قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

مدل پلاک اسم طلا جدید

  • پلاک اسم طلا هایی که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتریان می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (10 طرح ارسال میشود)

چرا گالری طلا لیلیوم؟

لیلیوم گالری، با استفاده از دانش فنی برجسته و تجربه‌ای غنی در صنعت طلا و جواهرات، مفتخر است که پلاک‌های اسم طلا را با کیفیتی استثنایی و طراحی‌هایی خلاقانه به شما عرضه کند. ما در هر قدم از فرآیند، از انتخاب متریال گرفته تا طراحی نهایی، در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر مدلی که از ما دریافت می‌کنید، نه تنها یک طلا، بلکه یک اثر هنری منحصر به فرد است که بر دل و ذهن شما اثر می‌گذارد

مشاوره رایگان
امکان سفارش سازی
فاکتور رسمی طلا
ارسال رایگان
امکان تحویل در گالری
دارای نماد اعتماد

پرسش های پرتکرار

ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

امکان ثبت سفارش پلاک اسم طلا با طرح خودمون هست؟
بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.
اندازه متعارف پلاک اسم چه مقدار است؟
استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد. برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 
از هر اسم چند مدل طراحی انجام میشود؟

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

نحوه پرداخت به چه شکل هست؟

برای ثبت سفارش پلاک اسم طلا ۳۰٪ مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت می‌شود و مابقی بعد از ساخت وزن دقیق گرفته می‌شود و به قیمت روز فاکتور صادر می‌گردد.

 

اجرت ساخت چه مقدار است؟

هزینه ساخت به طرح و مدل مورد نظر شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و برآورد هزینه‌ها، می‌توانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اولین فرصت به شما مشاوره دهند. به طور معمول، اجرت ساخت 16% محاسبه می‌گردد.

چطور از قیمت طلا قبل از سفارش اطلاع پیدا کنیم؟

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و برآورد قیمت اولیه از طریق واتس اپ عکس محصول خود را با اطلاعات کامل ارسال کنید تا همکارانمون در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

مراحل ثبت سفارش و ساخت در لیلیوم گالری

1.
ارسال طرح مورد نظر

مشاوره رایگان در Whatsapp

برای انتخاب پلاک اسم طلا مناسب، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. ما پلاک طلا را بر اساس ذوق و بودجه شما طراحی و تولید می‌کنیم. برای ثبت سفارش، در واتساپ با ما در تماس باشید و ازاگر مدل یا فونت خاصی مدنظرتون هست قبل از طراحی برای ما ارسال کنید.

2.
10 طراحی از مدل شما

طراحی طلای مورد نظر شما

ما می توانیم اسم شما را با چندین روش مختلف به فارسی یا انگلیسی طراحی کنیم و نمونه های آن را برای شما ارسال کنیم. ما از فونت ها و طرح های متنوعی استفاده می کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

3.
بعد از تایید طرح نهایی

برآور هزینه ساخت پلاک اسم طلا

بعد از انتخاب و تایید طرح توسط شما سایز و ابعاد مختلف پلاک اسم طلا به همراه ملحقات مانند زنجیر یا چرم ، سنگ و… برای شما ارسال می‌شود تا قبل از ساخت از همه موارد مانند سایز، قیمت و… اطلاع داشته باشید. و در نهایت کار آماده شده مطابق سلیقه و بودجه مدنظر شما باشد.

4.
بعد از واریز پیش پرداخت

ساخت طرح مورد نظر شما

پلاک اسم طلا با استفاده از دستگاه های برش لیزری طلا ساخته می شود. این دستگاه ها مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند و دقت بالایی در برش دارند.

لطفا توجه داشته باشید که پس از تایید نهایی، قابلیت تغییر مدل وجود نخواهد داشت. اگر مایل به داشتن پلاک اسم طلا منحصر به فرد هستید، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

5.
بعد از ساخت پلاک اسم شما

ارسال پلاک اسم طلا

همچنین، شما می‌توانید برای دریافت سفارشات خود به صورت حضوری مراجعه کنید یا ما با هماهنگی قبلی، آن‌ها را برایتان ارسال خواهیم کرد. ارسال با پست برای شما رایگان است و در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیک، هزینه آن بر عهده شما خواهد بود، که این گزینه مختص ساکنین شهر تهران است.

اگر به دنبال هدیه ای هستید که نه تنها منحصر به فرد و خاص باشد، بلکه برای هر شخصی خوشایند و دلچسب نیز باشد، خرید مدل پلاک اسم طلا جدید یکی از مطمئن ترین گزینه هایی است که پیش رو دارید. تقریبا همه افراد از این که اسم خود را به شکل یک پلاک طلا داشته باشند خوشحال خواهند شد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد پلاک اسم طلا را برای اسم خودشان یا عزیزانشان سفارش می دهند.

این روزها، مدل پلاک اسم طلا جدید در میان سایر پلاک‌ ها، طرفداران بیشتری دارد. اکثر خانم‌ ها و آقایان دوست دارند پلاک شخصی سازی شده را برای طرف مقابل خود هدیه ببرند. این نوع پلاک، می تواند از روی مدل های متنوع و سبک های نوشتاری خاص تولید شود. تولید کنندگان و سازندگان زیورآلات طلا، از هر اسم میتوانند مدل های مختلفی تولید کنند که هر کدام بتوانند با استایل خاصی، ست شوند.

مدل اسم طلا روی پلاک، طبق درخواست مشتری و به میل و علاقه او ساخته می شود. برخی از افراد دوست دارند به جای داشتن یک پلاک طلا با طرح و شکل معمولی، طرح و مدل اسم عشقشان را بر گردن داشته باشند. برخی هم دوست دارند اسم خودشان را به گردن بیندازند. به هر حال، طرح پلاک اسم طلا، طرح جدیدی است و روز به روز به مدل ها و فونت های نوشتاری و شکل آن، افزوده می شود.

در گذشته هم از این طرح استفاده می شد. اما نوع نوشتن و استایل آن، بسیار محدود بود. برای مثال، پلاک با اسم شهلا یا شهرام، فقط یکی دو مورد خاص بود. اما امروزه بابت طراحی و ساخت پلاک اسم طلا، بیشتر از 10…20 نمونه مدل وجود دارد که می توان یکی از آنها را سفارش داد.

در ادامه این مطلب با نکاتی که هنگام خرید انواع مدل پلاک اسم طلا زنانه و مردانه باید بدانید آشنا خواهیم شد.

بهترین مدل پلاک اسم طلا

انتخاب بهترین مدل پلاک اسم طلا

طبیعی است که همه ما در زمان خرید پلاک اسم طلا که محصولی نسبتا گران قیمت است، به دنبال بهترین نمونه از آن باشیم تا پولی که می پردازیم هدر نرود. بهترین مدل پلاک اسم طلا چندین نشانه اصلی دارد که در اینجا سعی می کنیم آن ها را توضیح دهیم.

اولین نشانه بهترین مدل پلاک اسم طلا، طراحی خاص و منحصر به فرد آن است. این یعنی پلاک اسمی که می خرید باید دارای طرحی خلاقانه باشد به شکلی که هیچ نمونه ای از آن در بازار موجود نباشد. این امر باعث می شود تا ارزش معنوی اثر حتی از ارزش مادی آن نیز بیشتر باشد.

مورد بعدی که به شما کمک می کند تا بهترین مدل پلاک اسم طلا را شناسایی کنید، نحوه ساخت و جزئیات فنی آن است. بسیاری از تولیدی های طلا و جواهر برای آن که قیمت تمام شده پلاک خود را پایین تر نگه دارند، ضخامت مدل پلاک اسم طلا را کمتر از حد استاندارد طراحی می کنند که باعث می شود آن پلاک دوام و ماندگاری کمتری داشته باشد. چرا که اگر نسبت وزن به ضخامت پلاک اسم طلا کمتر از حد مشخصی باشد، پلاک به شدت شکننده و ضعیف خواهد بود و خیلی زود دچار شکستگی یا ترک خوردگی می شود. این حادثه ممکن است حتی بر اثر گیر کردن پلاک به لباس یا تارهای مو اتفاق بیفتد.

علاوه بر ملاک های ذکر شده، ملاک های دیگری نیز برای بهترین مدل پلاک اسم طلا وجود دارند که تا حد زیادی مربوط به سلیقه و نظر شخصی هر فرد می شوند به همین دلیل نمی شود چارچوب ثابتی برای آن ها در نظر گرفت. در نتیجه اگه می خواهید مدل پلاک اسم طلا شما تمام ملاک های مورد نظر خود شما را داشته باشد، بهترین راهکار برای شما سفارش مدل پلاک اسم طلا مطابق با سلیقه و نظر شخصی خودتان است.

مدل پلاک اسم طلا جدید، بهترین هدیه مناسبتی

مدل پلاک اسم طلا جدید، بهترین هدیه مناسبتی

اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسبتی برای همسر و عشقتان هستید اما نمی دانید چه چیزی بخرید، حتما به مدل پلاک اسم طلا جدید هم فکر کنید. این هدیه نه تنها برای همسران، هدیه ی ارزشمندی است، بلکه می تواند در گذر زمان، ارزش خود را حفظ کرده و چه بسا بیشتر هم بشود.

تهیه پلاک مدل اسم طلا فقط مخصوص همسران نیست. این پلاک می تواند هدیه ای ارزشمند از سوی مادر و پدر به فرزندان یا برعکس نیز، باشد. شما با خرید یک مدل پلاک طلا جدید به اسم طرف مقابل، همیشه در یاد و خاطر او، باقی خواهید ماند.

اگر قصد دارید هدیه گرانبهایی به عروس و دامادها در مراسم عقد و عروسی تقدیم کنید، بهترین گزینه، خرید پلاک طلا با مدل های جدید اسم می باشد. انواع پلاک دو اسم طلا از اسم خانم ها و آقایان وجود دارند که می تواند یک هدیه ارزشمند برای زوجین باشد.

سفارش مدل پلاک اسم طلا

سفارش مدل پلاک اسم طلا مزیت های زیادی دارد که باعث می شود خرید پلاک اسم طلا به شکل سفارشی بسیار به صرفه تر و مطلوب تر از خرید پلاک اسم طلا از بازار باشد. اولین و شاید مهم ترین مزیت سفارش مدل پلاک اسم طلا این است که همه چیز دقیقا مطابق با نظر و سلیقه شخصی شما انجام خواهد شد.

وقتی دارید مبلغ نسبتا زیادی را برای خرید جواهر و زیورآلات هزینه می کنید، این حق شما است که اختیار طراحی و کنترل جزئیات اثر مورد نظر خود را نیز داشته باشید.

در گالری لیلیوم، از صفر تا صد طراحی و ساخت پلاک اسم طلا با مشورت شما انجام می شود و شما روی تمام جزئیات مربوط به پلاک نظارت خواهید داشت تا مطمئن شوید محصول نهایی دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن می گشتید. مرحله اول برای سفارش مدل پلاک اسم طلا، ارائه ایده یا طرح از سوی شما است. برای این کار شما دو راه پیش رو دارید که در اینجا آن ها را توضیح می دهیم.

راه اول این است که اسم مورد نظر خود را به تیم طراحان گالری لیلیوم بگویید تا آن ها ظرف مدت یک روز، حداقل ۸ تا ۱۰ طرح متنوع از مدل های مختلف پلاک اسم طلا با همان اسم انتخابی شما ارائه کنند و شما یکی از این مدل ها را برای ساخت پلاک اسم طلا انتخاب کنید.

اگر جزئیات خاصی مانند یک فونت به خصوص یا استفاده از زبان انگلیسی یا فارسی و ابعاد مشخصی را در نظر دارید، می توانید قبل از طراحی مدل پلاک اسم طلا آنها را بیان کنید تا تیم طراحی با توجه به شرایط خاص شما کار مدل سازی را انجام دهد.

راه دوم نیز این است که اگر قبلا از یک نوع مدل و طرح پلاک اسم طلا خوشتان آمده و تصویر یا عکسی از آن دارید، آن را برای تیم طراحی گالری بفرستید تا مدل های مشابه به آن را بسازند و سپس با تایید نهایی شما کار ساخت پلاک اسم طلا آغاز شود. شما حتی می توانید یک طرح اولیه که خودتان آن را رسم کرده اید ارائه کنید تا تیم طراحی گالری روی همان طرح کار کند و نسخه نهایی را برای شما بفرستد.

طراحی مدل پلاک اسم طلا جدید

طراحی مدل پلاک اسم طلا جدید

ساخت پلاک اسم طلا، با عیار مختلف امکان پذیر است. اما به طور معمول می توانید این پلاک را با طلای 18 عیار به حرف فارسی، عربی و انگلیسی و هر طرحی که مد نظر شماست، سفارش دهید. اگر دوست دارید یک مدل پلاک اسم طلا جدید و شخصی سازی شده داشته باشید، بهتر است قبل از سفارش نگاهی به کاتالوگ پلاک اسم طلا بیندازید که در همین صفحه تمامی مدل ها را قرار دادیم تا ایده بگیرید و طراحیتان را شخصی سازی تر کنید. با این حال از ایده شما 10 مدل طراحی میشود و برای شما ارسال میشود تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پلاک اسم طلا، دارای ویژگی های خاصی است و به همین دلیل، مشتریان آن، زیاد هستند:

  1. این نوع پلاک، کاملا شخص سازی شده است.
  2. ماندگاری فلز طلا، بالاست و می توانید آن را همیشه نگه دارید.
  3. بر خلاف سایر پلاک ها با فلزات دیگر که افت قیمت دارند، این نوع پلاک، ارزش افزوده دارد.

ساخت مدل پلاک اسم طلا

بعد از انتخاب مدل ایده آل توسط شما، کار ساخت مدل پلاک اسم طلا شروع می شود. مدت زمان لازم برای تکمیل ساخت پلاک اسم طلا حداکثر هفت روز کاری می باشد. طبیعتا ممکن است حتی زودتر از یک هفته نیز کار ساخت تمام شود اما در بعضی از بازه های زمانی و به دلیل مناسبت های خاص مانند ولنتاین، روز مادر و… ممکن است حجم سفارشات بسیار بیشتر شود و کار ساخت پلاک اسم طلا حدودا یک هفته طول بکشد.

گالری لیلیوم برای ساخت مدل پلاک اسم طلا از دستگاه های مدرن و پیشرفته ای که به شکل اختصاصی برای جواهر سازی طراحی شده اند استفاده می کند. این دستگاه ها با استفاده از لیزر قوی و دقیق خود، قابلیت ساخت قطعات طلا با ضخامت ۱.۵ میلی متر را دارند و می توانند این کار را با نهایت ظرافت و زیبایی انجام دهند. به همین دلیل گالری لیلیوم می تواند تضمین کند که محصولات ساخته شده در این گالری، علاوه بر زیبایی و جذابیت خاص خود، دوام و ماندگاری بی نظیری نیز دارند.

پلاک اسم طلا به چه استایلی میاد؟

مدل پلاک اسم طلا به چه استایلی میاد؟

مدل پلاک اسم طلا جدید، معمولا در کاتالوگ های گالری طلا موجود است. شما با دیدن و پسندیدن هر کدام، میتوانید یکی از آنها را سفارش دهید. اما چیزی که این وسط مهم است، استایل و تیپ شماست. اگر قصد دارید از این نوع پلاک طلا برای خود تهیه کنید، ابتدا به این موضوع توجه کنید که تیپ و استایل شما چگونه است.

اگر از تیپ های اسپرت استفاده می کنید و در مهمانی ها نیز همین استایل را دارید، بهتر است از طرح پلاک اسم طلا به صورت انگلیسی و اسپرت استفاده کنید. اما در صورتی که دوست دارید یک استایل کلاسیک را داشته باشید، توصیه ما به شما این است که از انواع پلاک اسم طلا با طرح های کلاسیک و فارسی استفاده کنید. این نوع کارها بیشتر به استایل شما می خورند.

فقط فراموش نکنید که زنجیر پلاک شما هم باید با استایل شما مطابقت داشته باشد. حتی این موضوع هم اهمیت دارد که پلاک شما، خیلی پایین و سینه ای و آویزان باشد یا دور گردن قرار بگیرد.

نکته قابل توجه در آخر، این است که مدل پلاک اسم طلا جدید، قرار نیست فقط به دور گردن آویزان شود. برخی از پلاک ها را می توان به مچ دست و به عنوان دستبند استفاده کرد. طبیعی است که این نوع پلاک و زنجیر هم، باید مطابق با استایل شخص، انتخاب شود.

چگونه پلاک طلا را با لباس‌های خود هماهنگ کنیم؟

وقتی صحبت از جواهرات به میان می‌آید، کلاسیک‌ها انتخابی عالی هستند. این گردنبندها به لباس شما زیبایی می‌بخشند اما راه درست و اصول خاصی برای کار کردن با آنها وجود دارد.

برای هماهنگی کافی پلاک طلا با لباس خود به چند نکته زیر دقت کنید:

  • پیراهن‌های ساده را زیر آن بپوشید.
  • لباس یقه اسکی در ماه‌های سردتر برای این منظور عالی به نظر می‌رسند.
  • تی‌شرت در تمام سال بهترین عملکرد را دارد بنابراین در فصل سرد آن را با یک کت گرم امتحان کنید.
  • از طول‌ها و آویزها و طرح و مدل‌های مختلف استفاده کنید تا ظاهر مورد علاقه خود را پیدا کرده و همچنین استایل تکراری نداشته باشید.

سخن پایانی

طلا انتخاب افرادی با اعتماد به نفس بالا است. طلا نشان از جلال و شکوه است و با درخشش خود ظاهر شما را نیز جذاب می‌کند. اگر شما نیز مایل هستید پلاک طلا با اسم خود داشته باشید می‌توانید از مدل‌های جذاب لیلیوم گالری دیدن کنید.

همچنین شما می‌توانید در صورت تمایل مدل پلاک اسم طلا دلخواه خود را برای ساخت به گالری لیلیوم سفارش دهید. این مجموعه با قیمتی مناسب، بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌کند.

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی

نیاز به مشاوره دارید ؟

کافی است طرح یا مدلی که می‌خواهید برایتان ساخته شود را در واتساپ (WhatsApp) برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما بهترین مشاوره را به صورت رایگان به شما ارائه دهند.

چرا مشاوره در واتساپ بهتر است تا تماس تلفنی ؟

از طریق تماس تلفنی، امکان مشاهده طرح شما وجود ندارد تا بتوانیم در مورد طراحی، قیمت و مدت زمان ساخت، مشاوره مناسبی ارائه دهیم. به همین دلیل، بهتر است ابتدا تمامی طرح‌ها و اطلاعات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی و در نظر گرفتن شرایط شما، مشاوره‌ای دقیق به شما بدهیم.