قیمت روز طلا:
۳,۲۷۵,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۲۷۵,۰۰۰

پلاک اسم طلا مردانه

  • پلاک اسم طلا هایی که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتریان می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (10 طرح ارسال میشود)
  • برای استعلام قیمت روز و ارتباط راحت‌تر در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم.
ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد.
برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

مزیت سفارش پلاک اسم طلا از گالری طلا لیلیوم

پلاک اسم طلا یکی از معدود انواع جواهرات است که هم برای مردان و هم برای زنان به یک اندازه محبوب و جذاب است؛ بنابراین چنانچه به دنبال یک کادوی مناسب برای نزدیکان خود هستید تا در مناسبت‌هایی مثل جشن تولد، روز پدر، روز مرد و غیره هدیه دهید، خرید پلاک اسم مردانه گزینه‌ای مطمئن و ثابت شده است.

سفارش ساخت و خرید پلاک اسم طلا مردانه یکی دیگر از خدمات قابل ارائه با بالاترین کیفیت در لیلیوم است. در کالکشن لیلیوم گالری مدل‌های جذاب با بروزترین طراحی طلا و جواهر را می توانید مشاهده کنید، کافی است به گالری لیلیوم مراجعه کنید و مدل مورد نظر خود را سفارش دهید.

با سفارش پلاک اسم طلا برای آقایان می‌توانید احساسات خود را به زیباترین شکل ممکن به آن‌ها انتقال دهید. لیلیوم گالری با برخورداری از بهترین تیم طراحی و با قابلیت سفارشی‌سازی اکسسوری‌های امکان ثبت سفارش برای ساخت پلاک اسم طلا مردانه را ارائه نموده است. همانطور که پلاک اسم زنانه طی چند سال اخیر برای مناسبت‌های مختلف جذاب و دلربا بوده، این محصول نیز می‌تواند یک هدیه برتر و ماندگار برای آقایان نیز باشد.

مدل پلاک اسم طلا مردانه

پلاک اسم طلا مردانه

برای نشان دادن علاقه و ارزش قائل شدن برای یک فرد، راه های زیادی وجود دارد و یکی از بهترین راه ها در این زمینه خرید مدل پلاک اسم طلا مردانه است. مدل پلاک اسم طلا علاوه بر ارزش مادی نسبتا بالایی که دارد، از ارزش معنوی زیادی نیز برخوردار است. به خصوص اگر طراحی مدل پلاک اسم طلا مردانه به شکل سفارشی و اختصاصی انجام شده باشد.

پلاک اسم طلا مردانه مناسب چه افرادی است؟

قیمت پلاک اسم طلا مردانه

پلاک اسم طلا مردانه یکی از اکسسوری‌های گالری لیلیوم است که می‌توانید برای شوهر، نامزد، پدر یا یکی از دوستانتان بخرید و موجب خوشحالی آن‌ها شوید.
انتخاب و خرید پلاک اسم طلا با توجه به استایل و شخصیت مرد، در وهله اول بسیار مهم است. برای فردی که استایلش مینیمالیستی است، می‌توانید گردنبندی ساده‌تر و در عین حال شیک‌تری را انتخاب کنید. برای افرادی که استایلی جذاب دارند، پلاکی بزرگ‌تر و درخشان‌تر را انتخاب کنید. پلاک اسم طلا مردانه؛  ممکن است شامل الگو‌های مختلفی مانند نماد‌ها، نشان‌ها یا چهره‌های اساطیری باشد.  فیگور‌هایی مانند شیر، عقاب یا صلیب از جمله مدل‌هایی هستند که اغلب ترجیح داده می‌شوند.  گردنبند‌های طلای زنجیری سبک مینیمالیستی و شیک‌تری دارند.  آن‌ها معمولاً به صورت زنجیر‌های بافته یا جعبه‌ای طراحی می‌شوند.  این گردنبند‌ها دارای یک نمای تاریخی و طراحی چشم نواز هستند. بنابراین، بسته به میزان بودجه، استایل و سلیقه فرد، می‌توانید زنجیر طلا برای پلاک را در مدل‌های کوتاه یا بلند سفارش دهید. در این مجموعه طیف گسترده‌ای از محصولات وجود دارد که می‌توانید برحسب سلیقه شخصی خرید و سفارش دهید.

سفارش ساخت پلاک اسمی طلا برای مردان

کاتالوگ پلاک اسم طلا مردانه

خرید پلاک طلا برای آقایان می‌تواند روشی خاص برای ارائه یک هدیه ارزشمند و خاص باشد. در حالی که این محصولات نشان دهنده ظرافت و ماندگاری هستند، می‌توانند استایل مردانه را نیز تکمیل می‌کنند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن ویژگی‌های فردی شخص مورد نظر با کارشناسان ما صحبت کنید تا بهترین خرید اینترنتی طلا را تجربه کنید.
در گالری لیلیوم به راحتی می‌توانید بدون خارج شدن از منزل یک مدل مناسب برای شخصی که درنظر دارید انتخاب کنید و به عنوان هدیه به او تقدیم کنید. شما از طریق سایت محصول مورد نظر خود را از میان طیف وسیعی از محصولات، مدل متناسب با مناسبت‌های روزانه یا خاص را انتخاب می‌کنید. پس از انتخاب طرح سفارش خود را مطابق با بودجه خود ثبت کنید.
به طور کلی پلاک اسم طلا مردانه برای همه استایل‌ها مناسب است و شما تنها باید اندازه و فونت مورد نظر را طبق سلیقه شخصی خود معین کنید.

خرید پلاک اسم طلا مردانه

اکسسوری‌های طلا نقش مکملی در استایل افراد دارند و اغلب جزء محصولاتی هستند که در مردان و زنان بیشتر ترجیح داده می‌شوند.  امروزه با افزایش آگاهی نسبت به ارزش طلا و افزایش روزافزون قیمت طلا، خرید این فلز گرانب‌ها که هم نشان دهنده ظرأفت و زیبایی است هم جنبه اقتصادی دارد، بیشتر مورد توجه قرارگرفته است.

گردنبند‌های مردانه به ویژه پلاک‌های اسم طلا که اخیراً مورد توجه قرار گرفته‌اند، به لطف پردازش آسان فلز طلا، در مدل‌های مختلف و با فونت‌های زیبای فارسی و انگلیسی عرضه می‌شوند.

انواع آویز مردانه که با طرح‌های خود مورد توجه اکثر مشتریان قرار می‌گیرد، در ترکیب با زنجیر ظاهری عالی دارند.  شما می‌توانید با بررسی نکات سلیقه‌ای، محصول مورد نظر خود را در قالب‌هایی با طرح شمشیر، مدال یا تک اسم با فونت نستعلیق، انتخاب و سفارش دهید.  هنگام انتخاب، توجه به بودجه و سبک شخص بسیار مؤثر است.  شما می‌توانید با توجه به سلیقه فرد موردنظر یا سلیقه شخصی خود از بین پلاک‌های بسیار متنوع، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

طراحی مدل پلاک اسم طلا مردانه

پلاک طلا اسم مردانه

برای ساخت پلاک اسم طلا مردانه سفارشی، اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب طرح است. شما برای انتخاب طرح گزینه های متنوعی پیش رو دارید.

ممکن است پیش بیاید که در طول جست و جوی خود برای پیدا کردن بهترین مدل پلاک اسم طلا مردانه، طرح هایی را دیده باشید که آن ها را پسندید اما شرایط خرید آن را نداشته اید؛ مثلا ممکن است یک طرح برای اسمی مشابه با اسم مورد نظر خود ببینید و بخواهید اسم شما نیز با همین طرح طراحی شود.

یا حتی ممکن است یک پلاک که دقیقا اسم مورد نظر شما روی آن حک شده را پیدا کنید اما قیمت آن و یا نوع ساخت آن به شکلی باشد که نخواهید آن را بخرید.

در این شرایط شما می توانید عکس پلاک مورد نظر را بگیرید و یا خودتان روی کاغذ طرح اولیه آن را رسم کنید و تصویر آن را برای کارشناسان طراحی طلا و جواهر در گالری لیلیوم بفرستید.

اگر هم هیچ ایده مشخصی از طرح اولیه برای ساخت پلاک اسم مردانه ندارید، می توانید صرفا فقط سلایق خود را بیان کنید تا طراحان مطابق با آن کار طراحی را شروع کنند؛ مثلا شما می توانید موارد زیر را برای طراحی پلاک طبق سلیقه شخصی خودتان مشخص کنید:

  • زبان حروف پلاک اسم (فارسی یا لاتین)
  • ابعاد پلاک
  • جنس پلاک (طلا یا نقره)
  • وزن پلاک
  • طراحی پلاک برای آویز گردنبند یا دستبند

هر مورد دیگری نیز که در نظر داشتید را می توانید به این لیست اضافه کنید تا مطمئن شوید که اثر نهایی دقیقا همان چیزی است که در ذهن خود تصور کرده بودید.

قیمت پلاک اسم طلا مردانه

مدل پلاک طلا اسم مردانه

قیمت پلاک اسم طلا مردانه براساس نوع طرحی که انتخاب کرده‌اید و میزان وزن محصول مشخص می‌شود. درواقع در لیلیوم گالری این امکان وجود دارد که افراد با در نظر داشتن هر بودجه‌ای می‌توانند هدیه مناسب خود را سفارش دهند.
چنانچه طرحی مدنظر ندارید می‌توانید وارد گالری لیلیوم شوید و مدل‌های طراحی و عرضه شده را نیز مشاهده و انتخاب کنید.

زمانی که سفارش شما ثبت می‌شود عملیات طراحی انجام شده و پس از تأیید شما با میزان وزنی که شما اعلام کرده‌اید فرآیند ساخت انجام می‌شود و قیمت نهایی به مشتری گفته می‌شود.

برای طراحی پلاک اسم طلا یا نقره، موارد مانند زبان طراحی و ابعاد آن بر هزینه طراحی اثر می گذارند؛ مثلا اگر بخواهید چند اسم را با هم ترکیب کنید و یا یک جمله کوتاه را به شکل پلاک در بیاورید، باید هزینه نسبتا بیشتری را برای طراحی بپردازید.

هنگام ساخت پلاک نیز این که ضخامت مورد نظر شما برای پلاک چقدر باشد و وزن طلا یا نقره مورد استفاده در آن نیز باعث افزایش یا کاهش قیمت نهایی می شوند. البته در تمام این مراحل، کارشناسان حرفه ای و با تجربه گالری لیلیوم به شما کمک می کنند تا بهترین گزینه های ممکن را انتخاب کنید تا در عین حال که هزینه ساخت پلاک را کنترل می کنید، کیفیت آن را نیز حفظ نمایید.

سبد خرید
تخفیف مخصوص عید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من
0 علاقه مندی