قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

پلاک اسم طلا انگلیسی

  • پلاک اسم طلا هایی که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتریان می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (10 طرح ارسال میشود)

چرا گالری طلا لیلیوم؟

لیلیوم گالری، با استفاده از دانش فنی برجسته و تجربه‌ای غنی در صنعت طلا و جواهرات، مفتخر است که پلاک‌های اسم طلا را با کیفیتی استثنایی و طراحی‌هایی خلاقانه به شما عرضه کند. ما در هر قدم از فرآیند، از انتخاب متریال گرفته تا طراحی نهایی، در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر مدلی که از ما دریافت می‌کنید، نه تنها یک طلا، بلکه یک اثر هنری منحصر به فرد است که بر دل و ذهن شما اثر می‌گذارد

مشاوره رایگان
امکان سفارش سازی
فاکتور رسمی طلا
ارسال رایگان
امکان تحویل در گالری
دارای نماد اعتماد

پرسش های پرتکرار

ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

امکان ثبت سفارش پلاک اسم طلا با طرح خودمون هست؟
بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.
اندازه متعارف پلاک اسم چه مقدار است؟
استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد. برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 
از هر اسم چند مدل طراحی انجام میشود؟

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

نحوه پرداخت به چه شکل هست؟

برای ثبت سفارش پلاک اسم طلا ۳۰٪ مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت می‌شود و مابقی بعد از ساخت وزن دقیق گرفته می‌شود و به قیمت روز فاکتور صادر می‌گردد.

 

اجرت ساخت چه مقدار است؟

هزینه ساخت به طرح و مدل مورد نظر شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و برآورد هزینه‌ها، می‌توانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اولین فرصت به شما مشاوره دهند. به طور معمول، اجرت ساخت 16% محاسبه می‌گردد.

چطور از قیمت طلا قبل از سفارش اطلاع پیدا کنیم؟

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و برآورد قیمت اولیه از طریق واتس اپ عکس محصول خود را با اطلاعات کامل ارسال کنید تا همکارانمون در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

مراحل ثبت سفارش و ساخت در لیلیوم گالری

1.
ارسال طرح مورد نظر

مشاوره رایگان در Whatsapp

برای انتخاب پلاک اسم طلا مناسب، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. ما پلاک طلا را بر اساس ذوق و بودجه شما طراحی و تولید می‌کنیم. برای ثبت سفارش، در واتساپ با ما در تماس باشید و ازاگر مدل یا فونت خاصی مدنظرتون هست قبل از طراحی برای ما ارسال کنید.

2.
10 طراحی از مدل شما

طراحی طلای مورد نظر شما

ما می توانیم اسم شما را با چندین روش مختلف به فارسی یا انگلیسی طراحی کنیم و نمونه های آن را برای شما ارسال کنیم. ما از فونت ها و طرح های متنوعی استفاده می کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

3.
بعد از تایید طرح نهایی

برآور هزینه ساخت پلاک اسم طلا

بعد از انتخاب و تایید طرح توسط شما سایز و ابعاد مختلف پلاک اسم طلا به همراه ملحقات مانند زنجیر یا چرم ، سنگ و… برای شما ارسال می‌شود تا قبل از ساخت از همه موارد مانند سایز، قیمت و… اطلاع داشته باشید. و در نهایت کار آماده شده مطابق سلیقه و بودجه مدنظر شما باشد.

4.
بعد از واریز پیش پرداخت

ساخت طرح مورد نظر شما

پلاک اسم طلا با استفاده از دستگاه های برش لیزری طلا ساخته می شود. این دستگاه ها مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و دقت بالایی در برش دارند.

لطفا توجه داشته باشید که پس از تایید نهایی، قابلیت تغییر مدل وجود نخواهد داشت. اگر مایل به داشتن پلاک اسم طلا منحصر به فرد هستید، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

5.
بعد از ساخت پلاک اسم شما

ارسال پلاک اسم طلا

همچنین، شما می‌توانید برای دریافت سفارشات خود به صورت حضوری مراجعه کنید یا ما با هماهنگی قبلی، آن‌ها را برایتان ارسال خواهیم کرد. ارسال با پست برای شما رایگان است و در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیک، هزینه آن بر عهده شما خواهد بود، که این گزینه مختص ساکنین شهر تهران است.

اگر به دنبال ظاهر خاص هستید، مدل پلاک اسم طلا انگلیسی یک گزینه‌ عالی برای شما است. طلا با رنگ زیبای خود روی پوست به خوبی جلوه می‌کند و استایل شما را جذاب خواهد کرد. مدل پلاک طلا اسم انگلیسی نشان دهنده شخصیت منحصربه‌فرد شما خواهد بود و می‌تواند مد و سبک یونیک خودتان را به افراد نمایش دهید. همچنین گفتنی است که قیمت پلاک اسم طلا نیز کاملا مناسب بوده و یک خرید و سرمایه‌گذاری عالی برای شما خواهد بود.

پلاک اسم طلا انگلیسی یک اکسسوری مناسب برای تکمیل استایل خاص شماست. در حالت کلی طلا بر روی پوست جلوه بسیار زیبایی ایجاد می‌کند. با این حال پلاک اسم طلا علاوه بر جلوه ظاهری زیبا نشان از شخصیت منحصر به فرد شما نیز دارد. شما با انتخاب و استفاده از یک پلاک اسم لاتین طلا در استایل خود، سبک و طرز تفکر خاص و یونیک خود را به نمایش می‌گذارید.

همچنین در مورد خرید پلاک اسم طلا انگلیسی مزیت دیگری که بسیار قابل توجه است، قیمت مناسب این نوع طراحی است. پلاک‌های نوع اسم به خصوص اسامی انگلیسی غالبا در کنار زیبایی و جذابیت ظاهری بالا، وزن کمتری نسبت به اغلب سایر طراحی‌ها دارند. از این رو هم می‌توانید آنها را برای خود خریداری کرده و در ایجاد استایل خاص‌تان استفاده کنید و هم می‌توانید به عنوان یک هدیه ارزنده و با قیمت مناسب به این نوع طراحی طلا بیندیشید.

پلاک اسم طلا انگلیسی، مناسب استایل‌های ساده و شیک

استایل پلاک اسم طلا انگلیسی

 اغلب افراد خوش سلیقه و شیک پوش از استایل‌های شلوغ و استفاده از چندین اکسسوری و رنگ در ظاهر خود بیزارند. از دیدگاه افراد صاحب نظر در زمینه مد و زیبایی، شیک بودن، در سادگی اتفاق می‌افتد. به سبب رواج این تفکر در حال حاضر طرفداران سبک مینیمال افزایش قابل توجهی یافته‌اند. در این سبک استفاده از چندین مدل از زیورآلات به طور همزمان توصیه نمی‌شود. چرا که در این حالت، طراحی و معنی استفاده از هیچ یک از زیورآلات شما برجسته و مشخص نمی‌گردد. بنابراین برای جلوه یک اکسسوری همچون پلاک اسم طلای انگلیسی بایستی از آن به تنهایی استفاده کنید.

با این حال افرادی نیز وجود دارند که استفاده از چندین اکسسوری در استایل را جذاب‌تر می‌دانند. چندین انگشتر در انگشتان، چند مدل و زنجیر در طول‌ها و با پلاک‌های مختلف و … انتخاب این افراد است. در سال‌های اخیر سلبریتی و مدل‌های خارجی نیز استفاده از اکسسوری‌های شلوغ را تبلیغ کرده‌اند. در این مورد توصیه می‌کنیم اگر در کنار زنجیر دارای پلاک طلای اسم‌تان از زنجیرهای دیگر نیز استفاده می‌کنید، سعی کنید آنچه بیشتر جلوه را بر گردن شما دارد، پلاک طلای اسمتان باشد. بیشتر افراد در این مورد استفاده از زنجیرهای کوتاه و بلند بدون پلاک را در کنار زنجیر دارای پلاک اسم طلای انگلیسی ترجیح می‌دهند.

چگونه از مدل پلاک اسم طلا انگلیسی استفاده کنیم؟

مدل پلاک طلای اسم انگلیسی

اگر قصد استفاده از مدل پلا‌ک اسم طلا انگلیسی در استایل خود را دارید احتمالا به دنبال مدل پلاک طلا جدید هستید؛ اما در کنار مدل‌های جدید نکات دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید با رعایت آنها استایل خود را زیباتر کنید. ما در اینجا به برخی از این نکات اشاره کرده‌ایم:

  • ساده و شیک باشید: در کنار شلوغی، امروزه سبک مینیمال بسیار محبوب است و قطعا ظاهر زیبایی به شما خواهد بخشید. اگر چندین زیورآلات را به طور همزمان بپوشید، هیچ یک از آنها نمی‌توانند برجسته شوند و به خوبی جلوه کنند.
  • بنابراین برای جلوه کردن ظاهر خود، دو یا سه قطعه را که واقعاً دوست دارید انتخاب کنید و بقیه موارد را حذف کنید. اگر بیش از یک پلاک طلا می‌پوشید، ممکن است بخواهید از لباس‌های طرح‌دار یا روسری شلوغ خودداری کنید. این اقلام یک پس زمینه شلوغ ایجاد می‌کنند و تمرکز اصلی را از روی جواهرات طلای شما برمی‌دارند.
  • رنگ‌های جدید طلا را امتحان کنید: وقتی مردم درباره پلاک طلا صحبت می‌کنند، اولین چیزی که به ذهنشان میرسد طلای زرد است. با این حال، صنعتگران قرن‌ها است که رنگ‌های دیگری از طلا را ایجاد کرده‌اند. شما می‌توانید پلاک طلا را به شکل‌های طلای سفید، رزگلد و حتی طلای سبز بیابید‌. برخی از سبک ها حتی چندین رنگ را در کنار هم به کار می‌برند که بسیار شیک است. انتخاب رنگ پلاک طلای متفاوت راهی عالی برای جلوگیری از قابل پیش‌بینی بودن ظاهر شماست. رزگلد یک انتخاب محبوب است زیرا گرما و جلوه طلای زرد را دارد اما سبکی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد.
  • چند نوع زیورآلات بپوشید: افراد مسن‌تر ممکن است مخالف این موضوع باشند اما استفاده از چند نوع زیورآلات نیز راه خوبی برای یونیک کردن استایل است. شما می‌توانید با ست کردن پلاک طلای خود با نقره و پلاتین، همه چیز را به گونه‌ای منحصربه‌فرد دربیاورید. با این حال بهتر است که هنگام ایجاد این ظاهر احتیاط کنید. اگر بیش از یک رنگ زیورآلات استفاده می‌کنید استایل خود را منسجم‌تر نگه دارید.
  • آنچه را که دوست دارید بپوشید: مهم‌ترین راهنمایی در مورد هر نوع جواهرات این است که چیزی را که دوست دارید بپوشید. مد و سبک‌ها می‌آیند و می‌روند بنابراین بهتر است سبک خاص خود را حفظ کنید و به هر چه علاقه‌مند هستید همان را بپوشید. پلاک‌های طلا دارای طرح‌های گوناگونی هستند و قطعا می‌توانید آنچه را که به دنبالش هستید در لیلیوم گالری پیدا کرده و یا مدل دلخواه خود را بسازید.

پلاک اسم لاتین طلا، هدیه‌ای خاص و عاشقانه برای تبریک روز عشق

پلاک اسم لاتین طلا

پلاک اسم طلا انگلیسی اکسسوری همیشه همراه شماست. از این رو بیشتر افراد آن را به عنوان هدیه‌ای خاص برای عزیزان خود در نظر می‌گیرند. روز عشق روزی است که افراد علاقه به خرید و پیشکشی خاص‌ترین هدایا برای معشوق خود دارند. انتخاب و خرید پلاک طلای اسم انگلیسی یکی از بهترین گزینه‌ها در این مورد است. مدل پلاک طلای اسم انگلیسی می‌تواند مطابق با نام خود فردی که هدیه به او تعلق خواهد گرفت یا نام شما به عنوان هدیه دهنده باشد. بسیاری از افراد با هدیه دادن اسم لاتین طلای خود به معشوق‌شان به نوعی علاقه شدید خود را به او نشان می‌دهند. این اقدام از طرف مردان نوعی جلوه قدرت و مالکیت نیز دارد و خانم‌ها را بیشتر به آنها علاقمند می‌سازد.

انواع طراحی‌های پلاک اسم طلا انگلیسی

طراحی پلاک اسم طلا انگلیسی

در متداول‌ترین مدل پلاک طلای اسم انگلیسی تنها از حروف برای نگارش اسم استفاده می‌شود. با این حال مدل‌های متنوع زیادی در این زمینه وجود دارد. در برخی از آنها حروف اسم در داخل یک قلب طلا به صورت توخالی جلوه می‌کنند. در حالی که در برخی دیگر حروف به صورت توپر در داخل یک قلب یا هر قالب دیگری قرار می‌گیرند. استفاده از لوگوی خاص نیز می‌تواند در کنار حروف انگلیسی جهت ارائه طرح یک پلاک طلای اسم لاتین مطرح باشد. آنچه در این مورد مهم است، تنوع بالای طرح‌ها و تامین رضایت سلایق مختلف است.

پلاک طلای اسم لاتین، هدیه‌ای برای دختر خانم‌های جوان

مدل پلاک طلای اسم انگلیسی دخترانه

هر چند که پلاک اسم طلا انگلیسی را می‌توان برای هر بانو و در هر سنی خریداری کرد اما این هدیه برای دختر خانم‌های جوان مناسب‌تر است. استایل دخترانه یک دختر خانم ظریف و شیک پوش با یک پلاک طلای اسم انگلیسی تکمیل می‌شود. علاقمندان به طلاهای ظریف استقبال بالایی از این سبک طراحی می‌کنند. جشن تولد، روز دختر، روز عشق، سالگرد آشنایی، روز زن و … از جمله مناسبت‌هایی هستند که می‌توانید جهت تبریک به خانم‌های جوان اقدام به خرید پلاک اسم لاتین طلا کنید.

سخن پایانی

پلاک طلا یک عنصر کلاسیک است که نه تنها از مد نمی‌افتد بلکه تعداد طرفداران آن هر روزه بیشتر نیز می‌شود. طرح‌های جدیدی که برای ساخت پلاک طلا اسم انگلیسی ایجاد می‌شوند بسیار متنوع و مطابق با جدیدترین مدهای دنیا است و از این رو استفاده از این زیورآلات بسیار جذاب است.

اگر شما نیز به استفاده از پلاک اسم طلا انگلیسی علاقه‌مند هستید می‌توانید از گالری لیلیوم دیدن کنید و گزینه دلخواه خود را با قیمتی مناسب و طرحی منحصربه‌فرد خریداری کنید. همچنین درصورت تمایل می‌توانید طرح مورد نظر خود را برای ساخت به لیلیوم گالری سفارش دهید. با استفاده از یک پلاک طلا و یک مدل خاص، استایل متفاوت خود را خلق کنید و از نحوه پوشش خود لذت ببرید.

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی

نیاز به مشاوره دارید ؟

کافی است طرح یا مدلی که می‌خواهید برایتان ساخته شود را در واتساپ (WhatsApp) برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما بهترین مشاوره را به صورت رایگان به شما ارائه دهند.

چرا مشاوره در واتساپ بهتر است تا تماس تلفنی ؟

از طریق تماس تلفنی، امکان مشاهده طرح شما وجود ندارد تا بتوانیم در مورد طراحی، قیمت و مدت زمان ساخت، مشاوره مناسبی ارائه دهیم. به همین دلیل، بهتر است ابتدا تمامی طرح‌ها و اطلاعات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی و در نظر گرفتن شرایط شما، مشاوره‌ای دقیق به شما بدهیم.