قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

گردنبند حروف اسم

  • پلاک اسم طلا هایی که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتریان می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (10 طرح ارسال میشود)

چرا گالری طلا لیلیوم؟

لیلیوم گالری، با استفاده از دانش فنی برجسته و تجربه‌ای غنی در صنعت طلا و جواهرات، مفتخر است که پلاک‌های اسم طلا را با کیفیتی استثنایی و طراحی‌هایی خلاقانه به شما عرضه کند. ما در هر قدم از فرآیند، از انتخاب متریال گرفته تا طراحی نهایی، در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر مدلی که از ما دریافت می‌کنید، نه تنها یک طلا، بلکه یک اثر هنری منحصر به فرد است که بر دل و ذهن شما اثر می‌گذارد

مشاوره رایگان
امکان سفارش سازی
فاکتور رسمی طلا
ارسال رایگان
امکان تحویل در گالری
دارای نماد اعتماد

پرسش های پرتکرار

ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

امکان ثبت سفارش پلاک اسم طلا با طرح خودمون هست؟
بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.
اندازه متعارف پلاک اسم چه مقدار است؟
استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد. برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 
از هر اسم چند مدل طراحی انجام میشود؟

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

نحوه پرداخت به چه شکل هست؟

برای ثبت سفارش پلاک اسم طلا ۳۰٪ مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت می‌شود و مابقی بعد از ساخت وزن دقیق گرفته می‌شود و به قیمت روز فاکتور صادر می‌گردد.

 

اجرت ساخت چه مقدار است؟

هزینه ساخت به طرح و مدل مورد نظر شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و برآورد هزینه‌ها، می‌توانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اولین فرصت به شما مشاوره دهند. به طور معمول، اجرت ساخت 16% محاسبه می‌گردد.

چطور از قیمت طلا قبل از سفارش اطلاع پیدا کنیم؟

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و برآورد قیمت اولیه از طریق واتس اپ عکس محصول خود را با اطلاعات کامل ارسال کنید تا همکارانمون در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

مراحل ثبت سفارش و ساخت در لیلیوم گالری

1.
ارسال طرح مورد نظر

مشاوره رایگان در Whatsapp

برای انتخاب پلاک اسم طلا مناسب، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. ما پلاک طلا را بر اساس ذوق و بودجه شما طراحی و تولید می‌کنیم. برای ثبت سفارش، در واتساپ با ما در تماس باشید و ازاگر مدل یا فونت خاصی مدنظرتون هست قبل از طراحی برای ما ارسال کنید.

2.
10 طراحی از مدل شما

طراحی طلای مورد نظر شما

ما می توانیم اسم شما را با چندین روش مختلف به فارسی یا انگلیسی طراحی کنیم و نمونه های آن را برای شما ارسال کنیم. ما از فونت ها و طرح های متنوعی استفاده می کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

3.
بعد از تایید طرح نهایی

برآور هزینه ساخت پلاک اسم طلا

بعد از انتخاب و تایید طرح توسط شما سایز و ابعاد مختلف پلاک اسم طلا به همراه ملحقات مانند زنجیر یا چرم ، سنگ و… برای شما ارسال می‌شود تا قبل از ساخت از همه موارد مانند سایز، قیمت و… اطلاع داشته باشید. و در نهایت کار آماده شده مطابق سلیقه و بودجه مدنظر شما باشد.

4.
بعد از واریز پیش پرداخت

ساخت طرح مورد نظر شما

پلاک اسم طلا با استفاده از دستگاه های برش لیزری طلا ساخته می شود. این دستگاه ها مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و دقت بالایی در برش دارند.

لطفا توجه داشته باشید که پس از تایید نهایی، قابلیت تغییر مدل وجود نخواهد داشت. اگر مایل به داشتن پلاک اسم طلا منحصر به فرد هستید، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

5.
بعد از ساخت پلاک اسم شما

ارسال پلاک اسم طلا

همچنین، شما می‌توانید برای دریافت سفارشات خود به صورت حضوری مراجعه کنید یا ما با هماهنگی قبلی، آن‌ها را برایتان ارسال خواهیم کرد. ارسال با پست برای شما رایگان است و در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیک، هزینه آن بر عهده شما خواهد بود، که این گزینه مختص ساکنین شهر تهران است.

گردنبند حروف و اسم یک جواهر ظریف و شیک است که می‌تواند حسی از شخصی‌سازی و اصالت را به هر استایل لباس اضافه کند. اگر دنبال یک هدیه معنی‌دار برای عزیزانتان یا یک لوازم ویژه برای خودتان هستید، یک گردنبند حروف و اسم، انتخاب چند‌کاره و مناسبی است که می‌توانید برای هر مناسبتی از آن استفاده کنید.

 ویژگی‌های گردنبند حروف اسم

گردنبند حروف اسم

گردنبند حروف اسم طلا جزو محبوب‌ترین گزینه‌های اکسسوری است که معمولاً از طلای با کیفیت بالا مانند طلا ۱۸ عیار ساخته می‌شود. این نوع طلا با دوام و مقاوم در برابر لکه دار شدن هست و برای سرمایه گذاری گزینه خوبی محسوب می‌شود. این گردنبند یک انتخاب جالب برای هدیه به‌مناسبت تولد، سالگرد، فارغ التحصیلی و سایر موارد خاص است. در این گردنبند‌ها، اسم شخص با انواع فونت و طرح ساخته می‌شوند.گردنبند اسم یک روش زیبا و معنی‌دار برای نشان‌دادن اصالت فردی است. سبک طراحی گردنبندها می‌تواند به‌شکل حروف کلاسیک و یا یک طراحی مدرن از حروف باشد. این جواهر شخصی را می‌توان به‌صورت روزمره و یا در موارد خاص استفاده کرد. گردنبند حروف اسم در سبک‌های مختلف اعم از ساده و یا سبک‌های شلوغ و پر زرق برق که به‌صورت استادانه ساخته شده‌اند، وجود دارد.

مدل‌های محبوب گردنبند حروف و اسم

گردنبند حروف و اسم طلا

برخی از مدل‌های محبوب گردنبند حروف و اسم عبارتند از:

  • گردنبند آویز ساده: این نوع گردنبند دارای یک آویز تک با حروف انتخاب‌شده یا برجسته است. از این مدل گردنبند می‌توان در تمام استایل‌ها و مناسبت‌های مختلف استفاده کرد. همچنین این مدل را می‌توان با گردنبند‌های دیگر لایه‌بندی کرد.
  • گردنبند آویز چند حرفی: این نوع گردنبند دارای آویزهای متعدد با حروف مختلف است که به شما اجازه می‌دهد یک کلمه یا عبارت طولانی‌تر را هجی کنید. این گردنبند یک گزینه چشم نواز و شخصی است.
  • گردنبند اسم پیوندی: این نوع گردنبند دارای حروف اسم فرد است که برای تشکیل یک زنجیره به هم متصل شده اند. گردنبند پیوندی یک طراحی ظریف است که برای پوشیدن روزمره مناسب می‌باشد.
  • اویز دوگانه: این نوع گردنبند شامل دو آویز است که یکی با اسم شما و دیگری با اسم شریک زندگی یا حروف اول هر اسم می‌باشد که به‌عنوان یک انتخاب عاشقانه و احساساتی برای زوج های عاشق مناسب به‌نظر می‌آید.

گردنبند حروف اسم به چه استایلی می‌آید؟

گردنبند طلا حروف اسم

گردنبند حروف اسم باتوجه به تنوع طرح و سبک‌ها و طراحی‌های مختلفش در بین اقشار مختلف با انواع سلایق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افرادی با سلیقه مینیمالیستی از یک گردنبند حروف اسم ساده با یک حرف یا یک کلمه، بیشتر لذت می‌برند. این گردنبندها معمولاً با زنجیره نازک و آویز ساده ساخته می شوند. افراد با سلیقه شخصی کلاسیک از یک گردنبند حروف اسم با حروف بزرگ یا حروف اول که معمولاً با زنجیره ضخیم و آویز تزئین شده، استفاده می‌کنند. یک گردنبند حروف اسم با طراحی پیچیده می‌تواند انتخاب افراد با سلیقه مدرن باشد که این مدل معمولا با لباس اسپرت جلوه بیشتری پیدا می‌کند. از گردنبند‌هایی حروف اول نام شخص مورد علاقه می‌توان به عنوان هدیه برای عزیزان استفاده کرد.

چگونه می‌توانید گردنبند حروف اسم طلا را با لباس خود ست کنید؟

گردنبند حروف و اسم

برای ست کردن گردنبند حروف و اسم با لباس خود بهتر است چند مورد را در‌نظر بگیرید. اولین مورد اندازه گردنبند مدنظرتان می‌باشد. گردنبندهای ظریف با زنجیره نازک برای استفاده با لباس های ساده مناسب هستند و برای  لباس های وزین و سنگین مانند لباس مجلسی یا لباس شب، یک گردنبند بزرگتر با زنجیره ضخیم مناسب به‌نظر می‌آید.

مورد مهم دیگر رنگ طلای انتخابی می‌باشد. می‌توانید رنگ گردنبند را با رنگ پوست خود و سایر جواهراتی که می‌پوشید هماهنگ کنید. در‌نظر داشته باشید که طلای سفید، زرد یا رزگلد هرکدام جلوه خاص خود را دارند.

جهت ست کردن گردنبند اسم چند نکته دیگر را می‌توان مطرح کرد که در زیر به‌ آن‌ها اشاره شده است‌:

اگر  تعداد حروف اسم شما زیاد هست پیشنهاد می‌شود که از یک گردنبند حروف اسم با حروف بزرگ یا حروف اول استفاده کنید و اگر می‌خواهید گردنبند حروف اسم شما بیشتر جلب ‌توجه کند‌، می‌توانید از یک زنجیره ضخیم‌تر یا یک آویز تزئین شده استفاده کنید و برای داشتن گردنبند حروف ظریف، استفاده از زنجیر نازک یا یک آویز ساده مناسب‌تر به‌نظر می‌آید.

گردنبند حروف و اسم طلا برای چه افرادی مناسب است؟

گردنبند حروف اسم طلا

گردنبند حروف و اسم برای افراد با هر سن، جنسیت و سبک شخصی مناسب است. این گردنبند به‌خاطر اینکه به‌صورت اختصاصی ساخته شده است، برای افراد خاص‌پسندی که به دنبال زیورآلاتی منحصر به فرد هستند می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد. همچنین افراد عاشق و احساساتی می‌توانند گردنبند حروف را به‌عنوان نماد عشق و علاقه خود، به همدیگر هدیه بدهند. گردنبند طلا حروف اسم یک اکسسوری مد روز و جذاب است که آن‌هایی که علاقمند به مد هستند، می توانند این گردنبند را با انواع لباس‌ها و استایل‌ها ست کنند. همچنین در برخی از فرهنگ ها، استفاده از گردنبند حروف اسم طلا به‌عنوان یک نماد مذهبی رایج است. به‌عنوان مثال، در فرهنگ اسلامی، استفاده از گردنبند حروف اسم “الله” یا “محمد” رواج بیشتری دارد.

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی

نیاز به مشاوره دارید ؟

کافی است طرح یا مدلی که می‌خواهید برایتان ساخته شود را در واتساپ (WhatsApp) برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما بهترین مشاوره را به صورت رایگان به شما ارائه دهند.

چرا مشاوره در واتساپ بهتر است تا تماس تلفنی ؟

از طریق تماس تلفنی، امکان مشاهده طرح شما وجود ندارد تا بتوانیم در مورد طراحی، قیمت و مدت زمان ساخت، مشاوره مناسبی ارائه دهیم. به همین دلیل، بهتر است ابتدا تمامی طرح‌ها و اطلاعات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی و در نظر گرفتن شرایط شما، مشاوره‌ای دقیق به شما بدهیم.