قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۰۹,۰۰۰
ستاره فلکی,بهترین هدیه تولد برای متولدین تیر

بهترین هدیه تولد برای متولدین تیر

برای انتخاب بهترین هدیه تولد برای متولدین تیر باید به خصوصیات این افراد توجه کنیم تا بتوانیم انتخاب مناسبی داشته باشیم تا کادویی به یاد ماندنی به عزیزان تیر ماهیمان بدهیم.

برج فلکی تیر ماه برج سرطان (خرچنگ) است چهارمین برجفلکی از دایرةالبروج است. نماد این برج خرچنگ (در انگلیسی Cancer) نامیده می‌شود. در گاه‌شماری رسمی ایران نام این ماه از نام ماه چهارم گاه‌شماری اوستایی نو برگرفته شده‌است. در گاه‌شماری زرتشتی سیزدهمین روز هر برج نیز تیر روز نام دارد و در تیرروز از تیر ماه، جشن تیرگان برگزار می‌شود.تیشتر، ایزد باران در اسطورههای ایرانی و زرتشتی است

اگر به دنبال بهترین هدیه تولد برای متولدین تیر هستید آویز ستاره های فلکی میتواند هدیه ای منحصر به فرد ، خاص و زیبا برای متولدین این ماه باشد.

بهترین هدیه تولد برای متولدین تیر,بهترین هدیه تولد برای مرد متولد تیر,برج سرطانویژگی زنان متولد تیر ماه

می‌توانند به‌ سرعت‌ از حالت‌ در خود فرو رفتگی‌، کم‌ حرفی‌ و کمرویی‌ درآمده‌ وتبدیل‌ به‌ اشخاصی‌ پر شر و شور و اجتماعی‌ شوند. زن متولد تیر ماه بسیار باوفا، نجیب، صرفه جو و گاهی اوقات خسیس، در آشپزی مقداری قابل، در شبهای مهتابی بسیار عاشق، و در دوران مادر بودن یک زن کم نظیر است. او از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معایب خود کمتر گردن می نهد و پذیرا می شود.

ویژگی مردان متولد تیر ماه

مرد متولد تیر مردی است ک خسیس بودن برای او معنا ندارد، مردان متولد تیر بسیار جذاب و شیک پوش هستند، مردان‌ متولد تیرماه‌ زمانی‌که‌ احساس‌ می‌کنند نیازمند آرامش‌ و تمدد اعصاب‌ و رهائی‌ از تنش‌های‌ عصبی‌ هستند، به‌ خانه‌ پناه‌ می‌برند.

بهترین هدیه تولد برای متولدین تیر

متولین این ماه با اینکه زبان تندی دارن اما طبیعتاً شوخ طبع و دل پاک هستن همچنین آدم‌های مهربان و عاشق پیشه‌ای هستن که نشانه بارز متولدین این ماه نجابت آن‌ها می‌باشد. با توجه به مهربانی آن‌ها، انتخاب کادو برای متولدین تیر ماه کار سختی نیست. اگر به دنبال کادو تولد برای متولدین تیر هستید می‌توانید از زیورآلاتی استفاده کنید که از نماد ماه تولد تیر در آنها استفاده شده باشد.

ستاره های فلکی ماه تیر

Cancer یکی از ستارگان زودیاک است.

این تصویر یکی از قدیمی ترین صور فلکی به دست آمده می باشد.

اگر به دنبال بهترین هدیه تولد برای متولدین تیر هستید آویز ستاره‌های فلکی می‌تواند هدیه‌ای منحصر به فرد، خاص و زیبا برای متولدین این ماه باشد زیرا این مدل ستاره فلکی مخصوص ماه تیر است و شما می‌توانید این گردنبند زیبا با جنس طلا یا نقره با سنگ‌های قیمتی یا نیمه قیمتی سفارش دهید. هدیه‌های طلا بسیار به یادماندنی و خاص هستن زیرا شما پول خود را برای یک کالا نمی‌دهید در واقع شما دارین با سلیقه خود هزینه‌ای برای طرف مورد علاقه خود سفارش می‌دهید که همیشه ارزش بالا میرد و کهنه یا بی ارزش نمی‌شود.

نماد و سمبل ماه تیر

سمبل متولدین تیرماه خرچنگ است. با نشانه تازه بالغ طبیعت و شعار من احساس میکنم. و در یونانی Cancer و یا همان سرطان نامیده میشود.

Cancer یا خرچنگ به طور عمیقی احساسی و یکی از پرچالش ترین زودیاک ها برای شناختن است. آن‌ها بسیار حساس و عمیقاً در مورد مسائل خانواده و خانه یشان مراقبت می‌کنند. متولد ماه تیر بسیار حس همدردی دارد و به افرادی که به او نردیک هستند بسیار وابسته‌اند. و همچنین بسیار بخشنده اما هرگز فراموش نمی‌کنند.

سنگ متولد ماه تیر

اگر به دنبال هدیه تولد تیر هستید می‌توانید از زیورآلاتی استفاده کنید که از سنگ ماه تولد تیر در آنها استفاده شده باشد. اصلی‌ترین سنگ تیر،یاقوت قرمز یا Ruby می‌باشد. رنگ قرمز یاقوت قرمز نشاندهنده عشق، میهن پرستی و حس خشم است. یاقوت قرمز در قدیم به نام سنگ بهشت در میان کشیشان شهرت داشت. و همچنین این گوهر ارزشمند از سخت‌ترین کانی‌ها حساب می‌شود.

به طوری که در اندازه 5 قیراط به بالا از الماس با ارزش‌تر است. و همینطور در میان جواهرشناسان به سلطان سنگها مشهور است. از دیگر سنگ‌های متولدین ماه تیر می‌توان به عقیق قرمز، حدید، یشم، جاسپر، زمرد، کریستال کوارتز، مروارید، کهربا، آونتورین، مون استون و گارنت اشاره کرد.

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا هدیه برای متولدین تیر ماه را به راحتی انتخاب کرده باشید. شما می توایند با وارد شدن به قسمت طراحی مورد نظر شما در منو سایت کادو خود را برای ساخت به ثبت برسانید و همچنین می‌توانید برای شما به تمامی نقاط ایران ارسال کنید با بسته بندی شیک و خاص.

سوالی دارید ؟ از ما بپرسید

تلفن :  02188198704 – پشتیبان تلگرام : @Liliumgallerysales

2.7/5 - (28 امتیاز)

3 فکر در مورد “ بهترین هدیه تولد برای متولدین تیر

  1. مهسا طرابی گفت:

    با سلام و خسته نباشید.ممنون از راهنمایی خوبتون ، من خارج از ایران هستم آیا امکانش هست سفارش دهم و برای برادرم در مشهد ارسال کنید ؟

    1. لیلیوم گالری گفت:

      سلام ، ممنون
      خوشحالیم که تونستیم کمکتون کنیم ، بله حتما تمامی مراحل از راه دور براتون عکس گرفته میشه و ارسال میشود و در صورت تایید برای برادرتان ارسال میشود برای ثبت سفارش یا پرداخت از طریق تلگرام یا واتس آپ با شماره (09904698936) در تماس باشید.

  2. حمید گفت:

    ببخشید چقدر زمان میبره برای ساخت گردنبند ستاره فلکی ؟ ایده جدیدی هستش من جایی ندیدم  😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی