قیمت روز طلا:
۳,۵۳۸,۰۰۰

ما به شما ضمانت طلای ۱۸ عیار، مهلت تعویض ۷ روزه،بسته‌بندی مناسب هدیه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

قیمت روز طلا:
۳,۵۳۸,۰۰۰

پلاک طلا اسم مینا

راهنمای سفارش

  • پلاک اسم طلا که مشاهده می‌کنید طرح انتخابی مشتری می‌باشد که توسط گالری لیلیوم طراحی و اجرا شده است.
  • در طراحی‌ها از چند نوع فونت و طراحی (مطابق سلیقه شما) استفاده می‌شود تا شما انتخاب متنوع‌تری داشته باشید‌. (ارسال 10 طرح)
  • برای استعلام قیمت روز و ارتباط راحت‌تر در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم.
  • نحوه محاسبه قیمت
    (قیمت طلا×وزن) +۱۶٪ اجرت ساخت +۷٪سود+9٪ مالیات از اجرت و سود(طبق قانون جدید اتحادیه )

پلاک اسم طلا با قیمت های مختلف و بر اساس سلیقه و بودجه شما ساخته می شود. شما می توانید از جدول زیر برای مقایسه قیمت ها استفاده کنید:

وزن (گرم) سایز (سانتی متر)
۱ ۱.۵ تا ۲
۱.۵ ۲ تا ۲.۵
۲ ۳
۴ ۴
۶ ۵

برای محاسبه دقیق تر هزینه ساخت میتوانید از ماشین حساب بالا استفاده کنید  و همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما در واتساپ بهره مند شوید.

توجه داشته باشید که این قیمت ها فقط برای پلاک اسم طلا می باشد و هزینه زنجیر یا ریسه جداگانه محاسبه می شود.

ارز نرخ تغییرات زمان بروزرسانی
طلا 18 عیار 3,538,000 تومان 0.261% 7 اردیبهشت 1403 ساعت 18:01:12
تومان
گرم
درصد
درصد
تومان
قیمت نهایی: 0 تومان

نحوه محاسبه قیمت
(قیمت طلا×وزن) +۱۶٪ اجرت ساخت +۷٪سود+9٪ مالیات از اجرت و سود(طبق قانون جدید اتحادیه )

مزیت سفارش پلاک اسم طلا از گالری طلا لیلیوم

آیا دنبال یک هدیه مناسب برای عزیزان خود هستید؟ آیا می خواهید یک گردنبند زیبا و ماندگار داشته باشید که نشان دهنده هویت و شخصیت شما باشد؟ آیا به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود در زمینه طلا هستید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله است، پس پیشنهاد ما به شما پلاک طلا اسم مینا است.

پلاک اسم مینا یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار گالری طلا لیلیوم است که با کیفیت بالا و طراحی اختصاصی برای شما ساخته می شود. شما می توانید اسم خود یا عزیزان خود را به زبان فارسی یا هر زبان دیگری که دوست دارید بر روی یک پلاک طلا با رنگ و طرح مینا انتخاب کنید. این پلاک ها به صورت دست ساز و با دقت بالا توسط متخصصان ما تولید می شوند و هیچ دو پلاکی شبیه به هم نیستند. این پلاک ها با زنجیر های طلا یا ریسه های سنگی یا چرمی هماهنگ می شوند و به شما یک آویز گردنبند اسم مینا می دهند که هم زیبا و هم مقاوم است.

چرا باید پلاک طلا اسم مینا بخرید؟

پلاک طلا اسم مینا دارای چندین مزیت است که می توان به این موارد اشاره کرد:

  • شخصی سازی: شما می توانید اسم خود یا کسی که دوست دارید را بر روی پلاک طلا بنویسید و یک هدیه شخصی و احساسی به او بدهید. این پلاک ها نشان دهنده علاقه و احترام شما به فرد مورد نظر است و باعث می شود او از شما به یاد بماند. شما می توانید اسم خود را به هر زبانی که دوست دارید بنویسید و حتی اگر اسم شما در زبان فارسی نوشته نشود، ما می توانیم آن را به صورت ترجمه یا تلفظ بر روی پلاک طلا بنویسیم.
  • زیبایی: پلاک طلا اسم مینا یک جواهری زیبا و جذاب است که با هر لباسی ست می شود و به شما یک ظاهر شیک و مدرن می دهد. شما می توانید رنگ و طرح مینا را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید و یک پلاک منحصر به فرد داشته باشید. ما از رنگ های متنوع و با کیفیت برای مینا کاری استفاده می کنیم که باعث می شود پلاک ها براق و درخشان باشند و رنگ آنها با زمان کم نشود.
  • مقاومت: پلاک طلا اسم مینا یک جواهری مقاوم و بادوام است که می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. ما از طلا ۱۸ عیار برای ساخت پلاک ها استفاده می کنیم که یکی از بهترین و پرمصرف ترین نوع طلا در بازار است. طلا ۱۸ عیار دارای خلوص بالا و مقاومت در برابر خط و خش و سایش است. همچنین ما از مینا کاری حرارتی برای پوشش دادن به پلاک ها استفاده می کنیم که باعث می شود مینا به طلا چسبیده شود و از آن جدا نشود. مینا کاری حرارتی یک فرآیند صنعتی است که در آن مینا را با دمای بالا بر روی طلا می گذارند و سپس آن را خنک می کنند تا یک لایه محکم و مقاوم ایجاد شود.
  • ارزش: پلاک طلا اسم مینا یک جواهری ارزشمند و سرمایه گذاری خوب است که می توانید برای خود یا عزیزان خود تهیه کنید. طلا یکی از ارزشمند ترین فلزات در جهان است که قیمت آن با زمان افزایش می یابد و همیشه در بازار مورد تقاضا است. شما با خرید پلاک طلا اسم مینا یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود انجام می دهید.

چگونه می توانید پلاک اسم مینا سفارش دهید؟

اگر شما هم مایل به خرید یا سفارش پلاک طلا اسم مینا هستید، فقط کافی است با ما در واتساپ تماس بگیرید و مشخصات خود را به ما بدهید. ما به شما مشاوره رایگان می دهیم و بر اساس خواسته و بودجه شما، ۱۰ طرح مختلف برای شما ارسال می کنیم. شما می توانید از بین این طرح ها یکی را انتخاب کنید و یا اگر دوست دارید، تغییراتی را در آن اعمال کنید. ما با توجه به انتخاب شما، پلاک طلا اسم مینا را برای شما طراحی و ساخته و در کمترین زمان ممکن به شما ارسال می کنیم.

قیمت پلاک طلا اسم مینا بر اساس وزن و سایز پلاک و زنجیر یا ریسه متغیر است. ما قیمت های مناسب و رقابتی را برای شما ارائه می دهیم و از کیفیت بالای محصولات خود اطمینان خاطر داریم. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستیم و فاکتور رسمی به شما می دهیم. شما می توانید برای دریافت پلاک طلا اسم مینا خود، حضوری به گالری طلا لیلیوم مراجعه کنید یا ما برای شما به صورت رایگان پست می کنیم.

پلاک طلا اسم مینا: یک هدیه مناسب برای هر مناسبتی

پلاک طلا اسم مینا یک هدیه ایده آل برای هر مناسبتی است که می خواهید عزیزان خود را شاد و خوشحال کنید. شما می توانید این پلاک ها را به عنوان هدیه تولد، سالگرد، عید، ولنتاین، مادرزاده، پدرزاده، نامزدی، عروسی، و یا هر رویداد دیگری که دوست دارید اهدا کنید. این پلاک ها نشان دهنده عشق و محبت شما به فرد مورد نظر است و باعث می شود او از شما به یاد بماند. این پلاک ها همچنین می توانند یک یادگاری خاص و ماندگار باشند که شما و عزیزانتان همیشه با خود حمل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ساخت پلاک اسم چقدر طول می کشد؟

مراحل ساخت پلاک اسم معمولاً ۳-۴ روزه انجام میشه و حداکثر یک هفته زمان می‌برد.

بله حتما، شما میتوانید طرح خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

استاندارد پلاک های اسم ۳ سانت تا ۵ سانت هست ولی بسته به سلیقه شما امکان ساخت با سایز کوچکتر یا بزرگتر هم می‌باشد.
برای تجسم راحت‌تر می‌توانید از روی خط کش نگاه کنید تا تصویر ذهنی بهتری داشته باشید. 

حداقل ده طرح مختلف برای شما ارسال می شود. در طراحی ها از چند فونت و طراحی استفاده می شود تا شما انتخاب متنوع تری داشته باشید.

بله، تمام محصولات گالری لیلیوم با فاکتور رسمی تقدیمتون می‌شود.

بله، به صورت رایگان به سراسر ایران براتون به صورت پست ارسال میکنیم و اگر تهران باشید با پیک میتوانیم ارسال کنیم که هزینه پیک بر عهده کاربر هستش.

بله بعد از اینکه کار شما ساخته شد همکاران ما به شما اطلاع می‌دهند تا در صورت تمایل برای تحویل سفارش خود به صورت حضوری به مکان گالری مراجعه بفرمائید.

بله همکاران ما در واتس اپ و تلگرام آماده راهنمایی و پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان می‌باشند و بعد از ساخت سفارش، عکس محصول برای شما ارسال شده، هماهنگی ها با شما انجام می‌شود. و بعد از تسویه، سفارش شما به صورت رایگان با پست پیشتاز برای شما ارسال می‌شود‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
حساب کاربری من
0 لیست علاقمندی