت سفارش ساخت دستبند طلا

به طور کلی طلا و جواهرات با توجه به موارد مختلفی قیمت گذاری می شوند و طلا و جواهرات سفارشی نیز از این قاعده پیروی می کنند. از آن جایی که تنوع در انواع دستبند طلا با طرح دلخواه بسیار زیاد است و هر سفارش شرایط خاص خودش را دارد، تعیین یک طیف قیمتی مشخص و دقیق برای قیمت سفارش ساخت دستبند طلا کار راحتی نیست.

چرا که یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصولات، نوع طراحی و مواد اولیه به کار رفته در سفارش ساخت دستبند طلا هستند. همانطور که میدانید، افراد مختلف سلایق و نظرات متفاوتی نیز دارند که در سفارش آن ها تاثیر می گذارد؛ بنابراین هر کدام از سفارش ها دارای قیمت متفاوتی خواهند بود.

هزینه طراحی هر سفارش ساخت دستبند طلا، بستگی به طرح پیشنهادی مشتری دارد. از آن جایی که طرح های پیچیده نیاز به صرف وقت و انرژی بیشتر دارند، از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهند بود.

توجه داشته باشید که برای محاسبه قیمت نهایی، علاوه بر هزینه‌های طراحی، مواد اولیه و اجرت ساخت، عواملی همچون وجود سنگ‌های قیمتی، پیچیدگی طرح و زمان مورد نیاز برای ساخت نیز در نظر گرفته می‌شوند. در هر صورت، گالری لیلیوم کلیه جزئیات هزینه‌ها را به صورت شفاف در فاکتور محصول برای شما ذکر خواهد کرد.

قیمت سفارش ساخت دستبند طلا

به همین دلیل توصیه می شود در هنگام ثبت سفارش ساخت دستبند طلا تا جایی که ممکن است جزئيات مورد نظر خود را بیان کنید تا مدل نهایی دقیقا مطابق با نظر شما باشد. در غیر این صورت مجبور می شوید برای ایجاد تغییرات در مدل نهایی، دوباره هزینه طراحی مجدد را بپردازید که طبیعتا مطلوب نخواهد بود.

مواد اولیه به کار رفته مثل حجم و وزن طلا و در صورت استفاده از سنگ های تزئینی، ابعاد، وزن و نوع سنگ ها نیز در هزینه نهایی موثر خواهند بود. در نهایت مانند هر قطعه جواهر دیگری، اجرت ساخت بخشی از قیمت نهایی را شامل می شود.

سفارش ساخت دستبند طلا

در نهایت و هنگام تحویل محصول، گالری لیلیوم یک فاکتور رسمی نیز ارائه خواهد کرد که تمامی جزئيات مربوط به قیمت گذاری دستبند طلا سفارشی در آن ذکر شده اند تا شما دقیقا بدانید که محصولی که در اختیار شما است چگونه و با چه کیفیت و هزینه ای ساخته شده است.

انواع دستبند طلای سفارشی در گالری لیلیوم

  • النگو (بدون قفل، گرد و قابل حرکت در دست)
  • دستبند زنجیری (انواع زنجیرهای با قفل و ابعاد مختلف)
  • دستبند تنیسی (دستبندهای پوشیده از سنگ‌های ریز قیمتی)
  • دستبندهای سفارشی با طرح‌های خلاقانه، هنری و سنتی

النگو

النگو یکی از انواع تاریخی جواهرات است که از گذشته تا کنون محبوبیت خود را حفظ کرده. النگو هیچ قفل یا گیره ای ندارد و به شکل مستقیم درون دست قرار می گیرد. به همین دلیل معمولا سایز آن ها بزرگتر از سایز دست است تا به راحتی در دست حرکت کنند.

النگو ها در ضخامت و پهنای متنوعی ساخته می شوند و شما می توانید متناسب با سلیقه و استایل خود، ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید و یا طرح خاصی را روی آن رسم کنید.

دستبند زنجیری

یکی دیگر از انواع محبوب دستبند طلا سفارشی، دستبند های زنجیری هستند. این دستبند ها از حلقه های فلزی تشکیل شده اند که در همدیگر گره خورد و یک زنجیر را دور دستان شما شکل می دهند. دستبند زنجیری از مواد اولیه مختلفی مثل استیل، نقره و طلا ساخته می شود که طبیعتا طلا ارزشمندترین نوع آن محسوب می گردد.

دستبند زنجیری نیز امکان شخصی سازی بالایی دارد؛ مثلا شما می توانید ابعاد سوراخ های زنجیر و یا نوع قفل آن را به سلیقه خود انتخاب کنید. معمولا زنجیر هایی که حلقه های آن ها گشادتر است مجلسی تر و زنجیر های تنگ تر حالت اسپرت تری دارند که می شود به شکل روزمره از آنها استفاده کرد.

دستبند تنیسی

دستبند تنیس یا تنیسی، یکی انواع لوکس و جذاب دستبند طلا زنانه محسوب می شود. سفارش ساخت دستبند طلا تنیسی نیز از محبوبیت بالایی در گالری لیلیوم برخوردار است چرا که این نوع دستبند ها در عین حال که یک مکمل عالی و بی نظیر برای تیپ و استایل های مجلسی هستند، قابلیت استفاده به شکل روزمره را نیز دارند و حتی می توانید هنگام ورزش کردن نیز آن ها را در دست خود نگه دارید. دستبند طلا تنیسی را می شود با سنگ های ریز و قیمتی مثل الماس تزئین کرد.

دستبند سفارشی

دستبند های سفارشی دستبند هایی هستند که می توانند با طرح مورد نظر شما طراحی و ساخته شوند؛ مثلا شما می توانید یک اسم را روی مرکز دستبند طراحی کنید و یا از آثار هنری مدرن برای طراحی و مدل سازی دستبند ایده بگیرید. نکته ای که در خصوص دستبند های سفارشی وجود دارد این است که تا زمانی که طرح خلاقانه شما قابلیت ساخت را داشته باشد، هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

نکات و توصیه‌های تکمیلی

  • برای ساخت یک دستبند طلای سفارشی منحصربفرد، می‌توانید از طرح‌های سنتی، هنری، نمادها و نقش‌های خاص الهام بگیرید.
  • توصیه می‌شود قبل از ثبت سفارش نهایی، درباره جزئیات طرح و امکان‌پذیری ساخت آن با کارشناسان گالری لیلیوم مشورت کنید.
  • در هر مرحله از فرآیند سفارش، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی گالری لیلیوم (تلفن، واتس‌اپ، ایمیل و…) با آنها در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

چرا سفارش ساخت دستبند طلا با طرح دلخواه توصیه می شود؟

داشتن یک دستبند طلای منحصربفرد و متناسب با سلیقه شخصی شما از مزایای اصلی سفارش ساخت دستبند طلا با طرح دلخواه است. این محصولات براساس نظر شما طراحی می شوند و نمونه مشابهی ندارند.

مراحل سفارش ساخت دستبند طلا در گالری لیلیوم چگونه است؟

ابتدا ایده طراحی خود را ارائه می دهید، سپس مدل سه بعدی برای تاییدتان ارسال می شود. پس از تایید، فرآیند ساخت آغاز شده و محصول نهایی ظرف 3 هفته تحویل می گردد.

چگونه قیمت نهایی یک دستبند طلا سفارشی محاسبه می شود؟

قیمت نهایی براساس هزینه طراحی، مواد اولیه مصرفی (طلا و سنگها) و اجرت ساخت محاسبه می گردد. گالری فاکتور رسمی شامل جزئیات را ارائه می دهد.

از چه نوع سنگ های قیمتی می توان برای تزئین دستبند طلا سفارشی استفاده کرد؟

الماس، یاقوت، زمرد، سافیر و سایر سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی با شناسنامه GIA در دسترس است تا زیبایی و ارزش دستبند طلای سفارشی شما را افزایش دهند.

چه نوع دستبند طلای سفارشی برای ساخت در گالری لیلیوم پیشنهاد می شود؟

بنگل، دستبند زنجیری، دستبند تنیسی و دستبندهای با طرح های سفارشی و خلاقانه از انواع محبوب هستند که می توانید سفارش دهید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
تخفیف مخصوص عید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من
0 علاقه مندی