قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

گردنبند اسم طلا

  • پلاک اسم طلا هایی که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتریان می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (10 طرح ارسال میشود)

چرا گالری طلا لیلیوم؟

لیلیوم گالری، با استفاده از دانش فنی برجسته و تجربه‌ای غنی در صنعت طلا و جواهرات، مفتخر است که پلاک‌های اسم طلا را با کیفیتی استثنایی و طراحی‌هایی خلاقانه به شما عرضه کند. ما در هر قدم از فرآیند، از انتخاب متریال گرفته تا طراحی نهایی، در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر مدلی که از ما دریافت می‌کنید، نه تنها یک طلا، بلکه یک اثر هنری منحصر به فرد است که بر دل و ذهن شما اثر می‌گذارد

مشاوره رایگان
امکان سفارش سازی
فاکتور رسمی طلا
ارسال رایگان
امکان تحویل در گالری
دارای نماد اعتماد

پرسش های پرتکرار

ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

امکان ثبت سفارش پلاک اسم طلا با طرح خودمون هست؟
بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.
اندازه متعارف پلاک اسم چه مقدار است؟
استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد. برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 
از هر اسم چند مدل طراحی انجام میشود؟

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

نحوه پرداخت به چه شکل هست؟

برای ثبت سفارش پلاک اسم طلا ۳۰٪ مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت می‌شود و مابقی بعد از ساخت وزن دقیق گرفته می‌شود و به قیمت روز فاکتور صادر می‌گردد.

 

اجرت ساخت چه مقدار است؟

هزینه ساخت به طرح و مدل مورد نظر شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و برآورد هزینه‌ها، می‌توانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اولین فرصت به شما مشاوره دهند. به طور معمول، اجرت ساخت 16% محاسبه می‌گردد.

چطور از قیمت طلا قبل از سفارش اطلاع پیدا کنیم؟

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و برآورد قیمت اولیه از طریق واتس اپ عکس محصول خود را با اطلاعات کامل ارسال کنید تا همکارانمون در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

مراحل ثبت سفارش و ساخت در لیلیوم گالری

1.
ارسال طرح مورد نظر

مشاوره رایگان در Whatsapp

برای انتخاب پلاک اسم طلا مناسب، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. ما پلاک طلا را بر اساس ذوق و بودجه شما طراحی و تولید می‌کنیم. برای ثبت سفارش، در واتساپ با ما در تماس باشید و ازاگر مدل یا فونت خاصی مدنظرتون هست قبل از طراحی برای ما ارسال کنید.

2.
10 طراحی از مدل شما

طراحی طلای مورد نظر شما

ما می توانیم اسم شما را با چندین روش مختلف به فارسی یا انگلیسی طراحی کنیم و نمونه های آن را برای شما ارسال کنیم. ما از فونت ها و طرح های متنوعی استفاده می کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

3.
بعد از تایید طرح نهایی

برآور هزینه ساخت پلاک اسم طلا

بعد از انتخاب و تایید طرح توسط شما سایز و ابعاد مختلف پلاک اسم طلا به همراه ملحقات مانند زنجیر یا چرم ، سنگ و… برای شما ارسال می‌شود تا قبل از ساخت از همه موارد مانند سایز، قیمت و… اطلاع داشته باشید. و در نهایت کار آماده شده مطابق سلیقه و بودجه مدنظر شما باشد.

4.
بعد از واریز پیش پرداخت

ساخت طرح مورد نظر شما

پلاک اسم طلا با استفاده از دستگاه های برش لیزری طلا ساخته می شود. این دستگاه ها مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و دقت بالایی در برش دارند.

لطفا توجه داشته باشید که پس از تایید نهایی، قابلیت تغییر مدل وجود نخواهد داشت. اگر مایل به داشتن پلاک اسم طلا منحصر به فرد هستید، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

5.
بعد از ساخت پلاک اسم شما

ارسال پلاک اسم طلا

همچنین، شما می‌توانید برای دریافت سفارشات خود به صورت حضوری مراجعه کنید یا ما با هماهنگی قبلی، آن‌ها را برایتان ارسال خواهیم کرد. ارسال با پست برای شما رایگان است و در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیک، هزینه آن بر عهده شما خواهد بود، که این گزینه مختص ساکنین شهر تهران است.

بررسی اجمالی گردنبند اسم طلا+ استایل مناسب برای این گردنبند

گردنبند اسم طلا

استفاده از انواع زیورآلات طلا مانند گردنبند، به زیبایی بیشتر و آراستگی بدون نقص استایل روزانه و مجلسی شما کمک می‌کند. شما به کمک گردنبند اسم طلا می‌توانید بعد جدیدی از زیبایی را به استایل خود بخشید. یکی از بی‌نظیرترین شاهکارهای طراحی در حوزه طلا، پلاک اسم می‌باشد. گردنبند طلا طرح اسم به عنوان یک هدیه خاص و ارزشمند شناخته می‌شود. شما به کمک این گردنبند می‌توانید نقطه عطف خاص بودن در استایل‌های گوناگون را برای خود رقم بزنید. الفبای دنیای مد و فشن امروزی، شما را مستلزم استفاده از چنین زیورآلات خاصی می‌کند. گردنبند طلا با اسم هارمونی خاصی از زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. پلاک زنجیر اسم طلا بهترین هدیه برای روزهای مهم عاشقانه و همچنین هدیه‌ای مناسب برای عزیزان شما است. با کمترین میزان از بودجه می‌توانید بی‌نظیرترین هدیه را به افراد مهم زندگی خود تقدیم کنید.

چرا گردنبند اسم طلا را انتخاب کنیم؟

گردنبند طلا با اسم

در حال حاضر گردنبند طلا با اسم در طرح‌های جدید و گوناگونی به فروش می‌رسد. شما بر اساس سلیقه خود می‌توانید در طرح‌های جدید و تلفیقی، طرح‌های به روز و خاص و حتی طرح‌های مینیمال پلاک زنجیر اسم خاص خود را سفارش دهید. وزن هر یک از گردنبندهای پلاک اسم کاملا مطابق با طرح انتخابی و بودجه نهایی مشتری در نظر گرفته می‌شود. سبک اجرایی در اسم گردنبند طلا بیشتر خاص و ظریف می‌باشد. گالری لوکس و تخصصی لیلیوم کلکسیونی از سبک‌های جدید گردنبند طلا را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. در هر سبکی می‌توانید گردنبند طلا طرح اسم خود را سفارش دهید.

گالری طلای لیلیوم زیبایی و جذابیت در استایل را برای شما رقم خواهد زد.

گردنبند طلا با اسم، یک گردنبند اختصاصی و شخصی است که نام شما یا کسی که دوست دارید بر روی آن حک شده است. این گردنبند، می‌تواند چندین فایده و مزیت داشته باشد، از جمله:

  • به‌دست آوردن حس ارزشمندی: داشتن گردنبند اسم خودتان یا دلبندتان به شما حسی از ارزشمندی می‌دهد. از طرفی، یادآوری خاطرات خوشی که با دیگران داشته‌اید با دیدن نام آن‌ها که بر گردنبند نقش بسته است، به شما حس آرامش خواهد داد؛
  • تقویت اعتمادبه‌نفس: زندگی هر فردی پر از مشکلات و مُخاطرات مختلف است. داشتن یک پلاک که نام عزیزان‌مان بر روی آن نقش بسته باشد به ما یادآوری می‌کند که تنها نیستیم و انگیزه و اعتمادبه‌نفس بیشتری برای مواجهه با مسائل می‌دهد؛
  • هدیه‌ای منحصربه‌فرد: گردنبند اسم یک زینت خاص محسوب می‌شود، زیرا نام شما بر روی آن درج شده است. این گردنبند، همواره هویت فرد هدیه‌گیرنده یا کسی را که آن را هدیه داده است برای ما یادآوری می‌کند؛
  • طرح‌های متنوع: در خرید گردنبند اسم امکان سفارش طرح‌های متنوع وجود دارد. شما می‌توانید نام خود یا دیگران را با خط‌های مختلف، رنگ‌های متنوع، زنجیرهای متفاوت و حتی با تزییناتی مانند سنگ‌های قیمتی، میناکاری و غیره درخواست کنید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که گردنبند شما از طلا یا نقره باشد.

چگونه گردنبند اسم طلا را خریداری کنیم؟

پلاک زنجیر اسم

برای خرید گردنبند اسم طلا، شما باید چند مرحله را طی کنید:

  • انتخاب نام: اولین مرحله انتخاب نامی است که می‌خواهید بر روی گردنبند حک شود. این نام می‌تواند نام خودتان، نام کسی که دوست دارید، نام فرزندتان، نام مستعارتان، نام خدا یا هر چیز دیگری باشد. توجه داشته باشید که طول نام تاثیری بر قیمت گردنبند ندارد؛
  • انتخاب خط: دومین مرحله انتخاب خطی است که می‌خواهید نام شما با آن حک شود. شما می‌توانید از خط‌های مختلفی مانند خط الرسم، خط نستعلیق، خط ثلث، خط شکسته، خط انگلیسی و غیره استفاده کنید. هر خطی زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد؛
  • انتخاب رنگ: سومین مرحله انتخاب رنگ گردنبند است. شما می‌توانید از رنگ‌های مختلفی مانند طلای زرد، طلای سفید، طلای رزگلد انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از ترکیب رنگ‌ها مینا کاری نیز استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید گردنبند دو رنگ داشته باشید.

اگر نمی‌دانید که چه رنگی را انتخاب کنید، می‌توانید از راهنمایی‌های زیر استفاده کنید:

  • اگر پوست شما گرم است، یعنی رنگ آن زرد یا زرد قهوه‌ای است، بهتر است از رنگ‌های گرم مانند طلای زرد یا رزگلد استفاده کنید.
  • اگر پوست شما سرد است، یعنی رنگ آن صورتی یا صورتی قهوه‌ای است، بهتر است از رنگ‌های سرد مانند طلای سفید استفاده کنید.
  • اگر پوست شما متعادل است، یعنی رنگ آن نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است، می‌توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید.

گردنبند اسم طلا هدیه‌ای مناسب و متناسب با استایل ایرانی

اسم گردنبند طلا

استفاده از زیورآلات خاص مانند گردنبند طلا اسم، به استایل هر بانو و آقایی اصالت می‌بخشد. شما به کمک گردنبند اسم طلا می‌توانید استایل روزانه و مجلسی خود را از حالت عادی خارج کنید و به آن زیبایی غیر قابل وصفی را ببخشید. به کمک گردنبند اسم طلا استایل شما، یکپارچه و بدون نقص به نظر خواهد رسید. گردنبند اسم طلا، پیش‌نیاز زیبایی استایل شناخته می‌شود.

گردنبند طلا اسم در هر استایلی نقش بی‌نظیر و تکمیل کننده خود را به درستی اجرا می‌کند. همچنین این گردنبند به عنوان یک هدیه ماندگار و خاص شناخته می‌شود. برای ایجاد یک خاطره خود در ذهن عزیزانتان، همین امروز نسبت به خرید گردنبند اسم طلا اقدام کنید. این گردنبند اسم با طراحی دلربا و خاص، بهترین هدیه برای هر خانم و آقایی شناخته می شود.

گردنبند اسم طلا می‌تواند یک هدیه مناسب و خاص باشد. چند دلیل برای این انتخاب می‌تواند باشد:

  • گردنبند اسم طلا نشانه‌ای از احترام و علاقه به شخص هدیه‌گیرنده است. نام هر فرد بخشی از هویت و شخصیت اوست و داشتن یک زیور آلات با نام خود یا دلبندش می‌تواند او را خوشحال کند.
  • گردنبند اسم طلا یک هدیه ماندگار و با ارزش است. طلا یک فلز با دوام و با کیفیت است که با گذشت زمان از ارزش خود کاسته نمی‌شود. همچنین گردنبند اسم طلا یک یادگاری برای همیشه از شما برای هدیه‌گیرنده خواهد بود.
  • گردنبند اسم طلا یک هدیه انعطاف‌پذیر و سازگار است. شما می‌توانید از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای گردنبند اسم طلا انتخاب کنید و آن را با سلیقه و شخصیت هدیه‌گیرنده هماهنگ کنید. همچنین گردنبند اسم طلا با هر نوع لباس و مدل می‌تواند ست شود و زیبایی و جذابیت هدیه‌گیرنده را افزایش دهد.

گردنبند اسم طلا مناسب چه افرادی است؟

گردنبند طلا طرح اسم

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های گردنبند اسم طلا محبوب بودن آن در هر قشر سنی می‌باشد. این گردنبند در هر رنج سنی محبوب شناخته می‌شود. بهترین هدیه ماندگار و با ارزش قطعا، گردنبند اسم طلا می‌باشد. این گردنبند برای هر رنج سنی، بدون محدودیت کاملا مناسب و متناسب است. طرح‌های جدید و مینیمال این گردنبند بی‌نظیر، در بین جوانان از بیشترین میزان از محبوبیت برخوردار می‌باشد. این پلاک اسم، برای رنج میانسال نیز بسیار توصیه می‌شود. از خصوصیت های بارز این پلاک عدم محدودیت آن به رنج سنی خاصی می‌باشد.

قطعا پس از یک بار استفاده، این گردنبند به عنوان انتخاب همیشگی شما در هر استایلی تبدیل خواهد شد. در هر رنج سنی این گردنبند، محبوب و پرطرفدار می باشد. هدیه‌ای خاص و بی‌نظیر که از زیبایی فوق العاده چشمگیری برخوردار است.

این گردنبند، باعث القای حس ارزشمندی و خاص بودن به طرف مقابل می‌شود؛ بنابراین برای هر مناسبتی گزینه‌ای ایده آل به شمار می‌آید. با خرید این گردنبند شما می‌توانید باعث افزایش حس اعتماد به نفس، در هر فردی شوید. این نوع از زیورآلات از هر دیدگاهی منحصر به فرد و خاص هستند. برای تایید و یادآوری هویت فردی، شما مستلزم خرید این گردنبند برای عزیزانتان هستید. این محصول یک هدیه دلبرانه و خاص برای معشوق شما خواهد بود.

گردنبند طلا اسم، در رده زیورآلات روتین و روزانه قرار دارد. با یک انتخاب جسورانه می‌توانید در هر سبک و اندازه‌ای نسبت به خرید این گردنبند از گالری طلای لیلیوم اقدام کنید.

چطوری گردنبند طلا اسم را ست کنیم؟

گردنبند طلا طرح پلاک اسم

گردنبند طلا اسم یک زیور آلات زیبا و شخصی است که می‌توانید با لباس‌های مختلف ست کنید. برای این کار، چند نکته را می‌توانید در نظر بگیرید:

  • رنگ گردنبند: اگر گردنبند شما از رنگ طلای زرد است، بهتر است با لباس‌هایی که رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و غیره دارند ست کنید. اگر گردنبند شما از رنگ طلای سفید است، بهتر است با لباس‌هایی که رنگ‌های سرد مانند آبی، بنفش، سبز و غیره دارند ست کنید. اگر گردنبند شما از رنگ طلای رز گلد است، بهتر است با لباس‌هایی که رنگ‌های نوترال مانند خاکستری، مشکی، سفید و غیره دارند ست کنید.
  • طول گردنبند: اگر گردنبند شما کوتاه است، بهتر است با یقه‌هایی که گردن شما را نشان می‌دهند مانند یقه‌های V شکل، U شکل، یا یقه‌های بدون آستین ست کنید. اگر گردنبند شما بلند است، بهتر است با یقه‌هایی که گردن شما را پوشانده‌اند مانند یقه‌های گرد، ترتل نک، یا یقه‌های بلوز ست کنید.
  • سایر زیور آلات: اگر گردنبند شما ساده و ظریف است، می‌توانید با گوشواره، انگشتر، دستبند، یا ساعتی که هم رنگ و هم سبک با آن باشند ست کنید. اگر گردنبند شما بزرگ و چشم‌گیر است، بهتر است با زیور آلاتی که کوچک و ساده باشند ست کنید. همچنین سعی کنید تعداد زیور آلات خود را کم کنید تا توجه را از گردنبند شما کم نکنند.
سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی

نیاز به مشاوره دارید ؟

کافی است طرح یا مدلی که می‌خواهید برایتان ساخته شود را در واتساپ (WhatsApp) برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما بهترین مشاوره را به صورت رایگان به شما ارائه دهند.

چرا مشاوره در واتساپ بهتر است تا تماس تلفنی ؟

از طریق تماس تلفنی، امکان مشاهده طرح شما وجود ندارد تا بتوانیم در مورد طراحی، قیمت و مدت زمان ساخت، مشاوره مناسبی ارائه دهیم. به همین دلیل، بهتر است ابتدا تمامی طرح‌ها و اطلاعات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی و در نظر گرفتن شرایط شما، مشاوره‌ای دقیق به شما بدهیم.