قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

گردنبند طلا زنانه اسم

  • پلاک اسم طلا هایی که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتریان می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (10 طرح ارسال میشود)

چرا گالری طلا لیلیوم؟

لیلیوم گالری، با استفاده از دانش فنی برجسته و تجربه‌ای غنی در صنعت طلا و جواهرات، مفتخر است که پلاک‌های اسم طلا را با کیفیتی استثنایی و طراحی‌هایی خلاقانه به شما عرضه کند. ما در هر قدم از فرآیند، از انتخاب متریال گرفته تا طراحی نهایی، در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر مدلی که از ما دریافت می‌کنید، نه تنها یک طلا، بلکه یک اثر هنری منحصر به فرد است که بر دل و ذهن شما اثر می‌گذارد

مشاوره رایگان
امکان سفارش سازی
فاکتور رسمی طلا
ارسال رایگان
امکان تحویل در گالری
دارای نماد اعتماد

پرسش های پرتکرار

ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

امکان ثبت سفارش پلاک اسم طلا با طرح خودمون هست؟
بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.
اندازه متعارف پلاک اسم چه مقدار است؟
استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد. برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 
از هر اسم چند مدل طراحی انجام میشود؟

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

نحوه پرداخت به چه شکل هست؟

برای ثبت سفارش پلاک اسم طلا ۳۰٪ مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت می‌شود و مابقی بعد از ساخت وزن دقیق گرفته می‌شود و به قیمت روز فاکتور صادر می‌گردد.

 

اجرت ساخت چه مقدار است؟

هزینه ساخت به طرح و مدل مورد نظر شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و برآورد هزینه‌ها، می‌توانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اولین فرصت به شما مشاوره دهند. به طور معمول، اجرت ساخت 16% محاسبه می‌گردد.

چطور از قیمت طلا قبل از سفارش اطلاع پیدا کنیم؟

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و برآورد قیمت اولیه از طریق واتس اپ عکس محصول خود را با اطلاعات کامل ارسال کنید تا همکارانمون در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

مراحل ثبت سفارش و ساخت در لیلیوم گالری

1.
ارسال طرح مورد نظر

مشاوره رایگان در Whatsapp

برای انتخاب پلاک اسم طلا مناسب، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. ما پلاک طلا را بر اساس ذوق و بودجه شما طراحی و تولید می‌کنیم. برای ثبت سفارش، در واتساپ با ما در تماس باشید و ازاگر مدل یا فونت خاصی مدنظرتون هست قبل از طراحی برای ما ارسال کنید.

2.
10 طراحی از مدل شما

طراحی طلای مورد نظر شما

ما می توانیم اسم شما را با چندین روش مختلف به فارسی یا انگلیسی طراحی کنیم و نمونه های آن را برای شما ارسال کنیم. ما از فونت ها و طرح های متنوعی استفاده می کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

3.
بعد از تایید طرح نهایی

برآور هزینه ساخت پلاک اسم طلا

بعد از انتخاب و تایید طرح توسط شما سایز و ابعاد مختلف پلاک اسم طلا به همراه ملحقات مانند زنجیر یا چرم ، سنگ و… برای شما ارسال می‌شود تا قبل از ساخت از همه موارد مانند سایز، قیمت و… اطلاع داشته باشید. و در نهایت کار آماده شده مطابق سلیقه و بودجه مدنظر شما باشد.

4.
بعد از واریز پیش پرداخت

ساخت طرح مورد نظر شما

پلاک اسم طلا با استفاده از دستگاه های برش لیزری طلا ساخته می شود. این دستگاه ها مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و دقت بالایی در برش دارند.

لطفا توجه داشته باشید که پس از تایید نهایی، قابلیت تغییر مدل وجود نخواهد داشت. اگر مایل به داشتن پلاک اسم طلا منحصر به فرد هستید، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

5.
بعد از ساخت پلاک اسم شما

ارسال پلاک اسم طلا

همچنین، شما می‌توانید برای دریافت سفارشات خود به صورت حضوری مراجعه کنید یا ما با هماهنگی قبلی، آن‌ها را برایتان ارسال خواهیم کرد. ارسال با پست برای شما رایگان است و در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیک، هزینه آن بر عهده شما خواهد بود، که این گزینه مختص ساکنین شهر تهران است.

گردنبند طلا زنانه اسم

گردنبند طلا زنانه اسم از محبوب‌ترین انواع گردنبندهای طلا می‌باشد. این گردنبند یک قطعه شخصی و شیک از جواهرات ساخته شده از طلا است که به‌طور معمول اسم فرد یا یک کلمه معنی‌دار را شامل می‌شود. گردنبند‌‌ طلای اسم به برجسته‌شدن فرد در جمع‌ها کمک می‌کند و به‌عنوان علامت منحصربه فرد طراحی شده‌اند. طراحی شخصی و اختصاصی، استفاده از  این گردنبند‌ها را افزایش داده است. یک ضرب المثل وجود دارد که می‌گوید: “تنوع به زندگی رنگ می‌دهد.” این گردنبندها قطعاً با طرح‌های مختلف برای استفاده با انواع زنجیر، زندگی شما را رنگین خواهند کرد.

 انواع مختلفی از گردنبند‌‌های طلای اسم زنان وجود دارد، این گردنبند‌ها به‌صورت قطعاتی با مدل‌های کلاسیک دقیق ویا آثار هنری نوآورانه که مورد استفاده افراد جوان عاشق هستند، ساخته می‌شوند. گردنبند اسم به دلیل انطباق‌پذیری خود می‌تواند با انواع ظاهر، از جدیدترین تا قدیمی‌ترین آن‌ها، ست شود و شما می‌توانید بهترین تنوع را برای تطابق با سلیقه همه داشته باشید. همچنین خرید گردنبند طلا زنانه می‌تواند به‌عنوان گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد، اما به‌شرطی که این سرمایه‌گذاری با آگاهی و دقت انجام شود. طلا به‌طور سنتی به‌عنوان یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود و در طول زمان ارزش خود را حفظ می‌کند. بنابراین، خرید گردنبند طلا زنانه می‌تواند به عنوان یک روش برای حفظ ارزش پول و جلوگیری از تورم باشد.

گردنبند طلا زنانه اسم برای چه استایلی مناسب است؟

گردنبند طلا زنانه پلاک اسم

گردنبند طلا زنانه اسم می‌تواند برای استایل‌های مختلفی همچون استایل رسمی، کلاسیک و روزمره و … مناسب باشد، به‌دلیل تنوع بالا، این گردنبندها با هر نوع لباسی ست می‌شوند. انتخاب یک گردنبند طلا با طرح‌ و طول متناسب با استایل، شخصیت و سلیقه شما، می‌تواند باعث جذابیت‌ ظاهرتان شود. برای استایل رسمی و کلاسیک، گردنبند‌های طلا با طرح‌های ساده و شیک مناسب هستند و برای استایل روزمره  بهتر است از گردنبند‌های طلا با طرح‌های متنوع و جذاب استفاده کرد. این گردنبندها را می توان به تنهایی و به‌صورت ساده پوشید، یا می‌توان آن‌را با گردنبندهای دیگر برحسب مد روز یا سلیقه شخصی لایه بندی کرد.

گردنبند طلا اسم با طول متوسط یا بلند برای استایل‌های رسمی و مجلسی مناسب است و این گردنبندها می‌توانند با لباس‌هایی مانند کت‌شلوار، پیراهن بلند، و لباس‌های شب ست شوند. گردنبند با طول کوتاه یا متوسط، برای استایل‌های کژوال و روزمره مناسب می‌باشد و این گردنبندها را با لباس‌هایی مانند تی‌شرت، شلوار جین، و مانتو می‌توانید هماهنگ کنید. این سایز از گردنبند‌ برای استایل‌های اسپرت نیز مناسب است و می‌توانند با لباس‌هایی مانند هودی، شلوار ورزشی و کتانی ست شوند. طرح‌های قدیمی و کلاسیک گردنبند طلا اسم، با لباس‌هایی مانند لباس‌های چرم، دامن‌های کوتاه، و کفش‌های پاشنه بلند هماهنگ هستند.

 در نهایت، انتخاب گردنبند طلا اسم مناسب برای استایل شما، به سلیقه و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. شما می‌توانید با توجه به نوع استایل خود، طول، طرح، و رنگ گردنبند را انتخاب کنید.

ویژگی های گردنبند طلا زنانه اسم

گردنبند زنانه پلاک طلا اسم

گردنبندهای اسم طلا در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف موجود هستند. اندازه گردنبندهای اسم طلا می‌تواند از کوچک تا بزرگ متغیر باشند. همچنین در طراحی این گردنبند‌ها می‌توان از حروف به زبان‌های متفاوت همچون فارسی و انگلیسی استفاده کرد. این گردنبند‌ها بر طبق نظر و سلیقه افراد ساخته می‌شوند به‌طوری که می‌توان گفت شما سلیقه اختصاصی خود را به صورت یک نماد به عزیزانتان و یا خودتان هدیه می‌دهید.

نحوه خرید گردنبند طلا زنانه اسم

گردنبند زنانه اسم طلا

 خرید یک گردنبند طلا زنانه اسم یک هدیه متفکرانه و ویژه برای یک دوست یا یک یادگاری برای خودتان است. سعی کنید خرید خود را از مراکز معتبر و قابل اعتماد انجام دهید تا از کیفیت کالای خریداری‌شده اطمینان‌خاطر داشته باشید  و اگر قصد انتخاب یک طرح به‌صورت سفارشی دارید از مراکزی که امکان شخصی‌سازی به‌شما را می‌دهند، خرید خود را انجام دهید. شما می توانید گردنبند طلای زنانه اسم را در گالری‌های مختلف، از جمله فروشگاه‌های جواهرات، فروشگاه های بزرگ و گالری‌های آنلاین پیدا کنید. از جمله فروشگاه های آنلاین و اینترنتی موجود برای خرید و یا سفارش شخصی این نوع گردنبند، گالری طلا لیلیوم می‌باشد. در این فروشگاه انواع جواهرات اعم از گردنبند، دستبند و انگشتر و … در طرح‌ها و سبک‌های مختلف اعم از سبک‌های کلاسیک و مدرن ارائه می‌شوند. همچنین در این گالری امکان سفارش گیری برای تولید گردنبند‌های اسم با طرح‌های شخصی به‌صورت اختصاصی وجود دارد.

گردنبند طلا زنانه اسم، برای هدیه دادن به خودتان هم، عالی به‌نظر می‌رسد! نشان خود را در دنیای مد بگذارید و گردنبند شخصی‌سازی شده‌ خود را با افتخار بپوشید. بهترین مزیت این گردنبند‌ها  این است که به‌دلیل فراوانی طرح‌ها و فونت‌ها، آرایه‌ای از رنگ‌های روشن و فراوانی جواهرات چشم‌نواز، ترکیبات بی‌نهایتی وجود دارد تا  این اطمینان حاصل شود، که شما یک قطعه یکتا را به تن می‌کنید، شما می‌توانید از تمام فعالیت‌های روزمره خود لذت ببرید در حالی که نگین اسم خود را به تن دارید.

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی

نیاز به مشاوره دارید ؟

کافی است طرح یا مدلی که می‌خواهید برایتان ساخته شود را در واتساپ (WhatsApp) برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما بهترین مشاوره را به صورت رایگان به شما ارائه دهند.

چرا مشاوره در واتساپ بهتر است تا تماس تلفنی ؟

از طریق تماس تلفنی، امکان مشاهده طرح شما وجود ندارد تا بتوانیم در مورد طراحی، قیمت و مدت زمان ساخت، مشاوره مناسبی ارائه دهیم. به همین دلیل، بهتر است ابتدا تمامی طرح‌ها و اطلاعات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی و در نظر گرفتن شرایط شما، مشاوره‌ای دقیق به شما بدهیم.