قیمت روز طلا:
۳,۵۳۴,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۳۴,۰۰۰

آویز طلا اسم

  • پلاک اسم طلا هایی که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتریان می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (10 طرح ارسال میشود)

چرا گالری طلا لیلیوم؟

لیلیوم گالری، با استفاده از دانش فنی برجسته و تجربه‌ای غنی در صنعت طلا و جواهرات، مفتخر است که پلاک‌های اسم طلا را با کیفیتی استثنایی و طراحی‌هایی خلاقانه به شما عرضه کند. ما در هر قدم از فرآیند، از انتخاب متریال گرفته تا طراحی نهایی، در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر مدلی که از ما دریافت می‌کنید، نه تنها یک طلا، بلکه یک اثر هنری منحصر به فرد است که بر دل و ذهن شما اثر می‌گذارد

مشاوره رایگان
امکان سفارش سازی
فاکتور رسمی طلا
ارسال رایگان
امکان تحویل در گالری
دارای نماد اعتماد

پرسش های پرتکرار

ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

امکان ثبت سفارش پلاک اسم طلا با طرح خودمون هست؟
بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.
اندازه متعارف پلاک اسم چه مقدار است؟
استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد. برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 
از هر اسم چند مدل طراحی انجام میشود؟

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

نحوه پرداخت به چه شکل هست؟

برای ثبت سفارش پلاک اسم طلا ۳۰٪ مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت می‌شود و مابقی بعد از ساخت وزن دقیق گرفته می‌شود و به قیمت روز فاکتور صادر می‌گردد.

 

اجرت ساخت چه مقدار است؟

هزینه ساخت به طرح و مدل مورد نظر شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و برآورد هزینه‌ها، می‌توانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اولین فرصت به شما مشاوره دهند. به طور معمول، اجرت ساخت 16% محاسبه می‌گردد.

چطور از قیمت طلا قبل از سفارش اطلاع پیدا کنیم؟

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و برآورد قیمت اولیه از طریق واتس اپ عکس محصول خود را با اطلاعات کامل ارسال کنید تا همکارانمون در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

مراحل ثبت سفارش و ساخت در لیلیوم گالری

1.
ارسال طرح مورد نظر

مشاوره رایگان در Whatsapp

برای انتخاب پلاک اسم طلا مناسب، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. ما پلاک طلا را بر اساس ذوق و بودجه شما طراحی و تولید می‌کنیم. برای ثبت سفارش، در واتساپ با ما در تماس باشید و ازاگر مدل یا فونت خاصی مدنظرتون هست قبل از طراحی برای ما ارسال کنید.

2.
10 طراحی از مدل شما

طراحی طلای مورد نظر شما

ما می توانیم اسم شما را با چندین روش مختلف به فارسی یا انگلیسی طراحی کنیم و نمونه های آن را برای شما ارسال کنیم. ما از فونت ها و طرح های متنوعی استفاده می کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

3.
بعد از تایید طرح نهایی

برآور هزینه ساخت پلاک اسم طلا

بعد از انتخاب و تایید طرح توسط شما سایز و ابعاد مختلف پلاک اسم طلا به همراه ملحقات مانند زنجیر یا چرم ، سنگ و… برای شما ارسال می‌شود تا قبل از ساخت از همه موارد مانند سایز، قیمت و… اطلاع داشته باشید. و در نهایت کار آماده شده مطابق سلیقه و بودجه مدنظر شما باشد.

4.
بعد از واریز پیش پرداخت

ساخت طرح مورد نظر شما

پلاک اسم طلا با استفاده از دستگاه های برش لیزری طلا ساخته می شود. این دستگاه ها مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و دقت بالایی در برش دارند.

لطفا توجه داشته باشید که پس از تایید نهایی، قابلیت تغییر مدل وجود نخواهد داشت. اگر مایل به داشتن پلاک اسم طلا منحصر به فرد هستید، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

5.
بعد از ساخت پلاک اسم شما

ارسال پلاک اسم طلا

همچنین، شما می‌توانید برای دریافت سفارشات خود به صورت حضوری مراجعه کنید یا ما با هماهنگی قبلی، آن‌ها را برایتان ارسال خواهیم کرد. ارسال با پست برای شما رایگان است و در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیک، هزینه آن بر عهده شما خواهد بود، که این گزینه مختص ساکنین شهر تهران است.

آویز طلا اسم، نمونه‌ای از زیباترین تولیدات زیورآلات به شمار می‌رود. این آویزهای کوچک و ظریف در تنوع بالایی طراحی و ساخته می‌شوند. آویز اسم، با استفاده از طلای عیاربندی شده ساخته می‌شود بنابراین ارزش و بهای زیادی دارد. ظرافت و زیبایی فوق‌العاده این آویزها آن‌ها را به هدایایی لاکچری تبدیل کرده است؛ که همراه با آن‌ها حجم زیادی از حس و حال خوب هم به افراد منتقل می‌شود.

ویژگی آویز طلا اسم

آویز طلا اسم

حتما تا به حال زیبایی و درخشش آویزهای طلا اسم، که درون ویترین جواهر فروشی‌ها خودنمایی می‌کنند توجه شما را به سمت خود جلب کرده است. این آویزها بر گرفته از نام اشخاص می‌باشند. تولیدات آویز اسم طلا، شامل نام‌های مردانه و زنانه می‌شود. مدل ساخت پلاک اسم طلا هم متفاوت می‌باشد. برخی از پلاک‌های طلا اسم، تکی هستند اما برخی دیگر از آن‌ها به گونه‌ای می‌باشند که دو اسم متفاوت بر روی یک طرح زیبا حک شده‌اند. جذابیت پلاک اسم طلا به خاطر رنگ و ظرافت و مدل ساخت آن می‌باشد. این پلاک‌های ساخته شده از جنس طلا همیشه مورد توجه افراد هستند و در همه جا طرفداران خود را دارا می‌باشند. برای این‌که جذابیت ظاهری آویزهای طلا بیشتر شود یکسری از طراحی‌ها را روی آن‌ها انجام می‌دهند. آویز اسم طلا هدیه‌ای خاص و لاکچری می‌باشد که هر فردی می‌تواند به افراد مهم زندگی خود تقدیم کند. پلاک اسم طلا، در دو رنگ زرد و سفید به طور جداگانه یا ترکیبی ساخته می‌شود. طراحی و مدل ساخت این پلاک‌ها هم خیلی حرفه ای می باشد و در دو نوع فارسی و انگلیسی وجود دارند.

کاربردهای آویز طلا اسم

آویز پلاک اسم طلا

آویز طلا اسم، بهترین هدیه برای تقدیم کردن به دیگران در مواقع خاص می‌باشد. در طول سال مناسبت‌های مهمی مانند روز زن، سالگرد ازدواج و تولد و ولنتاین و … وجود دارند که افراد باید برای این مناسبت‌ها کادو ویژه در نظر بگیرند. با این‌که گزینه‌های زیادی برای انتخاب کادو وجود دارند اما چه هدیه‌ای با ارزشمندتر از پلاک طلا خواهد بود. البته انتخاب آویز طلا اسم، به عنوان کادو به نوزاد هم ایده بسیار خوبی است. بیشترین کاربرد این آویزها انتخاب آن‌ها به عنوان کادو است. خوشبختانه تنوع طرح و مدل، در بین پلاک‌های طلا بسیار زیاد است به همین خاطر شما می‌توانید به اختیار خود، زیباترین طرح‌ها را انتخاب کنید. این آویزها از آن جهت که هویت و نام افراد را نشان می‌دهند خیلی خاص هستند و تمامی سلیقه‌ها آن‌ها را می‌پسندند. افراد می‌توانند به طور روزانه و هنگام حضور یافتن در جشن و مهمانی از آویز طلا اسم استفاده کنند. برای تولید این آویزها از طلای ۱۸ عیار استفاده می‌کنند؛ بنابراین در گذر زمان چیزی از ارزش آن‌ها کاسته نمی‌شود و برعکس بر ارزش آن‌ها افزوده می‌گردد. جنس طلای آن‌ها فاقد حساسیت است و به پوست آسیبی نمی‌زنند و برخلاف بدلیجات دیگر در اثر عوامل مختلف، تغییری در کیفیت جنس آن‌ها ایجاد نمی‌شود. از دیگر مزیت‌های مهم این جواهرات باارزش، باید گفت در صورتی که آسیب ببینند می‌توان به راحتی آن‌ها را تعمیر کرد.

آویز طلا اسم مناسب چه سبکی از استایل می‌باشد؟

آویز اسم طلا

افراد خاص پسند همیشه طرفدار استفاده از آویز طلا اسم هستند. آن دسته از افرادی که طرفدار سبک‌های مینیمال هستند از طرفداران همیشگی پلاک اسم طلا می‌باشند. با داشتن یک پلاک زنجیر اسم طلا استایل شما همیشه شیک و جذاب است. به طور پیوسته بر تنوع مدل‌های ساخت آویز پلاک اسم طلا افزوده می‌گردد؛ به همین خاطر همیشه شیک و زیبا هستند و قدیمی نمی‌شوند. از بین تمامی جواهرات و زیورآلات، آویز طلا بیشترین ظرافت را به خود اختصاص داده است. استفاده از آویز پلاک اسم طلا ارتباطی با سن افراد ندارند و همه می‌توانند در رده‌های سنی متفاوت از زیباترین مدل‌های این پلاک‌ها استفاده کنند. ساخت این پلاک‌ها به صورت تکی و ترکیبی است. انواع ترکیبی این آویزها به گونه‌ای می‌باشند که افراد می‌توانند اسم معشوق خود را در کنار اسم خود، داشته باشند. میزان محبوبیت این آویزها بسیار زیاد است و در حال حاضر، بسیاری از افراد حداقل یکی از مدل‌های آن را دارند. انتخاب طرح آویز طلا بستگی به سلیقه اشخاص دارد و هر فردی می‌تواند متناسب با استایل خود، بهترین طرح از پلاک اسم را انتخاب نماید. مدل‌های متنوع این آویزها مناسب آقایان و خانم‌ها می‌باشند و از این نظر انتخاب بهترین مدل آن‌ها کار آسانی است. اسم‌های طلایی با استفاده از حروف لاتین و فارسی ساخته شده‌اند. رنگ زیبای این آویزها تناسب بسیار خوبی با پوست افراد دارد و شاید همین ویژگی سبب شده به هنگام آویختن آن‌ها به گردن، بدرخشند. بر روی آن‌ها یک یا دو حلقه وجود دارد که به راحتی می‌توان توسط این حلقه‌ها آن‌ها را به زنجیر متصل کرد.

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی

نیاز به مشاوره دارید ؟

کافی است طرح یا مدلی که می‌خواهید برایتان ساخته شود را در واتساپ (WhatsApp) برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما بهترین مشاوره را به صورت رایگان به شما ارائه دهند.

چرا مشاوره در واتساپ بهتر است تا تماس تلفنی ؟

از طریق تماس تلفنی، امکان مشاهده طرح شما وجود ندارد تا بتوانیم در مورد طراحی، قیمت و مدت زمان ساخت، مشاوره مناسبی ارائه دهیم. به همین دلیل، بهتر است ابتدا تمامی طرح‌ها و اطلاعات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی و در نظر گرفتن شرایط شما، مشاوره‌ای دقیق به شما بدهیم.