قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

دستبند چرم و طلا مردانه اسم

  • پلاک اسم طلا هایی که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتریان می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (10 طرح ارسال میشود)

چرا گالری طلا لیلیوم؟

لیلیوم گالری، با استفاده از دانش فنی برجسته و تجربه‌ای غنی در صنعت طلا و جواهرات، مفتخر است که پلاک‌های اسم طلا را با کیفیتی استثنایی و طراحی‌هایی خلاقانه به شما عرضه کند. ما در هر قدم از فرآیند، از انتخاب متریال گرفته تا طراحی نهایی، در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر مدلی که از ما دریافت می‌کنید، نه تنها یک طلا، بلکه یک اثر هنری منحصر به فرد است که بر دل و ذهن شما اثر می‌گذارد

مشاوره رایگان
امکان سفارش سازی
فاکتور رسمی طلا
ارسال رایگان
امکان تحویل در گالری
دارای نماد اعتماد

پرسش های پرتکرار

ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

امکان ثبت سفارش پلاک اسم طلا با طرح خودمون هست؟
بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.
اندازه متعارف پلاک اسم چه مقدار است؟
استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد. برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 
از هر اسم چند مدل طراحی انجام میشود؟

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

نحوه پرداخت به چه شکل هست؟

برای ثبت سفارش پلاک اسم طلا ۳۰٪ مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت می‌شود و مابقی بعد از ساخت وزن دقیق گرفته می‌شود و به قیمت روز فاکتور صادر می‌گردد.

 

اجرت ساخت چه مقدار است؟

هزینه ساخت به طرح و مدل مورد نظر شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و برآورد هزینه‌ها، می‌توانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اولین فرصت به شما مشاوره دهند. به طور معمول، اجرت ساخت 16% محاسبه می‌گردد.

چطور از قیمت طلا قبل از سفارش اطلاع پیدا کنیم؟

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و برآورد قیمت اولیه از طریق واتس اپ عکس محصول خود را با اطلاعات کامل ارسال کنید تا همکارانمون در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

مراحل ثبت سفارش و ساخت در لیلیوم گالری

1.
ارسال طرح مورد نظر

مشاوره رایگان در Whatsapp

برای انتخاب پلاک اسم طلا مناسب، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. ما پلاک طلا را بر اساس ذوق و بودجه شما طراحی و تولید می‌کنیم. برای ثبت سفارش، در واتساپ با ما در تماس باشید و ازاگر مدل یا فونت خاصی مدنظرتون هست قبل از طراحی برای ما ارسال کنید.

2.
10 طراحی از مدل شما

طراحی طلای مورد نظر شما

ما می توانیم اسم شما را با چندین روش مختلف به فارسی یا انگلیسی طراحی کنیم و نمونه های آن را برای شما ارسال کنیم. ما از فونت ها و طرح های متنوعی استفاده می کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

3.
بعد از تایید طرح نهایی

برآور هزینه ساخت پلاک اسم طلا

بعد از انتخاب و تایید طرح توسط شما سایز و ابعاد مختلف پلاک اسم طلا به همراه ملحقات مانند زنجیر یا چرم ، سنگ و… برای شما ارسال می‌شود تا قبل از ساخت از همه موارد مانند سایز، قیمت و… اطلاع داشته باشید. و در نهایت کار آماده شده مطابق سلیقه و بودجه مدنظر شما باشد.

4.
بعد از واریز پیش پرداخت

ساخت طرح مورد نظر شما

پلاک اسم طلا با استفاده از دستگاه های برش لیزری طلا ساخته می شود. این دستگاه ها مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و دقت بالایی در برش دارند.

لطفا توجه داشته باشید که پس از تایید نهایی، قابلیت تغییر مدل وجود نخواهد داشت. اگر مایل به داشتن پلاک اسم طلا منحصر به فرد هستید، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

5.
بعد از ساخت پلاک اسم شما

ارسال پلاک اسم طلا

همچنین، شما می‌توانید برای دریافت سفارشات خود به صورت حضوری مراجعه کنید یا ما با هماهنگی قبلی، آن‌ها را برایتان ارسال خواهیم کرد. ارسال با پست برای شما رایگان است و در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیک، هزینه آن بر عهده شما خواهد بود، که این گزینه مختص ساکنین شهر تهران است.

دستبند چرم مردانه با اسم طلا، یک ترکیب هنری و زیبا است که تاریخچه‌ای عمیق و فرهنگی دارد. این اکسسوری شیک و اسطوره‌ای، نمادی از ذوق و سلیقه مردانی است که به دنبال استفاده از جواهراتی منحصر به فرد می‌باشند.

دستبند چرم مردانه با اسم طلا از چرم طبیعی با کیفیت بالا ساخته شده است. این دستبند نه تنها دارای زیبایی خارق‌العاده‌ای است بلکه از دوام و مقاومت فوق‌العادهای نیز برخوردار است. طراحی آن با جزئیات دقیق و حساس، به نظر هر دیدگاهی جلب توجه میکند و هر اسمی که بر روی آن حک شود، این قطعه را به یک اثر هنری شخصی و اختصاصی تبدیل می‌کند.

همچنین، دستبند چرم با اسم طلا مردانه، نه تنها به عنوان یک کالای زینتی، بلکه به عنوان یک نماد از شخصیت و سلیقه مردان مدرن شناخته می‌شود. این اکسسوری، میانبری است برای بیان هویت فردی و ابراز سلیقه در دنیای مد و مدرن امروزی.

موارد استفاده دستبند چرم و طلا مردانه اسم

ست دستبند چرم و طلا مردانه اسم

دستبند چرم مردانه  با اسم طلا، یک جواهرات منحصر به فرد و شیک است که به دلیل طراحی زیبا و مواد با کیفیت، در موارد مختلف استفاده میشود. در زیر، تعدادی از موارد استفاده از دستبند چرم و طلا آورده شده است:

جلب توجه و ظاهر شیک

دستبند چرم مردانه  با اسم طلا به دلیل ظاهری شیک و خاص، می‌تواند به عنوان یک اکسسوری و تنوع در میان سایر جواهرات و لوازم زیبایی مورد استفاده آقایان قرار گیرد.

دستبند چرم و طلا مردانه اسم به عنوان هدیه

دستبند چرم مردانه با اسم طلا

دستبند چرم با اسم طلا مردانه به دلیل طراحی منحصر به فرد و قابلیت حک اسم، یک هدیه خاص و شخصی برای عزیزان می‌باشد. دستبند چرم مردانه  با اسم طلا می ‌تواند در مناسبت ‌های خاصی نظیر تولد، عروسی یا جشن‌های مختلف هدیه داده شود. معمولا دستبند چرم با اسم طلا مردانه، بیشتر توسط مردم با استقبال مواجه میشود. دلیل نیز این است که این سبک هدیه بسیار خاص بوده و به سبب قیمت کم تری که نسبت به دستبند کاملا طلا دارد، بیشتر در جشنها و مناسبتها به عنوان کادو یا هدیه داده میشود.

علایق شخصی و هویت فردی در انتخاب دستبند چرم با اسم طلا مردانه

دستبند چرم و طلا مردانه اسم

حک اسم یا نقوش خاص بر روی دستبند، این امکان را فراهم می‌کند که فرد بتواند علاقه ها، اهداف یا جملات مورد علاقه‌اش را بر روی دستبند خود حک کند و از آن به عنوان یک نماد از هویت فردی استفاده کند. معمولا پس از تولد فرزند جدید در خانواده، هدایای زیادی مانند پلاک طلا یا دستبند طلا با اسم به منظور شادباش ورود فرد جدید به خانواده به کودک داده میشود. دستبند مردانه طلا یکی از این قبیل هدایا است.

استفاده در مراسم خاص

دستبند چرم مردانه با اسم طلا می‌تواند در مراسم‌ خاص نظیر مراسم عروسی، نامزدی یا جشنواره‌های مهم استفاده شود و به افراد احساس ویژه بودن را القا کند. دستبند چرم و طلا مردانه اسم یکی از جذاب ترین نوع هدیه است و باعث میشود افراد یادگاری شما را در کنار خود داشته باشند.

استایل مد مردانه با دستبند چرم با اسم طلا مردانه

دستبند چرم با اسم طلا مردانه

این دستبند باعث افزایش جذابیت استایل مردانه میشود و به آن ها امکان میکند که شیک و باشکوه دیده شوند. دستبند چرم و طلا مردانه اسم به سبب حالت جنرالی که دارند برای تمامی تیپها و سلیقهها کاربرد دارند. مثلا افرادی با تیپ رسمی در کنار افرادی با تیپ اسپرت میتوانند با هم از این اکسسوری استفاده کرده و شکوه خود را افزایش دهند.

به طور کلی، دستبند چرم مردانه  با اسم طلا یک جواهر چندکاره است که در موارد مختلف می‌تواند نقش مهمی ایفا کند و به افراد امکان ابراز سلیقه و هویت شخصی خود را بدهد.

جمع بندی

دستبند چرم مردانه با اسم طلا به سبب سازگاری با استایلها و سلیقههای مختلف، یکی از بهترین نوعهای اکسسوری برای خرید یا هدیه دادن است.

معمولا افراد سعی میکنند هدایایی به عزیزان خود بدهند که باعث شود در یاد آن فرد باقی بمانند. یکی از بهترین انواع این هدایا میتواند دستبند چرم مردانه با اسم طلا باشد. این دستبند از یک زمینه چرمی با کیفیت تولید شده که هم پلاک طلا بر روی آن نسب میشود و هم به دور مچ دست میپیچد.

این چرم از انواع چرم درجه یک و دباغی شده بوده و در کنار استحکام بالا، نرمی و لطافت قابل قبولی دارد.

پلاک نیز به صورت ورقهای نازک ولی با دوام از طلا ساخته شده و اسم مورد نظر بر روی آن حک میشود و یا با قرار دادن طلا در قالب، کل پلاک را به صورت اسم در میآورند و بر روی دسته چرمی قرار میدهند.

دستبند چرم و طلا مردانه اسم یکی از مدرنترین و زیبا ترین هدایایی است که میتوان به یک فرد عزیز هدیه داد.

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی

نیاز به مشاوره دارید ؟

کافی است طرح یا مدلی که می‌خواهید برایتان ساخته شود را در واتساپ (WhatsApp) برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما بهترین مشاوره را به صورت رایگان به شما ارائه دهند.

چرا مشاوره در واتساپ بهتر است تا تماس تلفنی ؟

از طریق تماس تلفنی، امکان مشاهده طرح شما وجود ندارد تا بتوانیم در مورد طراحی، قیمت و مدت زمان ساخت، مشاوره مناسبی ارائه دهیم. به همین دلیل، بهتر است ابتدا تمامی طرح‌ها و اطلاعات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی و در نظر گرفتن شرایط شما، مشاوره‌ای دقیق به شما بدهیم.