قیمت روز طلا:
۳,۵۸۲,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۸۲,۰۰۰
ستاره فلکی,نماد شهریور,بهترین هدیه برای متولدین شهریور,متولد شهریور,

بهترین هدیه برای متولدین شهریور

بهترین هدیه برای متولد شهریور,نماد ماه شهریور,

برای پیدا کردن بهترین هدیه برای متولدین شهریور کافیست با خصوصیات کلی این افراد آشنا بشوید تا بدانید برای مردان یا زنان شهریور ماهی بهترین کادو چه می توان تهیه کنید.

برج فلکی شهریورماه سُنبُله است که ششمین برج فلکی ِ منطقةالبروج است. نماد این برج سنبله یا باکره یا دوشیزه (در انگلیسی Virgo) نامیده می‌شود.

در گاه‌شماری رسمی ایران نام این ماه از نام ماه ششم گاه‌شماری اوستایی نو که در اوستایی خْشَتْرَ-وَئیریه و در پهلوی شَتْریوَر نام دارد، برگرفته شده‌است. خَشَتَرَه وَیریَه نام یکی از امشاسپندان است. در گاه‌شماری زرتشتی چهارمین روز هرماه نیز به این امشاسپند تعلق دارد و روز چهارم ماه شهریور، جشن شهریورگان برگزار می‌شود.

خصوصیات کلی متولدین شهریور ماه

متواضع‌، فروتن‌، محجوب‌، کم‌ توقع‌، باحیا، متعادل‌، افتاده‌، ملاحظه‌ کار، محتاط وکمرو
بسیار دقیق‌، موشکاف‌، وسواسی‌ و قابل‌ اعتماد
واقع‌ بین‌، معقول‌، اهل‌ عمل‌، کاری‌، سخت‌ کوش‌، با پشتکار، ساعی‌ و کوشا
باهوش‌، زیرک‌، عاقل‌ و دارای‌ بینش‌ تحلیلی‌

خصوصیات مرد متولد شهریور

آتش عشق اين مرد بسيار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌اي است از کمال و هوش و ثبات قدم. بر انگيختن احساساتش کار دشواري است. او مي‌تواند سال‌هاي سال بدون اينکه قلبش براي کسي بتپد زندگي کند. به کوچکترين چيزهائي که مورد علاقه همسرش است فکر مي‌کند و به آنها اهميت ميدهد.

خصوصیات زن متولد شهریور

بسيار احساساتي، بي‌ريا و تزوير، خوش‌قلب، خواستار عشق حقيقي و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعي کنيد از جر و بحث پرهيز نمائيد. در هيچ کاري زياده‌روي نمي‌کند و خوب مي‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خويش سرسختي عجيبي نشان مي‌دهد.

بهترین هدیه برای متولدین شهریور

با توجه به خصوصیات ماه شهریور که مطالعه کردید می توانیم حالا یک هدیه مناسب برای متولدین شهریور انتخاب کنیم.

از چند فاکتور می توانیم استفاده کنیم در تهیه هدیه :

  1. ساخت گردنبند ستاره فلکی
  2. استفاده از نماد این ماه در ساخت طلا
  3. استفاده از سنگ مخصوص مرداد که یاقوت کبود میباشد.

ما معتقد هستیم که کادویی از جنس طلا و جواهر بهترین هدیه ای است که می توانیم به عزیزانمان کادو دهیم زیرا با هدیه دادن طلا و جواهر شما در واقع به همان میزان پولی که هزینه می کنید ، سرمایه ای به شخص مورد نظرتان دادید که همیشه ارزش آن رو به افزایش است و حتی در هر زمانی می توانید به پول تبدیل کنند.

1-ستاره های فلکی شهریور

Virgo یکی از ستارگان زودیاک است.

این تصویر یکی از قدیمی ترین صور فلکی به دست آمده می باشد.

2-نماد و سمبل ماه شهریور

سمبل و نماد ماه شهریور فرشته است معروف به بالغ طبیعت و با شعار من تجزیه و تحلیل میکنم. که در یونانی به Virgo یا همان برج سنبله معروف است.

متولدین ماه شهریور همیشه به جزئی ترین مسائل توجه خاصی میکنند و همین حس انسان گرایی این ماه باعث بوجود آمدن دقیق ترین زودیاک شده است. همین نمادگرایی به خوبی از طبیعت متولدین ماه شهریور صحبت میکند. Virgo  متولد شده که برای اولین بار همه چیز را خودش تجربه کند. موفقیت آمیز ، دوستداشتنی و باهوش است.

3- سنگ متولد ماه شهریور

یاقوت کبود, سنگ شهریور,متولد شهریور,بهترین هدیه برای متولدین شهریور

اصلی ترین سنگ شهریور ،یاقوت کبود یا Blue Sapphire می باشد که نشانه فرزانگی و دانایی است. چنانچه این سنگ را سنگ خردمندان نیز مینامند. سنگی مناسب برای بالابردن تمرکز و نیروی درونی و همچنین تقویت حس ششم و قدرت پیش بینی میباشد. یاقوت کبود درشت بسیار کمبای می باشد که ستاره هند به وزن 536 قیراط و ستاره آسیا به وزن 330 قیراط و ستاره نیمه شب به وزن 116 قیراط در موزه علوم طبیعی در نیویورک نگه داری می شوند. همچنین 2 یاقوت کبود به نام های ادوارد و استوارت سنگ های معروفی هستند که در تاج پادشاهی انگلستان وجود دارند. از دیگر سنگهای متولدین ماه شهریور می توان به فیروزه ، زیرجد ، عقیق قرمز ، عقیق سیاه ، عقیق خزه ای ، حدید ، کوارتز دودی ، آمتیس ، گارنت و مون استون اشاره کرد.

شما هر طرحی از طلا چه انگشتر ، گردنبند و دستبند داشته باشید می توانید از این سنگ یاقوت کبود استفاده کنید .

نتیجه گیری تهیه بهترین هدیه برای متولدین شهریور

همانطور که در این مطلب خواندید بهترین هدیه برای متولدین شهریور ماه می تواند یک گردنبند یا دستبند با مدل ستاره فلکی این ماه باشد که بسیار خاص و تک میباشد و در بازار کم نظیر هست ، همچنین متوجه زمانی میشوند که برای تهیه این کادو مناسب صرف کرده اید.

پس اگر به دنبال بهترین هدیه برای متولدین شهریور ماه هستید آویز ستاره های فلکی (در کنار پلاک اسم طلا و نقره )میتواند هدیه ای منحصر به فرد ، خاص و زیبا برای متولدین این ماه باشد.

 

4.1/5 - (52 امتیاز)
سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی