قیمت روز طلا:
۳,۲۷۵,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۲۷۵,۰۰۰

پلاک اسم طلا زنانه

  • پلاک اسم طلا هایی که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتریان می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (10 طرح ارسال میشود)
  • برای استعلام قیمت روز و ارتباط راحت‌تر در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم.
ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد.
برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

مزیت سفارش پلاک اسم طلا از گالری طلا لیلیوم

یکی از بهترین جواهراتی که می‌توانید از ترکیب آن با اکسسوری‌هایی از جمله گردن‌بند و دست‌بند یک استایل خیره‌کننده بسازید، پلاک اسم طلا زنانه است. این جواهرات از طلای با کیفیت ساخته می‌شوند و یک فونت زیبا نیز دارند که ظاهر بصری آن را بسیار دلنشین کرده است.

شما می‌توانید این نوع جواهرات را به عنوان یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به عزیزان یا خرید برای خودتان در نظر بگیرید. پلاک اسم طلا زنانه می‌تواند یک کادو خاص، یک یادگاری یا حتی یک نماد قدردانی در روزهای سخت باشد که به خودتان یا عزیزان‌‌تان هدیه می‌دهید. حکاکی نام شخص بر روی این جواهرات می‌تواند یک ارتباط شخصی ایجاد کند و ارزش معنوی کادو را نیز بالا ببرد.

به همین دلیل بسیاری از افرادی که به دنبال یک مدل پلاک طلا اسم دخترانه و منحصر به فرد هستند، مدل پلاک اسم طلا را با طرح دلخواه خود سفارش می دهند.

اسم هر شخص بخشی از هویت او محسوب می‌شود و به همین دلیل برای افرادی که می‌خواهند اعتماد به نفس خود را نشان دهند، پلاک اسم طلا بخشی ثابت از پوشش آنها محسوب می‌شود. پلاک‌های اسم از نظر طرح و مدل تنوع بالایی دارند و ما در این صفحه، ضمن معرفی محبوب‌ترین انواع مدل پلاک اسم طلا زنانه، شرایط سفارش و خرید پلاک اسم طلا به شکل سفارشی و با طرح دلخواه را توضیح داده‌ایم.

خرید بهترین پلاک طلا اسم زنانه

پلاک اسم طلا زنانه

پلاک اسم جزو کادوها و جواهراتی است که برای اکثر افراد خوشایند و دوست داشتنی است چرا که اکثر ما به اسم خود علاقه داریم و اگر نشانه ای ارزشمند مانند پلاک اسم طلا یا نقره از آن داشته باشیم، خوشحال خواهیم شد. برای خرید بهترین پلاک اسم زنانه نکاتی هستند که به شما کمک می کنند تا یک پلاک جذاب و منحصر به فرد را شناسایی کنید و مطمئن شوید کادویی که می خرید باعث شادی مخاطب شما خواهد شد.

ویژگی های بهترین پلاک اسم زنانه را می شود در طراحی منحصر به فرد آن، استفاده از مواد اولیه مرغوب با کیفیت، رعایت نسبت وزن به ضخامت در ساخت پلاک و همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته برای ساخت پلاک خلاصه کرد.

در گالری لیلیوم با تکیه بر سابقه چندین ساله در طراحی و ساخت جواهرات سفارشی و همچنین استفاده از به روز ترین تجهیزات ساخت جواهرات، به شما تضمین می دهیم که می توانید بهترین پلاک اسم زنانه را از این گالری تهیه نمایید.

کیفیت ساخت پلاک اسم طلا زنانه بسیار مهم است و باید به جزئیات در فرآیند ساخت به شدت توجه شود. برخی از نکات مهم در این زمینه عبارتند از:

  1. حکاکی دقیق: جزئیات حکاکی بر روی پلاک یکی از موارد مهم است. از تکنولوژی‌های حکاکی لیزر و یا دستی با دقت بالا برای ایجاد نوشته‌ها و نمادها بر روی طلا استفاده می‌شود.
  2. قالب سازی مناسب: ساختار قالب و قالب‌سازی به طور مستقیم بر کیفیت نهایی پلاک تأثیرگذار است.
  3. استفاده از مواد با کیفیت: استفاده از طلا و مواد دیگر با کیفیت درجه یک در تولید پلاک اسم طلا ضروری است. این مواد باید در برابر زنگ زدگی، کم‌کاری، و تغییرات رنگ مقاوم باشند.

بهترین طرح پلاک اسم طلا زنانه

مدل پلاک اسم طلا زنانه

منظور از پلاک اسم، پلاک‌هایی است که طرح کلی آن بر اساس حروف یک اسم شکل گرفته است. این طرح می‌تواند یک طرح ساده باشد که حروف روی یک خط کنار هم قرار گرفته‌اند و یا می‌تواند طرح‌های پیچیده و ظریفی باشد که در آن حروف به شکلی خاص مثل شکل قلب، ماه، گل و غیره در می‌آیند.

تنوع بالای طراحی در مدل پلاک اسم زنانه طلا باعث می‌شود تا کسانی که قصد خرید این پلاک برای خود یا عزیزانشان را دارند، دچار سردرگمی شوند که از بین این همه مدل متنوع، کدام یک را انتخاب کنند.

در خصوص بهترین طرح پلاک اسم زنانه باید این نکته مهم را در نظر داشت که پلاک اسم در واقع نوعی نماد از شخصیت و هویت کسی است که از آن استفاده می‌کند؛ بنابراین با توجه به این که هر فرد ویژگی‌های شخصیت منحصر به فردی دارد، نمی‌شود یک نوع از پلاک اسم را به عنوان بهترین پلاک اسم معرفی کرد.

چرا که ممکن است برای یک فرد پلاک اسمی ساده و خلوت مطابق با سلیقه و ذائقه او باشد اما برای فردی دیگر پلاکی که دارای طرحی خلاقانه همراه با سنگ‌های تزئینی است یک گزینه ایده آل محسوب شود.

برای چه مناسبت هایی بهتر است پلاک اسم طلا زنانه بخریم؟

مدل پلاک طلا اسم دخترانه

مدل پلاک طلا اسم دخترانه یک انتخاب باشکوه و معنادار است که تقریبا برای هر مناسبتی بهترین کادو می‌باشد. این جواهرات زیبا می‌توانند به شیوه‌های مختلف در زندگی عزیزان‌تان معنا پیدا کنند. در زیر به برخی از مناسب‌هایی که خرید پلاک اسم طلا زنانه در آنها تأثیرگذار است، اشاره می‌شود:

  1. هدیه عاطفی در روزهای خاص: پلاک اسم طلا زنانه یک هدیه عالی و عاطفی است که در مناسبت‌های خاص مانند تولد، سالگرد ازدواج یا نامزدی، می‌تواند یکی از ارزشمندترین هدیه‌های ممکن باشد. همانند گردنبند طلا قلب اسم
  2. برای یادگاری لحظات خاص: این جواهرات به عنوان یک یادگاری در زمانی‌های مهمی در زندگی مثل نام‌گذاری کودکان نیز هدیه فوق‌العاده‌ای است.
  3. هدیه به خود: در آخرین مورد می‌خواهیم به یکی از مهم‌ترین موقعیت‌ها اشاره کنیم، یعنی هدیه به خود. برای جشن گرفتن موفقیت‌های خاصی مانند دستیابی به یک هدف مهم یا تجربه زندگی جدید این بهترین هدیه برای شما است.

طراحی پلاک اسم طلا زنانه

طراحی پلاک اسم طلا زنانه

وقتی صحبت از خرید مدل پلاک اسم طلا زنانه باشد، طراحی حرف اول و آخر را می زند. چرا که همانطور که می دانید پلاک های اسم موجود در بازار معمولا با استفاده از یک قالب خاص در تیراژ بالا تولید می شوند. این یعنی مدل هایی که در بازار وجود دارند، تنها یک نمونه از صد ها یا حتی هزاران پلاک مشابه هستند و همین موضوع باعث می شود تا این گونه پلاک ها چندان جذاب نباشند و گزینه مناسبی برای هدیه دادن یا افزودن به کلکسیون شخصی نباشند.

به همین دلیل طراحی پلاک اسم زنانه از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با طراحی سفارشی پلاک اسم طلا زنانه، پلاک خود را دقیقا به همان شکل و طرحی که دوست دارید و می پسندید تولید کنید و مطمئن باشید که هیچ نمونه دیگری از پلاک شما در هیچ کجای جهان وجود ندارد.

تیم طراحان گالری لیلیوم، با تکیه به دانش و تجربه بالای خود در زمینه طراحی طلا و جواهر مطابق با اصول زیبایی شناسی به شما این امکان را می دهند تا مدل پلاک اسم زنانه اختصاصی خود را داشته باشید.

برای طراحی پلاک اسم زنانه در لیلیوم گالری، تنها کافی است اسمی که می خواهید پلاک از آن ساخته شود را در واتس اپ همراه توضیحات ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، چندین طرح متنوع با اسم مورد نظر شما طراحی شود. سپس شما می توانید از بین این طرح های پیشنهادی طرحی که بیشتر از همه با سلیقه شما همخوانی دارد را انتخاب کنید و پلاک اسم زنانه را با همان طرح بسازید.

حتی اگر مایل بودید، می توانید خودتان یک طرح ابتدایی پیشنهاد دهید یا آن که از روی یک نمونه از پلاک های موجود در بازار که به سلیقه شما نزدیک تر بوده عکس بگیرید و آن را برای طراحان گالری لیلیوم ارسال کنید. سپس با توجه به نظرات و خواسته های شما، تیم طراحی حرفه ای و با سابقه گالری لیلیوم تغییرات دلخواه شما را روی طرح پیشنهادی اعمال می کند و مدل پلاک اسم زنانه را آماده ساخت می سازد.

انواع مدل پلاک اسم طلا زنانه

انواع مدل پلاک اسم طلا زنانه

می‌شود گفت مهم‌ترین عاملی که باعث شده تا پلاک اسم زنانه و مردانه به یکی از گزینه‌های محبوب برای کادو و هدیه تبدیل شود، قابلیت بالای آن در شخصی سازی است. چرا که پلاک اسم را می‌شود به چندین مدل مختلف طراحی کرد و در هر کدام از این مدل‌ها، آنقدر جزئیات زیادی برای تغییر وجود دارند که باعث می‌شود هر فردی با هر سلیقه‌ای بتواند در نهایت پلاک اسم ایده آل خود را طراحی کند.

در اینجا به طور خلاصه پرفروش‌ترین مدل‌های پلاک اسم را مرور می‌کنیم:

  • پلاک اسم زنانه ساده (فارسی و انگلیسی): محبوبیت پلاک‌های اسم در واقع از پلاک‌های اسم ساده شروع شد که در آنها حروف یک اسم روی یک خط صاف کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و طرح کلی دارای پیچیدگی‌های چندانی نیست. این پلاک می‌تواند هم به شکل فارسی و هم انگلیسی طراحی شود و فونت و ابعاد آن در هنگام ثبت سفارش قابل تغییر می‌باشد.
  • پلاک اسم طرح دار: طراحی این مدل پلاک طلا اسم دخترانه نیاز به خلاقیت بیشتری دارد و البته به همین دلیل، نسبت به مدل ساده از جذابیت بصری بیشتری برخوردار هستند. طرح پلاک اسم می‌تواند تقریباً هر چیزی باشد. طراحان حرفه‌ای طلا و جواهر، با توجه به حروف یک اسم طرح‌هایی را که می‌شود با شکل آن حروف اجرا کرد به شما پیشنهاد می‌دهند و شما می‌توانید از بین آنها یک طرح را انتخاب کنید. بعضی از طرح‌ها نیز مثل طرح قلب، علامت بی نهایت، بال‌ پرنده، گل و گیاه و موارد مشابه از طرح‌های محبوبی هستند که تقریباً با هر اسمی می‌شود آنها را اجرا کرد.
  • پلاک اسم زنانه همراه با نگین: اگر به دنبال طرحی چشمگیر هستید که بتواند هر بیننده‌ای را به خود خیره کند، استفاده از سنگ‌های تزئینی در پلاک اسم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سنگ‌های تزئینی در شکل، ابعاد، رنگ و البته قیمت‌های گوناگون در گالری لیلیوم در دسترس هستند و شما می‌توانید با توجه به بودجه مورد نظر خود از بهترین سنگ‌های تزئینی برای ساخت یک مدل پلاک اسم طلا زنانه درخشان و خیره کننده استفاده کنید.
  • دستبند اسم زنانه طلا: گردنبند اسم زنانه طلا فقط یکی از شکل‌های استفاده از پلاک اسم زنانه است. علاوه بر گردنبند، پلاک می‌تواند روی دستبند اسم طلا زنانه نیز نصب شود. دستبند اسم طلا زنانه می‌تواند به شکل دستبند چرم و طلا برای استفاده روزمره طراحی شود و هم می‌تواند در قالب یک دستبند چرم و طلا زنانه اسم یا دستبند سنگی با پلاک اسم طلا که برای استفاده در استایل‌های مجلسی مناسب است ساخته شود. شما می‌توانید در همین صفحه، چند نمونه از مدل‌های دستبند اسم طلا زنانه که توسط گالری لیلیوم طراحی و تولید شده‌اند را مشاهده کنید.
  • انگشتر اسم زنانه: افزون بر دستبند و گردنبند اسم زنانه طلا، انگشتر اسم زنانه یکی دیگر از انواع مدل پلاک اسم طلا زنانه محسوب می‌شود. در این سبک از پلاک اسم حروف مورد نظر به شکل یک حلقه با ابعاد دلخواه مشتری طراحی می‌شوند. به شکلی که حروف اسم در واقع بدنه انگشتر را شکل می‌دهند. اکثر انگشترهای اسم زنانه طراحی نسبتاً ساده‌ای دارند اما اگر بخواهید، می‌توانید از نگین‌های کوچک برای تزئین انگشتر اسم زنانه طلا استفاده کنید.
  • طراحی پلاک شعر طلا: اگر شعر یا جمله مورد علاقه‌ای دارید که می‌تواند حس شما را به خوبی توصیف کند، می‌توانید آن را در قالب پلاک طلا طراحی کرده و به خود یا عزیزانتان هدیه دهید. طراحان حرفه‌ای گالری لیلیوم این توانایی را دارند تا شعر یا جملات کوتاه را با استفاده از تایپوگرافی هنرمندانه، به شکل فشرده و زیبا در قالب یک پلاک طراحی کنند. این پلاک می‌تواند هم به عنوان آویز گردنبند،‌ هم به عنوان پلاک دستبند و هم به عنوان انگشتر استفاده شود.

سفارش پلاک اسم زنانه با مدل دلخواه

اگر قصد خرید پلاک اسم زنانه طلا را دارید و به دنبال بهترین طرح پلاک اسم زنانه هستید،‌ بهتر است با توجه به ویژگی‌های شخصیتی خود یا کسی که می‌خواهید برای او کادو بخرید، طرح و مدل پلاک را انتخاب کنید.

برای مثال افرادی که شخصیتی آرام و درونگرا دارند،‌ معمولاً طرح‌های مینیمال و ساده را ترجیح می‌دهند و از طرف دیگر افراد برونگرا طرفدار طرح‌هایی با جزئیات و ریزه ‌کاری فراوان هستند. در واقع به همین دلیل است که اکثر افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید پلاک اسم‌های آماده که در بازار موجود هستند، مدل پلاک اسم طلا زنانه را به شکل سفارشی و با طرح دلخواه خریداری کنند.

چرا که در این صورت این فرصت را دارند تا تمام جزئیات پلاک اسم را مطابق با سلیقه و نظر خود تعیین کنند و دقیقاً همان طرحی را که فکر می‌کنند ایده آل است، اجرا نمایند.

گالری لیلیوم به عنوان یکی از برترین گالری‌های طراحی و تولید طلا و جواهرات سفارشی، به مشتریان خود امکان می‌دهد تا همه انواع زیور آلات از جمله گردنبند اسم زنانه طلا و دستبند اسم طلا زنانه را با طرح دلخواه خود سفارش داده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. برای انتخاب طرح پیشنهادی، شما می‌توانید از چند راهکار برای ایده گرفتن استفاده کنید.

برای مثال، اگر در بازار یا شبکه‌های اجتماعی یک مدل خاص از پلاک اسم را دیده‌اید که به سلیقه شما نزدیک است، کافی است تصویر آن را ذخیره کرده و برای کارشناسان گالری لیلیوم بفرستید تا طرحی مشابه همان پلاک را برای شما آماده کنند.

همچنین می‌توانید از بین طرح‌های موجود در گالری لیلیوم، ‌طرح‌های دلخواه خود را انتخاب کرده و با مشورت کارشناسان گالری لیلیوم، یک طرح جدید را مشابه با طرح دلخواه خود خلق کنید. حتی اگر طرح مشخصی از پلاک اسم ایده آل خود ندارید، باز هم می‌توانید از مشورت کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه گالری لیلیوم استفاده کنید و مرحله به مرحله جزئیات پلاک اسم سفارشی خود را تعیین کنید تا در نهایت یک محصول اختصاصی که با استفاده از خلاقیت خود شما ساخته شده را تحویل بگیرید.

قیمت مدل پلاک اسم زنانه

پلاک طلا اسم زنانه

قیمت مدل پلاک اسم زنانه به چند عامل مختلف بستگی دارد. اولین عاملی که در تعیین قیمت مدل پلاک اسم زنانه نقش ایفا می کند، طرح پیشنهادی شما است. خصوصیات یک طرح مانند ابعاد آن، زبانی که می خواهید پلاک با حروف آن نوشته شود (فارسی یا لاتین)، جنس پلاک (طلا یا نقره) و وزن آن از مهم ترین عوامل موثر در قیمت پلاک اسم زنانه هستند.

توجه داشته باشید که هزینه زنجیر آویزی یا چرم دستبند و یا ریسه سنگی که می خواهید پلاک را به آن وصل کنید مستقل از هزینه طراحی و ساخت مدل پلاک اسم زنانه محاسبه می شود و تاثیری بر قیمت آن ندارد.

حتی اگر مایل هستید، می توانید از زنجیر یا چرم یا ریسه سنگی که از قبل خریداری کرده اید برای نصب پلاک روی آن استفاده کنید و دیگر هزینه اضافی برای خرید این موارد نپردازید. اگر هم قصد خرید یا ساخت زنجیر طلا و نقره، چرم با کیفیت و ریسه های سنگی متنوع را داشتید، می توانید از خدمات گالری لیلیوم استفاده کنید.

گالری لیلیوم علاوه بر زنجیر های آویزی با کیفیت و قیمت های متنوع، با معروف ترین و با کیفیت ترین برند های تولید چرم نیز همکاری دارد و به شما تضمین می دهد که می تواند از بهترین انواع چرم موجود در بازار برای پلاک اسم طلا یا نقره شما استفاده کند.

در خصوص موارد مربوط به طراحی مدل پلاک اسم زنانه، همه چیز بستگی به نظر و سلیقه شما دارد. به عنوان مثال طراحی به زبان فارسی کمی گران تر از طراحی به زبان انگلیسی است. دلیل این امر پیچیدگی بیشتر حروف فارسی نسبت به انگلیسی است که باعث می شود کار طراحی زمان بیشتری نیاز داشته باشد و البته معمولا پلاک های طراحی شده با زبان فارسی زیبایی خاص و دلنشینی نیز دارند که باعث می شود ارزش هزینه بیشتر را داشته باشند.

ممکن است بخواهید پلاک شما بیشتر از یک اسم باشد یعنی دو یا چند اسم باهم روی یک پلاک طراحی شوند. یا حتی ممکن است بخواهید یک بیت شعر و یا یک جمله عاشقانه را روی پلاک طراحی کنید.

طبیعتا به دلیل این که طراحی این سبک از پلاک ها نسبت به پلاک های تک اسمی پیچیده تر است و باید ابعاد پلاک بزرگ تر باشد، هزینه طراحی و ساخت آن ها نیز بیشتر می باشد. در انتها گالری لیلیوم در یک فاکتور رسمی همراه با پلاک قیمت تمام این جزئیات را به اطلاع شما خواهد رساند.

 مراحل سفارش و ساخت مدل پلاک اسم زنانه

در گالری لیلیوم هدف ما این است که کار سفارش مدل پلاک اسم زنانه و دیگر انواع زیورآلات و جواهرات را برای شما تا حد ممکن راحت کنیم تا بتوانید به آسان ترین شکل ممکن زیورآلات شخصی خود را تهیه کنید. همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، برای شروع تنها کافی است اسم مورد نظر خود را به واتس اپ ارسال کنید و در آن مشخصات پلاک را مطابق با نظر و سلیقه شخصی خودتان بیان نمایید.

بعد از ارائه طرح و نام پیشنهادی برای ساخت مدل پلاک اسم زنانه، تیم طراحی گالری لیلیوم ظرف مدت یک روز کاری حداقل ده طرح متنوع از مدل پلاک طلا اسم دخترانه مورد نظر شما طراحی خواهند کرد و برای شما این طرح ها را ارسال می کنند تا از بین آن ها یکی را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که از آن جایی که در گالری لیلیوم به هیچ وجه از طرح های تکراری و از پیش ساخته استفاده نمی شود، همه طرح های اولیه و پیشنهادی که در اختیار شما قرار می گیرند طرح هایی هستند که به شکل اختصاصی برای شما طراحی شده اند و طراحان حرفه ای گالری مطابق با سلیقه و ویژگی هایی که در هنگام سفارش بیان کردید آن را مدل سازی کرده اند. به همین دلیل امکان ارسال طرح های پیشنهادی به شکل رایگان وجود ندارد و شما باید قبل از دریافت طرح ها، هزینه طراحی را پرداخت نمایید.

مبلغ تخمینی با توجه به ویژگی هایی که شما برای پلاک در نظر گرفته اید به شما اعلام خواهد شد تا در همان ابتدای کار تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پلاک را با مبلغ مورد نظر بسازید یا نه. در گالری لیلیوم امکان ساخت مدل پلاک اسم با نقره نیز وجود دارد و شما می توانید با استفاده از نقره به جای طلا تا حد قابل توجهی هزینه های ساخت پلاک اسم زنانه را کاهش دهید.

مزایای سفارش مدل پلاک اسم طلا زنانه از گالری لیلیوم

  1. مشاوره رایگان: مشتریان گرامی گالری لیلیوم از مشاوره رایگان در خصوص انتخاب و سفارش پلاک اسم طلا زنانه بهره‌مند می‌شوند. تیم ما با تخصص و تجربه آماده است تا به شما در انتخاب بهترین طرح و مواد استفاده شده در جواهرات کمک کند.
  2. امکان سفارش سازی طرح‌ها: گالری لیلیوم به مشتریان امکان سفارش سازی پلاک اسم طلا با طرح‌ها و سبک‌های مختلف را ارائه می‌دهد.
  3. ارسال رایگان: خریداران از خدمات ارسال رایگان گالری لیلیوم بهره‌مند می‌شوند.
  4. تحویل حضوری و غیرحضوری: ما به خریداران امکان انتخاب بین تحویل حضوری و غیرحضوری را می‌دهیم.
  5. فاکتور رسمی طلا:  همواره فاکتور رسمی برای هر خرید ارائه می‌دهیم که شامل اطلاعات دقیق در مورد جنس و کیفیت طلا است.
  6. دارای نماد اعتماد: گالری لیلیوم با داشتن نمادهای اعتماد و گواهی‌های معتبر، اعتماد مشتریان را جلب کرده و تضمین می‌کند که محصولات ارائه شده از معیارهای بین‌المللی برخوردار هستند.

سخن پایانی

پلاک اسم طلا زنانه نه تنها یک جواهر با ارزش و زیبا است، بلکه از لحاظ معنوی در صورت هدیه دادن در موقعیت‌های خاص می‌تواند بسیار عمیق باشد. با خرید این پلاک از گالری لیلیوم می‌توانید از مزایایی مانند مشاوره رایگان، امکان سفارش سازی طرح‌ها و ارسال رایگان بهره‌مند شوید. با توجه به فرآیند ساخت به طور میانگین در مدت ۳-۴ روز، گالری ما تضمین می‌کند که پلاک اسم شما با دقت و کیفیت بالا تولید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

سبد خرید
تخفیف مخصوص عید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من
0 علاقه مندی