قیمت روز طلا:
۳,۴۴۴,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۴۴۴,۰۰۰

پلاک طلا اسم المیرا

راهنمای سفارش

  • پلاک اسم طلا که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتری می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (ارسال 10 طرح)
  • برای استعلام قیمت روز و ارتباط راحت‌تر در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم.
  • نحوه محاسبه قیمت
    (قیمت طلا×وزن) +۱۶٪ اجرت ساخت +۷٪سود+9٪ مالیات از اجرت و سود(طبق قانون جدید اتحادیه )

پلاک اسم طلا با قیمت های مختلف و بر اساس سلیقه و بودجه شما ساخته می شود. شما می توانید از جدول زیر برای مقایسه قیمت ها استفاده کنید:

وزن (گرم) سایز (سانتی متر)
۱ ۱.۵ تا ۲
۱.۵ ۲ تا ۲.۵
۲ ۳
۴ ۴
۶ ۵

برای محاسبه دقیق تر هزینه ساخت میتوانید از ماشین حساب بالا استفاده کنید  و همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما در واتساپ بهره مند شوید.

توجه داشته باشید که این قیمت ها فقط برای پلاک اسم طلا می باشد و هزینه زنجیر یا ریسه جداگانه محاسبه می شود.

ارز نرخ تغییرات زمان بروزرسانی
طلا 18 عیار 3,444,000 تومان 0.390% 13 اردیبهشت 1403 ساعت 20:14:18
تومان
گرم
درصد
درصد
تومان
قیمت نهایی: 0 تومان

نحوه محاسبه قیمت
(قیمت طلا×وزن) +۱۶٪ اجرت ساخت +۷٪سود+9٪ مالیات از اجرت و سود(طبق قانون جدید اتحادیه )

مزیت سفارش پلاک اسم طلا از گالری طلا لیلیوم

ظرافت و زیبایی دو عنصر اصلی و ستون هایی هستند که جواهرات و زیورآلات طلا بر آن استوار اند. علاقه ی ما به جواهرات و زیورآلات زیبا نیز به دلیل دوست داشتن زیبایی و ظرافتی است که به ما ارائه می کنند. تخصص ما ساختن و ارائه ی این زیبایی در اوج ظرافت و به خاص ترین روش ممکن است.

تیم ما متشکل از طراحان باسابقه و بهترین تکنولوژی های ساخت زیورآلات طلا، بهترین و زیباترین پلاک طلا اسم المیرا را برای شما تولید خواهد کرد. ما از فونت ها و مدل های مختلفی برای طراحی استفاده می کنیم تا برای اولین بار، منحصر به فردترین طرح پلاک طلا اسم المیرا را به دو زبان فارسی یا انگلیسی خلق کنیم.

بعلاوه اگر فونت یا مدل خاصی مد نظر دارید می توانید آن را برای ما بفرستید تا طراحی بر حسب نظر شما انجام شود. توجه داشته باشید که هیچ کدام از این طرح ها از پیش آماده نیست و فرایند طراحی و ساخت زیورآلات طلا کاملا یکتا و مختص به شخص شما است؛ به همین دلیل امکان ارسال رایگان آن ها وجود ندارد.

فرایند طراحی، بسته به پیک کاری، یک الی دو روز به طول می انجامد. پس از اتمام طراحی، تصویر مدل های نهایی برایتان ارسال می شود تا از میان گزینه های متنوع انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب مدل مدنظر، وزن و ابعاد حدودی آن برایتان ارسال می شود تا پیش از شروع فرایند ساخت از قیمت حدودی کار اطلاع داشته باشید. با پرداخت 30 درصد از این مبلغ به عنوان بیعانه، کار ساخت پلاک طلا اسم المیرا شروع می شود. فرایند ساخت 3 تا 4 روز و حداکثر یک هفته زمان نیاز دارد.

توجه داشته باشید که تمام این مراحل انحصارا زیر نظر شما و برحسب سلیقه شما پیش می رود، در نتیجه امکان لغو سفارش پس از ثبت کردن آن وجود ندارد. پس از اتمام، عکس پلاک طلا اسم المیرا همراه با وزن دقیق و قیمت نهایی بر حسب ارزش روز طلا برای شما ارسال می گردد. هزینه های جانبی مثل زنجیر، دستبند، ریسه سنگ و چرم نیز به صورت مجزا محاسبه میگردد.

امتیاز دهید
ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد.
برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

بله، تمام محصولات گالری لیلیوم با فاکتور رسمی تقدیمتون می‌شود.

بله، به صورت رایگان به سراسر ایران براتون به صورت پست ارسال میکنیم و اگر تهران باشید با پیک میتوانیم ارسال کنیم که هزینه پیک بر عهده کاربر هستش.

بله بعد از اینکه کار شما ساخته شد همکاران ما به شما اطلاع می‌دهند تا در صورت تمایل برای تحویل سفارش خود به صورت حضوری به مکان گالری مراجعه بفرمائید.

بله همکاران ما در واتس اپ و تلگرام آماده راهنمایی و پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان می‌باشند و بعد از ساخت سفارش، عکس محصول برای شما ارسال شده، هماهنگی ها با شما انجام می‌شود. و بعد از تسویه، سفارش شما به صورت رایگان با پست پیشتاز برای شما ارسال می‌شود‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی